2022-02-13, 21:36
Medlem
Anna har väl bra förutsättningar för att lyckas på Youtube? Det behöver inte vara så komplicerat. Jag tror att många hade kolla på till exempel reaktionsvideos. Tänk typ Anna bok reagerar på folk som klipper luggen, drags queens som sminkar sig eller folk som lagar mat. Vad som helst egentligen.
Citera
2022-02-13, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det borde ha förekommit specialinsatser med tanke på sonens svårigheter. Jag vet verkligen inte. I soffan hos Malou, berättade Fisan att hon skötte syskonen, för att mamma mådde dåligt... stackars barn, vad gjorde soc?

Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Jag undrar hur många konflikter hon hamnat i med ungarnas lärare och rektorer.

Guuud vad man skulle vilja varit en fluga på väggen där och då! Annas ursäkter bortförklarande och anklaganden! Jises krajst .
Citera
2022-02-13, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
"Det är en utopi att hon någonsin kommer dit där hon en gång var"

Jag tror att du tappade bort ett ord, "aldrig".

Det är en utopi att hon någonsin kommer dit där hon en gång aldrig var.

Anna Book har aldrig varit något, hon var på väg att kunna bli något, men hon kom aldrig ända fram.

Hon var under några år en söt tonåring med stora bröst och oskolad flickröst.

Jo du! Hon skulle nog vilja återuppleva sin tid med ABC, Solstollarna och alla uppslag i Okej- tidningen. Hennes korta storhetstid .
Citera
2022-02-13, 21:47
Citat:
Ursprungligen postat av Druttski
Guuud vad man skulle vilja varit en fluga på väggen där och då! Annas ursäkter bortförklarande och anklaganden! Jises krajst .
Med tanke på hur hon agerade efter att sonen dömdes för våldtäkt och sexuellt ofredande mot minderårig, så är jag glad att inte kommit i tookets väg..
Citera
2022-02-13, 21:49
Medlem
Citat:
Nu ska man inte gömma vem vi har att göra med här. Det är inte alls osannolikt att de spetsar allt till max för att skapa så mycket uppmärksamhet som möjligt och för att de tycker att det får dem att låta så himla bra, att det inte alls var så illa med mamma Anna som det låter som och att storasyster inte alls hade lika mycket ansvar som de sa.

Var inte Anna hemskt fet när barnen fötts? Det blir man trött av och det är otympligt att sköta småbarn. Sen var väl hennes make sprucken tjugo veckor om året.

EDIT: mage ska det stå
Citera
2022-02-13, 22:00
Citat:
Jag undrar hur många konflikter hon hamnat i med ungarnas lärare och rektorer.

Nu är detta andra hands info...men enligt en bekant till mig, vars barn gick i samma skola i parallellklass med V så var Anna ofta på besök i skolan. Hon satt med på lektionerna och lade sig i väldigt mycket. V var inte så särskilt trevlig mot skolkamrater (detta var i mellanstadiet) men det ville Anna inte höra något om. V var mobbad pga folk var avis på att V hade e känd mamma tydligen
Citera
2022-02-13, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CocoLarry
Om man är som självupptagen som Anna Boon är så tror jag knappast att hon satsar på aktiviter på sina barn. Dvs köra till fotbollsträningar och vara på plats på deras olika aktiviteter.
Han spelade i ett lokalt lag för något år sen, hon påstod då att han spelat tidigare men om det är sant vet jag inte. Följde henne inte då.
Citera
2022-02-14, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Var inte Anna hemskt fet när barnen fötts? Det blir man trött av och det är otympligt att sköta småbarn. Sen var väl hennes make sprucken tjugo veckor om året.

EDIT: mage ska det stå
Hon var gravt överviktig då jo. Möjligt att det bidrog till både att Antonio är för tidigt född och alla kejsarsnitt även om väldigt korta kvinnor är oftare i riskzonen att få kejsarsnitt.
Citera
2022-02-14, 07:09
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hon har uttalat att hon inte ens kunde hämta barnen i skolan mm, det blev sån hysteri...😂😂
Barnen hade väl typ 200 hundra meter att gå så det måste ha varit ett trauma för dom.
På föräldramöten gick dock Anna och tog mycket plats både muntligt och fysiskt. Det här gäller Felicia.
Citera
2022-02-14, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Nu är detta andra hands info...men enligt en bekant till mig, vars barn gick i samma skola i parallellklass med V så var Anna ofta på besök i skolan. Hon satt med på lektionerna och lade sig i väldigt mycket. V var inte så särskilt trevlig mot skolkamrater (detta var i mellanstadiet) men det ville Anna inte höra något om. V var mobbad pga folk var avis på att V hade e känd mamma tydligen

Skulle inte förvåna mig ett dugg Jag tror dessa avarter till Tooket har betett sig fisförnämt när deras vidriga morsa fått visa upp sig i media och tjänat en hel del stålar som de sedan satte sprätt på Då var de s.k kändisarungar! Fick gå på kändisfester! Äta gratis! Sitta back-stage! Bli fotograferade i tabloiderna! Eller som den äldsta sa till polisen, - JAG skulle aldrig kunna stjäla från någon p g a min mamma är liksom The Anna Book Dessa tre ättelägg har vuxit upp i att andas TookAnnas syre! Det fanns ingen större stjärna. Tooket hade säkert väggarna tapetserade med tidningsurklipp med artiklar om sig själv när de växte upp! Urk!! Precis som psykopaten GP. Ätteläggen är likadana, dryga och högdragna som the Haklöse! Störst, fast han är liten, en som kan och vet allt och som har ofantligt med pesetas i madrassen
Citera
2022-02-14, 11:47
Medlem
För 10 år sedan signerade 50 Cent hörlurar på Bromma Blocks. Inatt uppträdde han på Super Bowl. Det finns fortfarande hopp för Anna Book.
Citera
2022-02-14, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Skulle inte förvåna mig ett dugg Jag tror dessa avarter till Tooket har betett sig fisförnämt när deras vidriga morsa fått visa upp sig i media och tjänat en hel del stålar som de sedan satte sprätt på Då var de s.k kändisarungar! Fick gå på kändisfester! Äta gratis! Sitta back-stage! Bli fotograferade i tabloiderna! Eller som den äldsta sa till polisen, - JAG skulle aldrig kunna stjäla från någon p g a min mamma är liksom The Anna Book Dessa tre ättelägg har vuxit upp i att andas TookAnnas syre! Det fanns ingen större stjärna. Tooket hade säkert väggarna tapetserade med tidningsurklipp med artiklar om sig själv när de växte upp! Urk!! Precis som psykopaten GP. Ätteläggen är likadana, dryga och högdragna som the Haklöse! Störst, fast han är liten, en som kan och vet allt och som har ofantligt med pesetas i madrassen

I FUP:en ang Haklöses våldtäkt så står det att mamman (Anna) sa att flickan hittat på att hon blivit våldtagen pga avundsjuka att Antonios mor är känd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in