2022-08-27, 20:37
Medlem
GodSosses avatar
AB är nu officiellt avhängd av de andra C/D/E...kändisarna: Alban, My, Brolin osv...

Nu återstår bara angrepp via okvädna visor, taffliga engelska uttryck och TWYWMF.

Men om hon återgår till sina "Lives", så blir hon TopDog på FB.
Citera
2022-08-27, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Visst har de varit i ”sitt andra hem” ovanligt länge nu? Det är väl lättare nu när svärfar är borta och Roberto kan bestämma.
Det är nog madam Anna som beststämer i den familjen. Robban måste väl snart hem till sitt patrullerande jobb.
Citera
2022-08-27, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag har aldrig sett Dr Alban i något sammanhang med Anna efter skilsmässan . Hon umgås bara med Kin och barnen. Anna är garanterat inte bjuden på hans 65årsfest.
Vem fan vill ha en fest förstörd av ABC Anna. Hon har ju bevislingen förstört både bröllop och begravningar.
Citera
2022-08-27, 21:18
Medlem
LarsVonDusseldorfs avatar
TWYWMF= Thats Why You Want Me Forever?
Citera
2022-08-27, 21:18
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Vem fan vill ha en fest förstörd av ABC Anna. Hon har ju bevislingen förstört både bröllop och begravningar.

Förstört? Njaee... hon säger säkert "Förgyllt", med små anekdoter ur sitt liv som framgångsrik och folkkär artist.
Citera
2022-08-27, 21:19
Medlem
Men Farfar's Volvo verksr fungera bra efter broms peoblemen förra året!
Citera
2022-08-27, 22:13
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Men se på f-n.
Nu har hon återvänt till sitt fega, passivt aggressiva sätt att skriva bokstäver istället för att stå för det hon tycker
https://postimg.cc/V520PjH1
Vad kan TWYWMF betyda tro .
Jag gissar att fjanteriet slutar med Mother Fucker (s).

Hon måste vara SÅ förbannad för att Dr Alban firar födelsedag tillsammans med mängder av roliga vänner, 4 mil ifrån Retardos sunkiga lägenhet och hon får inte va me .
Dessutom hyrde My och Jonas bil för att hälsa på Mike i hans gym som ligger ca 30 min från Retardos lgh utan att hälsa på.

Ingen av The Toledanos har gratulerat My & Jonas till bröllopet, inte ens gillat inlägget.
Jag tror att när My berättade att de inte skulle bli inbjudna till bröllopet tog det ”hus i hel-ete”.
Som legitimerad bookolog kan jag min Took-Anna utan och innan. TWYWMF står för That's Why You Were My Friend, och är riktat direkt till My Martens.

Hennes lilla bildcollage försöker antyda att hon (Anna Took) skrattar så tårarna sprutar åt My. Fast alla här vet att hon legat i fosterställning och hulkat för att hon inte blev bjuden på Albans fest.

Ju mer hon känner behov av att övertyga oss om hur "lycklig" och "obrydd" hon är, desto mer vet vi att hon grämer sig. En person som inte bryr sig, kommenterar det inte alls.
Citera
2022-08-27, 22:17
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Som legitimerad bookolog kan jag min Took-Anna utan och innan. TWYWMF står för That's Why You Were My Friend, och är riktat direkt till My Martens.

Hennes lilla bildcollage försöker antyda att hon (Anna Took) skrattar så tårarna sprutar åt My. Fast alla här vet att hon legat i fosterställning och hulkat för att hon inte blev bjuden på Albans fest.

Ju mer hon känner behov av att övertyga oss om hur "lycklig" och "obrydd" hon är, desto mer vet vi att hon grämer sig. En person som inte bryr sig, kommenterar det inte alls.

+1!!
Citera
2022-08-28, 00:40
Medlem
Penguinas avatar
Jag har en bild från Tookens storys som ingen annan har postat än, men jag kommer inte ihåg hur man postar bilder. Hjälp! Ni vill se den, jag lovar.
Citera
2022-08-28, 00:53
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penguina
Jag har en bild från Tookens storys som ingen annan har postat än, men jag kommer inte ihåg hur man postar bilder. Hjälp! Ni vill se den, jag lovar.
Postimg.
Citera
2022-08-28, 01:09
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penguina
Menar du den där hon påstår att de umgås med "sina spanska vänner"? Men inte visar bilder på någon människa. Alla vet att hon INTE HAR några spanska vänner. Inga svenska heller för den delen (hövliga grannar räknas inte).

Tooken brukar ju inte vara blyg för att visa upp precis varje människa hon umgås med på sin instagram. Hon satt som vanligt med Retarded Mi Amor och ingen annan. Så jävla patetisk människa
Citera
2022-08-28, 02:19
Citat:
Ursprungligen postat av LarsVonDusseldorf
TWYWMF= Thats Why You Want Me Forever?
Det är tragikomiskt att en kvinna på snart 52 år, ens använder sig av "förkortningar" som hör fjortisar till... dessutom skapat en bitmoji som är långt ifrån vad andra ser..
Tyvärr är jag blockeliblockad av spanjorskan...
Blir påmind om henne varje gång reklamen för 3 kommer på tv...
https://youtu.be/zYNTQ8X5yFc
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in