2022-03-19, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Schlagerns moder vill jag inte påstå, däremot en av de största kvinnliga 80-talsikoner, det är nog alla överens om även vad vissa än tycker om personen Anna Book.
Där går lena pH, Carola och PW
Till mer minnen från 80 talet wow på dem anna vart gunga låt med kompisen när man var 8-9år
Citera
2022-03-19, 14:38
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
köra den arme roberto till sjukhus skedde det kanske tidigast 2015, dvs 6 år sedan. Vanessa är 19 och Antonio 21, så alltså 13 och 15 år vid den eventuella tidpunkten, Anna menar alltså att man i den åldern behöver barnvakt.

Ja då , det var inte många år sedan hon i någon live / periscope talade om att barnen mest tyckte om att vara hemma . Men var de ute så var de bara inne på deras community gate och cyklade o var med kompisar .
Senast redigerad av nickomyra 2022-03-19 kl. 14:43.
Citera
2022-03-19, 14:44
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Dök upp så myvket mer frågor efter att ha kollat på bilden från julshowen igen. Hon ber till gud att han blir okej. Är hon kristen? Vad var det för olycka? Hon får det att låta som att han är döende men trots det ska hon genomföra showen. Det viktigaste är att hon får synas och höras. När i tiden skedde denna olycka, Felicia var hemma med barnen. Eftersom hjälten biggestloserchristos2014 kunde köra den arme roberto till sjukhus skedde det kanske tidigast 2015, dvs 6 år sedan. Vanessa är 19 och Antonio 21, så alltså 13 och 15 år vid den eventuella tidpunkten, Anna menar alltså att man i den åldern behöver barnvakt.
Ja det behövdes väl barnvakt med tanke på vilka barn det handlade om.
Citera
2022-03-19, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Finns den någon låt som i stort sett alla kan haka på så är det ABC, en episk hit låt.
Vem i Sverige kommer i närheten av det ?
Kan ni refrängen till någon av Carolas eller Tito Beltrans låtar?
Nä trodde inte det !
Nu får vi ju inte glömma att Gessle har skrivit låtar åt Anna, förvisso inget jag minns längre.
Anna är ju trots allt schlagerns moder.
Hon är kanske inte direkt världs stjärna, men större stjärna och intressant kändis i Sverige får man leta efter.
Tyvärr inget nytt skvaller i korridoren om Masked Singer

Anna som schlagerns moder? Skulle inte tro det, ska vi nu utse någon till detta så är Kicki Danielsson ett betydligt bättre namn.

Om du är för ung för att ha koll, googla. Hon har mängder av hits, både som singel och i dansband
Citera
2022-03-19, 18:08
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Finns den någon låt som i stort sett alla kan haka på så är det ABC, en episk hit låt.
Nä trodde inte det !
Nu får vi ju inte glömma att Gessle har skrivit låtar åt Anna, förvisso inget jag minns längre.
Hon är kanske inte direkt världs stjärna, men större stjärna och intressant kändis i Sverige får man leta efter.

Inte min typ av musik, alls!
Men, jag kan nog åtminstone (högst ofrivilligt) refrängen på en 8-10 låtar av Carola (tack vare radio/tv osv då hon ständigt håller sig aktuell somehow).
Av matronan kan jag halva refrängen på ABC. Eftersom det är typ den enda låt hon gjort.
Citera
2022-03-19, 19:18
Medlem
Citat:
Nä trodde inte det !
Anna Book har en låt skriven av Gessle(Namn och nummer), den skrevs dock inte med henne i åtanke utan åt The Pinks.
Vem som är gammal nog kommer inte ihåg refrängen till tex Främling f.ö? Var inget Carola-fan men minns refrängen till flera av hennes låtar eftersom de spelades så mycket.
Citera
2022-03-20, 11:54
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja det behövdes väl barnvakt med tanke på vilka barn det handlade om.

