2022-08-21, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Vad föranledde detta avslut på vänskapen?
Man förstår ju att det är nåt väldigt allvarligt som hänt om Anna avföljer någon på Insta

Har väldigt dålig koll på Annas och Mys relation så jag blev lite nyfiken på vad som hänt. Om det nu hänt något överhuvudtaget, Anna kan ju inbilla sig oförrätter och även om hennes schismer med andra inte alltid är inbillade så är de ofta väldigt långsökta.

Undrar jag också. Det var ju så oerhört fint med nyårsfirandet. Vad hände på ett halvår. Fast jag antar väl att det bara var en grej och så BAM BAM BAM. Men vad fasen var det?

Hur fungerade det kring när My blev sjuk? Var My väldigt på om att få berätta och Anna kände att det var not ett steg för långt?
Citera
2022-08-21, 16:34
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Ja. Det var klart på förhand innan hon åkte till fortet att hon skulle iklä sig en ful blå kroppsstrumpa…
”Vem ska vi ta till den blåa kroppsstrumpan? Anna Book. Hon ställer upp på allt i tv. Och så blir det roligt för att hon är så kort och liksom klotrund…. Men säg inte det till henne. Säg att det är en ära för oss att hon vill vara med och förgylla programmet med sin proffessionalitet och kändisskap…”

Och glöm inte att hon gråter alltid, det drar tittare... *ASG*
OCH visst gjorde hon det... i slutet " ooom *hulk hulk* det är sista gången *svälj hulk* jag får göra detta *darr darr på rösten*......."

Jösses, den kvinnan kan göra allt till en gråtfest
Citera
2022-08-21, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Vad föranledde detta avslut på vänskapen?
Man förstår ju att det är nåt väldigt allvarligt som hänt om Anna avföljer någon på Insta

Har väldigt dålig koll på Annas och Mys relation så jag blev lite nyfiken på vad som hänt. Om det nu hänt något överhuvudtaget, Anna kan ju inbilla sig oförrätter och även om hennes schismer med andra inte alltid är inbillade så är de ofta väldigt långsökta.

Jag gissar att My för några veckor sen berättade för Anna att hon skulle gifta sig, men att Jonas inte vill ha henne på bröllopet pga rädd för drama/har vänner (basic element/Linda Rosing/nån annan) som inte vill ha henne där.

Anna tog inte detta väl, utan la upp massor av stories om hur sviken hon var, och avföljde My.
Citera
2022-08-21, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purpleisafruit
Jag gissar att My för några veckor sen berättade för Anna att hon skulle gifta sig, men att Jonas inte vill ha henne på bröllopet pga rädd för drama/har vänner (basic element/Linda Rosing/nån annan) som inte vill ha henne där.

Anna tog inte detta väl, utan la upp massor av stories om hur sviken hon var, och avföljde My.

Det låter så troligt. My kanske inte heller vill ha henne där av samma anledning. Och hon vill ju vara huvudpersonen, hon är ju bruden så det är helt rätt tänkt. Anna är inte den bästa bröllopsgästen. Paret Thelenius vill då inte ha henne där.

Också det att mobilkamerorna är uppfunna där både bild och ljud kan tas och läggas ut. Så ,,,
Citera
2022-08-21, 17:29
Medlem
https://nyheter24.se/bloggbevakning/...er-det-grejer/

"My Martens och hennes Jonas blir man och hustru om 12 veckor om ingenting annat oförutsett inträffar.
Tror ni Anna Book kommer vara ”toast madame”?"
Citera
2022-08-21, 18:28
Citat:
Ursprungligen postat av q10w
https://nyheter24.se/bloggbevakning/...er-det-grejer/

"My Martens och hennes Jonas blir man och hustru om 12 veckor om ingenting annat oförutsett inträffar.
Tror ni Anna Book kommer vara ”toast madame”?"
Typ femma på den bollen. Se diskussionen ovan 👆
Citera
2022-08-21, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Typ femma på den bollen. Se diskussionen ovan 👆
Fascinerande att TookAnna med alla sina krämpor överhuvudtaget kan delta i produktionen ” Fångarna på fortet”?????? Har människan inte ont i en fot så är det hennes knä. För att inte tala om MAGEN??? Eller så har hon ont i en axel? Det är därför hon inte kan dreja längre samt rida häst AnnaTook har värk överallt men när det vankas TV-tid, att få synas ja då offrar hon ALLT TV4 är såååå medveten om människan och att de väljer att ta med henne är just för hennes offrande för att få vara i rampljuset Gillar inte TV4 längre för de skiter fullständigt i att de utnyttjar intellektuella funktionshindrade personer. Så jävla patetisk.
Citera
2022-08-22, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Fascinerande att TookAnna med alla sina krämpor överhuvudtaget kan delta i produktionen ” Fångarna på fortet”?????? Har människan inte ont i en fot så är det hennes knä. För att inte tala om MAGEN??? Eller så har hon ont i en axel? Det är därför hon inte kan dreja längre samt rida häst AnnaTook har värk överallt men när det vankas TV-tid, att få synas ja då offrar hon ALLT TV4 är såååå medveten om människan och att de väljer att ta med henne är just för hennes offrande för att få vara i rampljuset Gillar inte TV4 längre för de skiter fullständigt i att de utnyttjar intellektuella funktionshindrade personer. Så jävla patetisk.
Håller med! Hon gör inget annat än gnäller om alla skador hon har Förnedra sig i TV verkar vara bästa medicin för fru TookBook! Det säger mycket henne: Hellre några tusen som skrattar åt henne än att sitta i Sigtuna-Odensala-Suckunge bortglömd.
Citera
2022-08-22, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Håller med! Hon gör inget annat än gnäller om alla skador hon har Förnedra sig i TV verkar vara bästa medicin för fru TookBook! Det säger mycket henne: Hellre några tusen som skrattar åt henne än att sitta i Sigtuna-Odensala-Suckunge bortglömd.

