2022-08-23, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anit76
Ojoj vad gör man inte för en gratis resa, synas i tv, gratis mat för o synas det ända tunna tunnan fixar nu 😀😂😂👍
Nu har TookAnnas ”gamla” kompisar landat i Malaga/Marbella Undrar om dem ska umgås på Stolledanos terrass? Mytomanen, Slemmige Jonas, Dr Alban med barn, Brolins m.m
Citera
2022-08-23, 17:03
Medlem
TPLs avatar
Annas muskliga jättevader gör henne i det närmaste odödlig!
Allt enligt MåBra.
"Resultaten visar ett samband mellan varje extra centimeter kring vaden och en minskad risk att avlida – oavsett dödsorsak. Närmare bestämt en riskminskning på mellan 8 och 12 procent."
Citera
2022-08-23, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Anna Book ger 21 gånger på Unibet som nästa programledare för allsång på Skansen. Långt ifrån favorittippad. Största hoten borde vara Oscar Zia och Benjamin Ingrosso. Det som talar emot henne som jag ser är det varit två kvinnor på raken.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...gra-kandidater
Anna kommer Aldrig att bli programledare för någon tv kanal, det borde till och med du räkna ut.
Citera
2022-08-23, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Nja. Programledarna brukar själva underhålla med olika nummer. Jag menar hur många olika versioner av ABC kan hon göra?…….
Rapp, hårdrock, speedmetal listan kan göras lång men det kommer aldrig att ske.
Citera
2022-08-23, 20:25
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Rapp, hårdrock, speedmetal listan kan göras lång men det kommer aldrig att ske.
Nej, folk är trötta på ABC sedan länge. Fetklumpen borde skaffa sig en ny repertoar...
Citera
2022-08-23, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Haha, vilken bild
Men tänderna är ju helt runda. Går inte att bita sönder något med de där.
Inte ens en gatutandläkare med en omgjord Singer symaskin från 50 talet i Pakistan hade gjort ett sådant dåligt hantverk.
Citera
2022-08-23, 23:09
Medlem
https://stoppapressarna.se/svenskt/a...tv-inspelning/

Anna bryter ihop i tårar på fortet.
Citera
2022-08-24, 00:49
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av q10w
https://stoppapressarna.se/svenskt/a...tv-inspelning/

Anna bryter ihop i tårar på fortet.
Ja, vilken skräll.
Hon började darra på rösten och lipa när hon talade om sin EGEN förträfflighet, och att hon "säger ja till livet". Undrar om hon vet att det är en anti-abortrörelse?

För övrigt håller jag med den som skrev att Annas mindre smickrande kroppsstrumpa redan var bestämd på förhand. Jag ser framför mig hur programmakarna klurar på hur de kan driva med Anna på bästa sätt. Jag vet!, utropar någon. Vi klär henne i gummidräkt där minsta valk syns, och sen kastar vi henne med en katapult ut i havet

Kvällens garv när hon skriker Åh my GADD flera gånger Sekunderna innan har vi fått se hästgaddarna i närbild i rutan. Took=(ofrivillig)komik i kubik.
Citera
2022-08-24, 02:04
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Ja, vilken skräll.
Hon började darra på rösten och lipa när hon talade om sin EGEN förträfflighet, och att hon "säger ja till livet". Undrar om hon vet att det är en anti-abortrörelse?

För övrigt håller jag med den som skrev att Annas mindre smickrande kroppsstrumpa redan var bestämd på förhand. Jag ser framför mig hur programmakarna klurar på hur de kan driva med Anna på bästa sätt. Jag vet!, utropar någon. Vi klär henne i gummidräkt där minsta valk syns, och sen kastar vi henne med en katapult ut i havet

Kvällens garv när hon skriker Åh my GADD flera gånger Sekunderna innan har vi fått se hästgaddarna i närbild i rutan. Took=(ofrivillig)komik i kubik.
Anna är ju den hon är, så hon kan liksom inte tacka nej till förnedringen.
https://postimg.cc/sBM1kb7J
Hon ser ut att ligga på dödsbädden typ.
Man kan skönja GoPro:n TV4 klurigt spänt fast under bröstpartiet
Gunde och Dogge skrattar. Jag tror Gunde sa: Jag känner att du har lite puls.
Senast redigerad av osnuten 2022-08-24 kl. 02:44.
Citera
2022-08-24, 08:00
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Nu har TookAnnas ”gamla” kompisar landat i Malaga/Marbella Undrar om dem ska umgås på Stolledanos terrass? Mytomanen, Slemmige Jonas, Dr Alban med barn, Brolins m.m
JO är också med och enligt Brolins insta ska de fira Dr Alban som fyller 65 på fredag.
Citera
2022-08-24, 09:47
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
JO är också med och enligt Brolins insta ska de fira Dr Alban som fyller 65 på fredag.
Och sociteten dras inte till henne eller hur var det?

Har dessutom lyssnat på en pod där hon var inbjuden av Batina Philipsson.

Nu Costa del Sol med Sveriges mest kända neger och en av de största fotbollslegenderna genom tiderna.

Just saying...
Senast redigerad av Gigant_Superman 2022-08-24 kl. 09:48. Anledning: Felstavning
Citera
2022-08-24, 10:01
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Och sociteten dras inte till henne eller hur var det?

Har dessutom lyssnat på en pod där hon var inbjuden av Batina Philipsson.

Nu Costa del Sol med Sveriges mest kända neger och en av de största fotbollslegenderna genom tiderna.

Just saying...
Marbella är fyra mil bort från Torremolinos så skratta inte i onödan.
Jag tvivlar f.ö. på att det där gänget med JO som enda riktiga legend vill beblanda sig med Anna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in