2022-08-21, 00:35
Citat:
Ursprungligen postat av purpleisafruit
Anna har avföljt My nu. My följer däremot Anna…. Så gissningsvis är Anna inte bjuden.
Trodde aldrig jag skulle använda ordet mogen i samma mening som My men tror att My är den mogna av dessa två. Hon följer Anna och tänker inte så mycket på det, Anna avföljer, blockar och håller på så fort nån inte dansar efter hennes pipa.
Anna blir nog inte bjuden till Mys bröllop nej....och det kommer säkert nåt citat på engelska om sviken vänskap på den dag My gifter sig
Citera
2022-08-21, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Trodde aldrig jag skulle använda ordet mogen i samma mening som My men tror att My är den mogna av dessa två. Hon följer Anna och tänker inte så mycket på det, Anna avföljer, blockar och håller på så fort nån inte dansar efter hennes pipa.
Anna blir nog inte bjuden till Mys bröllop nej....och det kommer säkert nåt citat på engelska om sviken vänskap på den dag My gifter sig

Live, laugh, love.
Kanske Carpe diem.
Citera
2022-08-21, 09:22
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl

Ja, precis. Jag tror många av de som Anna bedriver en privat vendetta mot antagligen inte ens fattar att Anna gör det. Om Anna blir arg på My kring det här bröllopet (och det finns många tillfällen som Anna kan bli det - vem är brudtärna? Vem är bjuden??) så kommer My antagligen vara den sista som förstår det. Vilket är komiskt.
Citera
2022-08-21, 10:22
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin
Live, laugh, love.
Kanske Carpe diem.

Nejdå. Det blir BAM BAM BAM!
Citera
2022-08-21, 10:30
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purpleisafruit
Anna har avföljt My nu. My följer däremot Anna…. Så gissningsvis är Anna inte bjuden.
Vad föranledde detta avslut på vänskapen?
Man förstår ju att det är nåt väldigt allvarligt som hänt om Anna avföljer någon på Insta

Har väldigt dålig koll på Annas och Mys relation så jag blev lite nyfiken på vad som hänt. Om det nu hänt något överhuvudtaget, Anna kan ju inbilla sig oförrätter och även om hennes schismer med andra inte alltid är inbillade så är de ofta väldigt långsökta.
Citera
2022-08-21, 10:47
Medlem
TPLs avatar
Gårdagens frukost. Nu på balkongen, inte terrassen. Tur att hon håller oss underrättade.

"Skön frukost ute på balkongen ☀️🇪🇸🥭🥖☕️🍊🥑🍅Får se vad den här lördagen bjuder på fortsättningsvis 🥰 "
Citera
2022-08-21, 10:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Det ser ut som om hon har klistrat fast en hel påse med minimashmallows i munnen. Hur fan tuggar man med sådana där tänder? Märstakubiken borde vara mager som en vinthund med det garnityret.
Jag trodde först det var en läsare som gjorde sig lustig över gaddarna. Efter att ha studerat och funderat insåg jag att det inte, precis som du säger, var minimarshmallows utan hennes riktiga tänder.

Hualigen!
Citera
2022-08-21, 11:02
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Nejdå. Det blir BAM BAM BAM!
Och preach motherfucker!!
Citera
2022-08-21, 11:46
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Vad föranledde detta avslut på vänskapen?
Man förstår ju att det är nåt väldigt allvarligt som hänt om Anna avföljer någon på Insta

Har väldigt dålig koll på Annas och Mys relation så jag blev lite nyfiken på vad som hänt. Om det nu hänt något överhuvudtaget, Anna kan ju inbilla sig oförrätter och även om hennes schismer med andra inte alltid är inbillade så är de ofta väldigt långsökta.
Tror det har med MYtomanens påhittade svåra cancerutredning att göra...
Efter det sjappade även syster-Kin och bjöd upp SolStolledanos på midsommarminisemester
Citera
2022-08-21, 13:19
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Tror det har med MYtomanens påhittade svåra cancerutredning att göra...
Efter det sjappade även syster-Kin och bjöd upp SolStolledanos på midsommarminisemester

Fast Anna tog bort My redan före, eller iaf strax före det hela med Mys sjukdom.

En jag känner frågade My om deras vänskap för något år sedan och då svarade My att de varit vänner i MÅNGA år och att det var som med så många andra vänskaper att i perioder umgås de inte så mycket men deras vänskap har bestått genom många konflikter och kommer aaaaldrig ta slut.....Jag tror inte My har något otalt med Anna, My har säkert bara sagt nej till något, eller avbokat resan de skulle på pga sjukdom och om jag fått rätt info var det en sponsrad resa som My fick ta med sig några på och "valde" då Anna och Felicia men då My avbokade kunde ingen av dem åka. VET INTE om detta är sanning vill jag bara inflika men det låter ju troligt. Kan riktigt se Anna framför mig böna och be till My att skjuta på läkarbesök och ingreppt till efter den instagram-vänliga gratisresan.
Citera
2022-08-21, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Gårdagens frukost. Nu på balkongen, inte terrassen. Tur att hon håller oss underrättade.

"Skön frukost ute på balkongen ☀️🇪🇸🥭🥖☕️🍊🥑🍅Får se vad den här lördagen bjuder på fortsättningsvis 🥰 "
Tooket har besökt det enda sanna forumet om henne själv! Nämligen FB Nu vet Tooket skillnaderna mellan balkong och terrass Bra jobbat AnnaTook 🐫
Citera
2022-08-21, 15:23
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Som hon kämpat för att få synas i TV. Nu fick hon sin belöning att få synas...som åtlöje
Ja. Det var klart på förhand innan hon åkte till fortet att hon skulle iklä sig en ful blå kroppsstrumpa…
”Vem ska vi ta till den blåa kroppsstrumpan? Anna Book. Hon ställer upp på allt i tv. Och så blir det roligt för att hon är så kort och liksom klotrund…. Men säg inte det till henne. Säg att det är en ära för oss att hon vill vara med och förgylla programmet med sin proffessionalitet och kändisskap…”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in