2022-03-14, 19:46
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theia2
Där har du rejält fel.

Och vad gör Anna när det gäller insamlingar till behövande? Jo, hon "råkade" t ex bli sjuk när hon skulle sjunga på en gala för hemlösa i Stockholm i december -21, men eftersom hon inte uppträder gratis så valde hon att "bli sjuk" istället.

Så du tror Anna hjälper ukrainare nu?!
Ja, var stort gjort av Carola.

Skrev inte att jag tror hon hjälper. Var en tanke då det är onsturligt tyst om henne, och hon säger att hon alltid sätter sig i tredje eller fjärde hand. Det är väl inte omöjligt?
Citera
2022-03-14, 20:09
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Mjukglassen har så små händer och fötter det ser ut som det är ett barn.
Precis, finns ingen chans att mjukglassen kan vara Anna.
Citera
2022-03-14, 20:14
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Precis, finns ingen chans att mjukglassen kan vara Anna.
Nej, inte en chans att mjukglassen är Anna. Den har ju inte tillräckligt muskliga vader, som ju Anna fått genom en trägen ridträning.
Anna är en god ryttarinna och hon hade hade en egen häst när hon var yngre.
Den hästen måste dock ha varit väldigt fotoskygg, då det inte finns en enda bild på den.
Senast redigerad av Rimbert 2022-03-14 kl. 20:29.
Citera
2022-03-14, 20:23
Medlem
Thuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Det börjar 25 mars

Jahaa, då är jag med
Citera
2022-03-14, 22:41
Medlem
Är det något mer än hennes Tant Karusell-prat som tyder på att hon skulle vara med i MS? Iofs har de ju haft med YouTubers mm men det skulle vara bra desperat att ta med Anna. Skulle vara roligt om någon kunde bevista kyrkoeventet(om det blir av), bor själv alldeles för långt bort från Sigtuna tyvärr.
Citera
2022-03-14, 23:04
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Är det något mer än hennes Tant Karusell-prat som tyder på att hon skulle vara med i MS? Iofs har de ju haft med YouTubers mm men det skulle vara bra desperat att ta med Anna. Skulle vara roligt om någon kunde bevista kyrkoeventet(om det blir av), bor själv alldeles för långt bort från Sigtuna tyvärr.
Ingen vill väl egentligen tro att hon är med? Bara spekulation tror jag. Varför skulle TV4 befatta sig med henne igen?!
Hur skulle man maskera henne? 🙂

Enda anledningen att jag tar upp det nu är att PW la upp en bild häromdan och sa att inspelningen av MS var slut.

Edit: https://www.picuki.com/media/2789833288870218411

Och då plötsligt vaknar Anna till liv och börjar bete sig som vanligt på IG.
Antingen har Anna haft munkavle, eller så försöker hon få folk att tro att hennes tystnad betyder att hon varit med 🙄
Senast redigerad av osnuten 2022-03-14 kl. 23:18.
Citera
2022-03-15, 07:39
Medlem
05:20 Anna powerwalkar 30 sekunder på löpbandet och inlägget osar ”som jag ALLTID gör”
Citera
2022-03-15, 07:47
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hujedamig7401
05:20 Anna powerwalkar 30 sekunder på löpbandet och inlägget osar ”som jag ALLTID gör”
Ja hon gick 30 sekunder igårkväll på löpbandet, satte klockan på 5.20 och postade inlägget då. Bara för att vi ska tro att hon klev upp tidigt och gick en timma.
Citera
2022-03-15, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja hon gick 30 sekunder igårkväll på löpbandet, satte klockan på 5.20 och postade inlägget då. Bara för att vi ska tro att hon klev upp tidigt och gick en timma.
Tooket är tillbaka and so are we TookAnna ligger i hårdträning inför det STOOORA eventet på Munken den 27 mars. AnnaTook ska då framföra sina egenskrivna alster Undrar om ”wesserbeisser-sonen” ska ackompanjera lilla mamsen på något instrument
Citera
2022-03-15, 14:51
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Tooket är tillbaka and so are we TookAnna ligger i hårdträning inför det STOOORA eventet på Munken den 27 mars. AnnaTook ska då framföra sina egenskrivna alster Undrar om ”wesserbeisser-sonen” ska ackompanjera lilla mamsen på något instrument
Jag tror att hon tar med sin partykaraokemaskin i behändig storlek och kör singback för pensionärerna.
Ljud och ljussättning i ett till ett bra pris….
Citera
2022-03-15, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Jag tror att hon tar med sin partykaraokemaskin i behändig storlek och kör singback för pensionärerna.
Ljud och ljussättning i ett till ett bra pris….
Det tror jag också 👍😂😂😂
Citera
2022-03-15, 16:34
Medlem
Topgun855s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hujedamig7401

Utan skor ser det ut som. Endast vita sockor.
Nu var det väl typ 20 år sedan man själv stog på ett löpband men längre sessioner ska väl man ha bra jogging/walkingskor..

Har vi tagit henne på bar gärning igen?
I sina vanliga lögner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in