Ska ändå säga att detta är en rätt stor grej för henne - en klar uppgradering från att sjunga på Harrys. Förklarar hennes träningshets - hon tror väl att hon ska komma i form tills dess, men utan varken ny gastric eller Barbie-droger så gissar jag på ingen viktresa. Nedåt, i alla fall.
Ska ändå säga att detta är en rätt stor grej för henne - en klar uppgradering från att sjunga på Harrys. Förklarar hennes träningshets - hon tror väl att hon ska komma i form tills dess, men utan varken ny gastric eller Barbie-droger så gissar jag på ingen viktresa. Nedåt, i alla fall.
Skulle hon inte uppträda på nån Finlandsfärja förut men råkade bli sjuk i samma veva? Åkte bara med och åt smörgåsbord?
Fast nu vi vet ju inte om det intas Barbie-drog eller inte i herrgården.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!