Citat:
Ursprungligen postat av
TantMoral2017
Vad är det gör fel i att dricka alkohol en lördagskväll. Jag var ute igår. Var på konsert, festade och blev lite full. Det ser jag som normalt, eller? Men att som Anna tramsa att de minsann INTE dricker när nivån på deras humor är som den är, Anna slöddrar och ja, det är lördag... Dementerar man då sitt alkoholintag har man problem. Riktiga problem. Vill han framstå som seriös egenföretagare inom säkerhetsbranchen eller vill han bli frontfigur för förståndshandikappade?
Sen det här att duka upp mat i massa småskålar hela tiden och snacka om att man bara småportioner är också rent löjligt.
Men jag kan ha fel. Det kan vara så att dricker man bara drinkar i små snapsglas blir man inte full. Äter något ur 23 st olika skålar är det inte lika mycket som om man direkt lade allt på en tallrik och därför blir man inte tjock av plockmat.
Btw jag tror min pojkvän infört aga om jag lagt ut sån skit om oss på Instagram. 😂😂😂
Hade definitivt fått sociala medier-förbud av min man om jag lagt ut hälften av den skit hon gör
Ingen hade brytt sig om hon tagit ett glas eller två privat i soffan med karln en lördagkväll-att hinka likör live med dottern däremot-och att ha gömmor i garderoben…och sen säga att man ”inte dricker”.

med den självgoda ton nästan bara Anna kan komma stickandes med. Hur många gånger har hon inte antytt att de flesta andra minsann dricker mycket mer än vad hon gör och att bla hennes ”fantastiska hy” beror på att hon-till skillnad från andra-nästan aldrig dricker?
Anna förstår inte att hennes självbedrägliga version av verkligheten inte stämmer alls med den omgivningen ser via hennes sociala medier. Ser man henne utifrån är det uppenbart varför hon har viktproblem och att hon förmodligen har alkoholproblem.