Haha ja troligen
Citera
2022-03-20, 11:56
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Ja då , det var inte många år sedan hon i någon live / periscope talade om att barnen mest tyckte om att vara hemma . Men var de ute så var de bara inne på deras community gate och cyklade o var med kompisar .

Hon har förstört de stackars "barnen" och behandlar dem som om de vore tre år
Citera
2022-03-20, 12:31
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Anna är kristen lite när det passar-preach motherfucker! Som den eldiga spanjorska hon är har hon tron i blodet-jo, det har hon sagt.
Roberto hade cyklat omkull och fick en spricka i ett revben och nyckelben om jag inte minns fel.
Hon ojade sig oerhört över att han vägrade stanna hemma från jobbet, förstår honom dock.

Tror på gud när det passar låter som Anna. Roberto läkte nog fortare av att åka och jobba än att vara hemma och bli "ompysslad" av Anna. Hon hade dessutom varit noga med att dokumentera alla hennes goda gärningar
Citera
2022-03-20, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Med risk för att skapa en hat-storm mot mig själv så säger jag faktiskt tvärtemot allihop här (eller ja, såg en till som tyckte samma)..

Jag tycker hon var jäkligt snygg som smal!!
Och dessutom var hon ju snyggt brun också, även om jag misstänker att hon kanske kurat melanotan . (vilket man även blir smal av och får högre sexlust, kanske förklarar Ica Maxi-sexet )

Fattar att det gav henne en egoboost av att se ut sådär, något hon strävar efter hela livet troligtvis.
Vad som däremot inte var snyggt var alla hennes uttalanden om att hon from nu skulle ”ta hand om sig”, ”aldrig mera tjock” osv.
Det har hon ju verkligen fått äta upp nu

Nä jag tyckte hon var riktigt snygg som smal, men å andra sidan har jag inget till övers för feta människor över lag, det är inget annat än äckligt i mina ögon .

Har du inget till övers för feta för de är inget annat än äckligt? Kan du förklara hur du ser på Anna och hur hon är för att hon är fet? Eller är det bara fettet du ser och sen så är allt äckligt med de feta?

I vissa vinklar var hon snygg som smalt, men jag tänker nog att hennes ansikte nog behövde sträckas lite grann. Den hängande huden där förtog lite av hennes skönhet i ansiktet. Men eftersom hon körde med den där barbiedrogen så kunde det ju givetvis inte hålla.

Undrar över om Anna och My nånsin talar om vad som är bra kost och på allvar gör schema för det och försöker äta bättre? Eller mojsar de bara i sig godsaker och låtsas som det regnar?
Citera
2022-03-20, 15:10
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Har du inget till övers för feta för de är inget annat än äckligt? Kan du förklara hur du ser på Anna och hur hon är för att hon är fet? Eller är det bara fettet du ser och sen så är allt äckligt med de feta?

I vissa vinklar var hon snygg som smalt, men jag tänker nog att hennes ansikte nog behövde sträckas lite grann. Den hängande huden där förtog lite av hennes skönhet i ansiktet. Men eftersom hon körde med den där barbiedrogen så kunde det ju givetvis inte hålla.

Undrar över om Anna och My nånsin talar om vad som är bra kost och på allvar gör schema för det och försöker äta bättre? Eller mojsar de bara i sig godsaker och låtsas som det regnar?

Har själv varit fet en gång i tiden, vägde nästan 100 pannor.
Och äcklades lika mycket av mig själv då som jag gör av feta människor nu.
Jag står för det jag skrev fortfarande, hon var snygg som smal.
Citera
2022-03-20, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Har själv varit fet en gång i tiden, vägde nästan 100 pannor.
Och äcklades lika mycket av mig själv då som jag gör av feta människor nu.
Jag står för det jag skrev fortfarande, hon var snygg som smal.

Tyckte du inte hon såg ut i ansiktet som om hon var sjuttioåtta år när hon gått ner och skinnet hängde i fejan? Tycker hon är finare nu i ansiktet. Det gör henne i alla fall inte trettio år äldre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in