2022-05-06, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Jag skulle tro hon med tant karusell menar att det minsann händer grejer kring henne och är en messa roliga tokigheter … Fast hon läser såklart inte här så hon kan se hur saknad hon är.

Med facit i hand så var det ju inte hon🤣🤣 Men det kunde ha varit😃
Nu får vi följa cirkustolledanobook på annat sätt🤪
Citera
2022-05-06, 21:54
Medlem
flugornass avatar
Jag tror mig veta att hon köpte sin Cosori på EG fyndmarknad.
Hur ni får in Carolas mamma är för mig helt obegripligt, mamman är ju död sedan länge.

Vänta här nu, kan det ha med Runar att göra, tänker om han sålt jakt trofé på marknaden, nä kanske inte.
Men om vi skall hålla oss till saken så saknar jag äkta skaller om vår primadonna.

Nu är det ju mest gissningar om allt möjligt galet.
Citera
2022-05-06, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Jag tror mig veta att hon köpte sin Cosori på EG fyndmarknad.
Hur ni får in Carolas mamma är för mig helt obegripligt, mamman är ju död sedan länge.

Vänta här nu, kan det ha med Runar att göra, tänker om han sålt jakt trofé på marknaden, nä kanske inte.
Men om vi skall hålla oss till saken så saknar jag äkta skaller om vår primadonna.

Nu är det ju mest gissningar om allt möjligt galet.
Lite för mycket trollande.
Citera
2022-05-06, 22:06
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theholetruth
Lite för mycket trollande.
Varför skriver Du så?
Jag efterlyser en seriös tråd om Anna, vad är felet med det?
Jag har personligen sett Anna på EG fyndmarknad, så hon kan mycket väl ha fyndat där.
Citera
2022-05-06, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Varför skriver Du så?
Jag efterlyser en seriös tråd om Anna, vad är felet med det?
Jag har personligen sett Anna på EG fyndmarknad, så hon kan mycket väl ha fyndat där.
För att det är för mycket trollande.
Citera
2022-05-06, 22:23
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Carolas mamma är väl död eller pratar du om ngn annan Carola?
Ojdå, det var jag som rörde till det lite.
Det var EGs fyndmarknad som lagt upp en liten video med Carola och taggat henne. Från före jul. Det var någon som kommenterade den videon som nämnde en mamma. Det var inte Carolas mamma. Förlåt. Men det viktiga var inte vem Carola var där med utan att EG var glada att Carola var hos dem och gillade det. Anna hoppas nog på att hon får en liten hälsning där också
Citera
2022-05-06, 22:43
Medlem
Har Anna presenterat sina spelningar under sin kommande turné? Hon beklagade sig ju så mycket över att restriktionerna under pandemin förstörde för henne att utöva sin profession som sångerska och artist. Bara några dagar efter det så släpptes restriktionerna och efter det har det varit tyst.

Lena PH är igång med Diggiloo-turnén, Carola och Måns Zelmerlöw berättade om sin kommande julkonsert nyligen, Pernilla W drar äntligen igång sin show igen, Sanna Nielsen har berättat om kommande säsongen av Allsång på Skansen, Så mycket bättre har presenterat artisterna för kommande säsong osv, osv.

Artist-Sverige är äntligen tillbaka med full kraft men från Anna Book är det tyst. Förutom att hon tvättar, städar, äter på Cicciotto, har egentid i solariet osv. När får vi veta när och var Anna tänker utöva sin profession?
Senast redigerad av InteAlltid 2022-05-06 kl. 22:46.
Citera
2022-05-06, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid
Har Anna presenterat sina spelningar under sin kommande turné? Hon beklagade sig ju så mycket över att restriktionerna under pandemin förstörde för henne att utöva sin profession som sångerska och artist. Bara några dagar efter det så släpptes restriktionerna och efter det har det varit tyst.

Lena PH är igång med Diggiloo-turnén, Carola och Måns Zelmerlöw berättade om sin kommande julkonsert nyligen, Pernilla W drar äntligen igång sin show igen, Sanna Nielsen har berättat om kommande säsongen av Allsång på Skansen, Så mycket bättre har presenterat artisterna för kommande säsong osv, osv.

Artist-Sverige är äntligen tillbaka med full kraft men från Anna Book är det tyst. Förutom att hon tvättar, städar, äter på Cicciotto, har egentid i solariet osv. När får vi veta när och var Anna tänker utöva sin profession?

Sin profession?
Citera
2022-05-07, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sigbratt
Sin profession?

Japp. Enligt Anna själv, i liven där hon beklagade sig över restriktionerna, så är hennes profession artist och sångerska.

Alla som sett hennes framträdande i kyrkan i Märsta, som skedde 2022, kan konstatera att hon inte kan sjunga eller uppträda. Men sångerska och artist är vad hon anser vara hennes profession!
Citera
2022-05-07, 00:41
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Japp. Enligt Anna själv, i liven där hon beklagade sig över restriktionerna, så är hennes profession artist och sångerska.

Alla som sett hennes framträdande i kyrkan i Märsta, som skedde 2022, kan konstatera att hon inte kan sjunga eller uppträda. Men sångerska och artist är vad hon anser vara hennes profession!
Ge inte upp drömmen Anna!
Pandemin kom förstås som en skänk från ovan för henne. Två år då hon inte behövde hitta på ursäkter för varför "karriären" gick på sparlåga.
Under hur många år av hennes 36-åriga "karriär" har hon haft spelningar? När var den sista? Det var nog inte igår
Men anbuden kommer ju förstås börja hagla nu!

Man undrar hur snacket går i familjen. Tror Roberto också fortfarande att hon "snart" gör comeback?
Han måste ju ha hört det så otroligt många gånger.

Eller sitter han bara där vid middagsbordet och låtsas lyssna på alla hennes planer, men drömmer egentligen om snärtan som råkade le åt honom igår?
Citera
2022-05-07, 06:50
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:

Har jag missat att Anna uppträtt i en kyrka i Märsta?
Det enda jag känner till är det hon gjorde i ett litet rum i Munken, Sigtuna.
Citera
2022-05-07, 11:31
Medlem
Citat:

Det där som hände när hon skulle sjunga är ju en klassiker. Kommer aldrig att glömma hennes hemska skönsång. Det började illa men i slutet så saknar jag ord för hur det lät. Varje ljud som kom ur hennes pipa var direkt plågsamt. Men ännu värre var hennes samtal med prästen. Hon kunde inte kläcka ur sig något som ens var i närheten av sanning. Det var som att hon inte hade något äkta och bra att berätta så att det bästa för hennes del var att enbart sitta och ljuga rakt upp och ner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in