Både Anna och My har lagt upp sin tillvaro på nätet på att ha krämpor eller lite värre än det ibland, men alltid något som skaver, gör ont, svider eller pulserar.

Och jag vet att en del människor har riktigt mycket problem med diagnoser och sjukdomar men de ser inte det som nödvändigt att skriva om det på nätet som om de faktiskt tror att någon bryr sig på riktigt när de skickar ett hjärta. Och många av dem förstår också att man inte varje gång man träffar någon måste gå igenom alla kroppsliga sensationer som man har i en halvtimma.

När barn är i 9 eller 10 års åldern så börjar de bli rädda för mindre skador på kroppen. De har insett att man kan drabbas hårt men förstår inte att man inte blir förlamad för att katten har rivit en. De är för unga för att kunna sortera bland skador och smärtor. De flesta blir ju lotsade av andra äldre att inte dra på så stora växlar. Men Anna och My verkar inte ha fått den hjälpen eller så ville de inte alls inse att man har ont och man får sprutor och så vidare.
Citera
2022-08-22, 12:27
Medlem
Sladdersnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Både Anna och My har lagt upp sin tillvaro på nätet på att ha krämpor eller lite värre än det ibland, men alltid något som skaver, gör ont, svider eller pulserar.

Och jag vet att en del människor har riktigt mycket problem med diagnoser och sjukdomar men de ser inte det som nödvändigt att skriva om det på nätet som om de faktiskt tror att någon bryr sig på riktigt när de skickar ett hjärta. Och många av dem förstår också att man inte varje gång man träffar någon måste gå igenom alla kroppsliga sensationer som man har i en halvtimma.

När barn är i 9 eller 10 års åldern så börjar de bli rädda för mindre skador på kroppen. De har insett att man kan drabbas hårt men förstår inte att man inte blir förlamad för att katten har rivit en. De är för unga för att kunna sortera bland skador och smärtor. De flesta blir ju lotsade av andra äldre att inte dra på så stora växlar. Men Anna och My verkar inte ha fått den hjälpen eller så ville de inte alls inse att man har ont och man får sprutor och så vidare.

själv är det ett mirakel att jag ens lever, går jag runt och pratar om det?
Svar nej…… mina närmaste som bryr sig på djupet öppnar jag mig för inte annars. Om inte nån frågar. Försöker istället prata om tacksamhet över det liv man har och att man ff lever. Tacksamhet är så mycket trevligare än sjukdomar krämpor död. Man lever idag det är det enda som räknas.
Ventilen finns för min innersta krets.
Citera
2022-08-22, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdersnok
själv är det ett mirakel att jag ens lever, går jag runt och pratar om det?
Svar nej…… mina närmaste som bryr sig på djupet öppnar jag mig för inte annars. Om inte nån frågar. Försöker istället prata om tacksamhet över det liv man har och att man ff lever. Tacksamhet är så mycket trevligare än sjukdomar krämpor död. Man lever idag det är det enda som räknas.
Ventilen finns för min innersta krets.

Håller med dig alltihopa. Vad ingen av dem verkar inse att de hjärtan de får är så uppskattade av dem för att de inte har någon riktig support. De kan vara att andra inte vill stötta dem, men det kan också vara så att de inte vill ha stöttning nära. För vill man ha stöd på ett riktigt sätt måste man vara ärlig. Det går inte att komma med trams och ljuga och hitta på lite som.

Men det här är ju inte unikt för dem. Det är bara det att de har haft en arena att glida in på i folks medvetande. Det finns ju en del som lever sitt liv på IG eller Facebook.

Jag menar att så kan man leva om man väljer det. Men jag tror att för Anna och My så har de inte riktigt koll på VARFÖR de kör så här.
Citera
2022-08-22, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett

Ojoj vad gör man inte för en gratis resa, synas i tv, gratis mat för o synas det ända tunna tunnan fixar nu 😀😂😂👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in