2021-11-07, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Vad är det gör fel i att dricka alkohol en lördagskväll. Jag var ute igår. Var på konsert, festade och blev lite full. Det ser jag som normalt, eller? Men att som Anna tramsa att de minsann INTE dricker när nivån på deras humor är som den är, Anna slöddrar och ja, det är lördag... Dementerar man då sitt alkoholintag har man problem. Riktiga problem. Vill han framstå som seriös egenföretagare inom säkerhetsbranchen eller vill han bli frontfigur för förståndshandikappade?

Sen det här att duka upp mat i massa småskålar hela tiden och snacka om att man bara småportioner är också rent löjligt.
Men jag kan ha fel. Det kan vara så att dricker man bara drinkar i små snapsglas blir man inte full. Äter något ur 23 st olika skålar är det inte lika mycket som om man direkt lade allt på en tallrik och därför blir man inte tjock av plockmat.

Btw jag tror min pojkvän infört aga om jag lagt ut sån skit om oss på Instagram. 😂😂😂
😂😂😂håller med 😂😂😂😂
Citera
2021-11-07, 13:22
Medlem
Hon är så ängslig. Varför inte stå för att hon dricker? Det har vi ju sett senast på midsommar att hon inte spottar i glaset. I drinkskolan ser man ju hur gästerna är förfärade över hur packad hon är. Stupfull.
Men i allt försöker hon vara korrekt åt alla håll och ljuger så det passar för stunden. Nej, jag varken äter "fel" eller dricker alkohol.
Säg att du gillar att ta en drink, äta goda bullar och snacks. Det är inget hon kan dölja liksom. Och vad spelar det för roll? Har fb tagit över rollen som moralkompass och livscoach efter mamma? Hänvisar till att "folk"=FB? reagerat över att de EVENTUELLT var ALKOHOL i glasen och gör världens grej av det.* Visar Lidl-drickan under bordet....classy.
Minns att hon skrev något på en story där Jonas var med. "Jonas har en ryggrad"
Ja Anna, vilken tur annars hade han inte stått upp. Anna dock, saknar ryggrad och sjunker ihop som en pösig ballong.
PREACH MOTHERFUCKERS!
Citera
2021-11-07, 13:41
Medlem
TPLs avatar
Såg Annas lördagsmysbord. Har guldfärgen flagnat på nästan nya bordet? Till vänster om den gröna flaskan.
Och var är mattan? Visst hade dom en grå matta där förut eller minns jag fel? Kan mattans försvinnande ha nåt att göra med att Anna fick tvätta hela soffan 2 gånger?

https://pasteboard.co/zcC26qRHC8U0.jpg
Citera
2021-11-07, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Vad är det gör fel i att dricka alkohol en lördagskväll. Jag var ute igår. Var på konsert, festade och blev lite full. Det ser jag som normalt, eller? Men att som Anna tramsa att de minsann INTE dricker när nivån på deras humor är som den är, Anna slöddrar och ja, det är lördag... Dementerar man då sitt alkoholintag har man problem. Riktiga problem. Vill han framstå som seriös egenföretagare inom säkerhetsbranchen eller vill han bli frontfigur för förståndshandikappade?

Sen det här att duka upp mat i massa småskålar hela tiden och snacka om att man bara småportioner är också rent löjligt.
Men jag kan ha fel. Det kan vara så att dricker man bara drinkar i små snapsglas blir man inte full. Äter något ur 23 st olika skålar är det inte lika mycket som om man direkt lade allt på en tallrik och därför blir man inte tjock av plockmat.

Btw jag tror min pojkvän infört aga om jag lagt ut sån skit om oss på Instagram. 😂😂😂

Hade definitivt fått sociala medier-förbud av min man om jag lagt ut hälften av den skit hon gör

Ingen hade brytt sig om hon tagit ett glas eller två privat i soffan med karln en lördagkväll-att hinka likör live med dottern däremot-och att ha gömmor i garderoben…och sen säga att man ”inte dricker”. med den självgoda ton nästan bara Anna kan komma stickandes med. Hur många gånger har hon inte antytt att de flesta andra minsann dricker mycket mer än vad hon gör och att bla hennes ”fantastiska hy” beror på att hon-till skillnad från andra-nästan aldrig dricker?

Anna förstår inte att hennes självbedrägliga version av verkligheten inte stämmer alls med den omgivningen ser via hennes sociala medier. Ser man henne utifrån är det uppenbart varför hon har viktproblem och att hon förmodligen har alkoholproblem.
Senast redigerad av PannaSnook 2021-11-07 kl. 14:09.
Citera
2021-11-07, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Undrar om Halmpyntet får hänga på nätet? Har Tunnan utfärdat ett förbud? Har aldrig sett att han har lagt ut något

Han var senast live på Instagram i fredagskväll. Då hade han sin nya tjej på besök. Hon satt och pratade med Anna i köket medans Antonio bjöd in Vanessa i sin live. Hon var i Västerås hos sin nya pojkvän. Vanessa ville inte att han skulle avslöja namnet på killen men det lyckades han såklart med ändå!
Citera
2021-11-07, 14:53
Medlem
Syster Pia har gjort IG-inlägg från familjegraven där bla Maritha är begravd, där hon snyggat till och tänt ljus. Det såg ”bedrövligt ut” innan besöket enligt P. Har Anna (och kusinsystern) slutat besöka och hålla efter familjegraven som betydde så mycket för henne?
Senast redigerad av PannaSnook 2021-11-07 kl. 14:59.
Citera
2021-11-07, 14:53
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brindlebud
Han var senast live på Instagram i fredagskväll. Då hade han sin nya tjej på besök. Hon satt och pratade med Anna i köket medans Antonio bjöd in Vanessa i sin live. Hon var i Västerås hos sin nya pojkvän. Vanessa ville inte att han skulle avslöja namnet på killen men det lyckades han såklart med ändå!
Du blandar ihop maken och sonen. Eller menar du att Roberto släpat hem en tjej som sitter i köket och pratar med frun i huset? 🤣
Citera
2021-11-07, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Syster Pia har gjort IG-inlägg från familjegraven där bla Maritha är begravd, där hon snyggat till och tänt ljus. Det såg ”bedrövligt ut” innan besöket enligt P. Har Anna (och kusinsystern) slutat besöka och hålla efter familjegraven som betydde så mycket för henne?
Ovänner kanske
Citera
2021-11-07, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Har "systern" Susanne dött?
Citera
2021-11-07, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Susanne föddes 1957 och dog som baby .
Citera
2021-11-07, 15:54
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil

Mentalt är kusinsystern Sussi som död för Anna..
De har ju bråkat förr, men senaste gången blev väl one too many...

Bilder från graven, sån tur att syster Pia finns..
https://pasteboard.co/0hV2VPvso8eM.jpg
https://pasteboard.co/wdZf2t1GxLVR.jpg
Obs Syster Susanne som namnges och syns på begravningsstenen är alltså den bebis som tonåriga Mamma Maritha fick som dog.
Misstänker att Anna upptog mycket utrymme i familjen, utan att hon fattade det själv.
Skulle gärna läsa en bok om Pias uppväxt..

Halvsyster Pia:
https://pasteboard.co/VqweyixMOIFx.jpg

Kärleken flödade mellan kusinsystern och Anna 2019.... Naaaw...
https://pasteboard.co/HPKyYZ9hjcDr.jpg
Citera
2021-11-07, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Susanne föddes 1957 och dog som baby .
Aha trodde det var kusinsystern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto