Citat:
Ursprungligen postat av
MissDecibella
Med risk för att skapa en hat-storm mot mig själv så säger jag faktiskt tvärtemot allihop här (eller ja, såg en till som tyckte samma)..
Jag tycker hon var jäkligt snygg som smal!!
Och dessutom var hon ju snyggt brun också, även om jag misstänker att hon kanske kurat melanotan

. (vilket man även blir smal av och får högre sexlust, kanske förklarar Ica Maxi-sexet

)
Fattar att det gav henne en egoboost av att se ut sådär, något hon strävar efter hela livet troligtvis.
Vad som däremot
inte var snyggt var alla hennes uttalanden om att hon from nu skulle ”ta hand om sig”, ”aldrig mera tjock” osv.
Det har hon ju verkligen fått
äta upp nu
Nä jag tyckte hon var riktigt snygg som smal, men å andra sidan
har jag inget till övers för feta människor över lag, det är inget annat än äckligt i mina ögon

.
Har du inget till övers för feta för de är inget annat än äckligt? Kan du förklara hur du ser på Anna och hur hon är för att hon är fet? Eller är det bara fettet du ser och sen så är allt äckligt med de feta?
I vissa vinklar var hon snygg som smalt, men jag tänker nog att hennes ansikte nog behövde sträckas lite grann. Den hängande huden där förtog lite av hennes skönhet i ansiktet. Men eftersom hon körde med den där barbiedrogen så kunde det ju givetvis inte hålla.
Undrar över om Anna och My nånsin talar om vad som är bra kost och på allvar gör schema för det och försöker äta bättre? Eller mojsar de bara i sig godsaker och låtsas som det regnar?