2022-12-23, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
OT.
Hennes lilla krypin på vinden blir inte större för det och tråd på Flashback har hon oavsett om hon har ett privat konto på Instagram eller inte.
Det finns länk till annonsen om "vindsvåningen". Vet inte vart du vill komma med upplysningen om hennes privata konto. 🤔
När jag går in på hennes konto kan jag inte se något eftersom kontot är privat, det är ingen upplysning det är fakta att de som inte följer henne inte kan se något.
Citera
2022-12-23, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
När jag går in på hennes konto kan jag inte se något eftersom kontot är privat, det är ingen upplysning det är fakta att de som inte följer henne inte kan se något.
Fast det var en hänvisning till Felicias tråd här på Facebook du svarade på.
Citera
2022-12-23, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Förlåt, jag missförstod och trodde det var hennes låsta konto på Instagram, nu har jag varit inne på Felicias tråd på Flashback och kollat på hennes lägenhet. 15000 kr för 45 kvm , dyrt att bo mitt i Sigtuna. Hon bor säkert med killen han har ju också bott hos sina föräldrar tills nu.
Citera
2022-12-23, 17:37
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Pappa & Mamma ❤️❤️
Visst är det lite tunnsått med bilder på pappa? Lägger till den här som Anna la upp igår:
https://postimg.cc/7Gp08Ldx
Mamman ser ju ut som en 60-talsvariant av Anna.
Kan inte hitta några likheter med pappa. Hoppas han inte blev pålurad faderskapet
Senast redigerad av osnuten 2022-12-23 kl. 18:14.
Citera
2022-12-23, 22:20
Medlem
EssGunillAss avatar
Jag såg i SVTs tablå att Gudtjänst 17:25 på julafton och Julottan 07:00/10:00 på juldagen sänds från Mariakyrkan i Sigtuna.
Den 27 mars gästande Anna Jakobs stege som är en talkshow om tro som leddes av kyrkoheden. Allt kändes krystat och sången var falsk.
Varför är inte hennes höghet Anna inbjuden som gästartist till Gudstjänsten eller Julottan? Vilken succé det skulle bli för Anna!
Kommer hon sitta i kyrkbänken och vifta med sina vältränade armar för att synas i bild?
Vad gör man inte för lite publicitet?
Citera
2022-12-23, 23:26
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EssGunillAs
Jag såg i SVTs tablå att Gudtjänst 17:25 på julafton och Julottan 07:00/10:00 på juldagen sänds från Mariakyrkan i Sigtuna.
Den 27 mars gästande Anna Jakobs stege som är en talkshow om tro som leddes av kyrkoheden. Allt kändes krystat och sången var falsk.
Varför är inte hennes höghet Anna inbjuden som gästartist till Gudstjänsten eller Julottan? Vilken succé det skulle bli för Anna!
Kommer hon sitta i kyrkbänken och vifta med sina vältränade armar för att synas i bild?
Vad gör man inte för lite publicitet?

Du har givit AB ett inspel till "Min Jul i mitt Sigtuna"!
Citera
2022-12-25, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Flashback menade jag såklart 😉.
Citera
2022-12-25, 18:12
Medlem
TPLs avatar
Anna har tittat på Djungelboken och skrockar i bakgrunden samtidigt som hon filmar TV:n... 🤐
Citera
2022-12-25, 22:47
Medlem
Magictrixs avatar
Hon har en plastgran. Brukade inte hon ljuga om att hon köpte gran alla år av den där bruden som inte alls sålde ekologiska granar?
Citera
2022-12-25, 23:48
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Hon har en plastgran. Brukade inte hon ljuga om att hon köpte gran alla år av den där bruden som inte alls sålde ekologiska granar?
Hon har haft plast i flera år nu....
Citera
2022-12-26, 11:45
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Hon har haft plast i flera år nu....
Jo men hon har införts år ljugit och sagt att hon alltid köper gran från någon tjusig uppfödare hon nästan känner. Även när hon bevisligen haft plastgran.
Citera
2022-12-26, 12:16
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jo men hon har införts år ljugit och sagt att hon alltid köper gran från någon tjusig uppfödare hon nästan känner. Även när hon bevisligen haft plastgran.

Du har så rätt. Hon har ju köpt Smålandsgran i över 20 år enligt henne själv i tidigare instainlägg!
Fast de senaste åren har de kanske varit tvungna att betala själva och då har det blivit en sketen plastgran som fått göra tjänst år efter år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in