Citat:
Ursprungligen postat av
fruOl
Nu är detta andra hands info...men enligt en bekant till mig, vars barn gick i samma skola i parallellklass med V så var Anna ofta på besök i skolan. Hon satt med på lektionerna och lade sig i väldigt mycket. V var inte så särskilt trevlig mot skolkamrater (detta var i mellanstadiet) men det ville Anna inte höra något om. V var mobbad pga folk var avis på att V hade e känd mamma tydligen
Skulle inte förvåna mig ett dugg

Jag tror dessa avarter till Tooket har betett sig fisförnämt när deras vidriga morsa fått visa upp sig i media och tjänat en hel del stålar som de sedan satte sprätt på

Då var de s.k kändisarungar! Fick gå på kändisfester! Äta gratis! Sitta back-stage! Bli fotograferade i tabloiderna! Eller som den äldsta sa till polisen, - JAG skulle aldrig kunna stjäla från någon p g a min mamma är liksom The Anna Book

Dessa tre ättelägg har vuxit upp i att andas TookAnnas syre! Det fanns ingen större stjärna. Tooket hade säkert väggarna tapetserade med tidningsurklipp med artiklar om sig själv när de växte upp! Urk!! Precis som psykopaten GP. Ätteläggen är likadana, dryga och högdragna som the Haklöse! Störst, fast han är liten, en som kan och vet allt och som har ofantligt med pesetas i madrassen