2022-08-10, 13:19
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Anna Book ger 21 gånger på Unibet som nästa programledare för allsång på Skansen. Långt ifrån favorittippad. Största hoten borde vara Oscar Zia och Benjamin Ingrosso. Det som talar emot henne som jag ser är det varit två kvinnor på raken.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...gra-kandidater
Nja. Programledarna brukar själva underhålla med olika nummer. Jag menar hur många olika versioner av ABC kan hon göra?…….
Citera
2022-08-10, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Nja. Programledarna brukar själva underhålla med olika nummer. Jag menar hur många olika versioner av ABC kan hon göra?…….

Jag är mest otrolig för scenen. Är scenen grundförstärkt? Jag menar, Anna väger en hel del.
Citera
2022-08-10, 14:22
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Hon kan ju varva med Samba Sombrero.
Citera
2022-08-10, 15:22
Medlem
Molton99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid

Å en himmel för två, killsnack kanske får en revival
Citera
2022-08-10, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid

Kanonbra och orkestern kan dom skippa så fixar Roberto musiken från en enkel smidig cd spelare.
(Får bara hoppas den funkar bättre än i kyrkan)

Det blir ju bra att dom kan tjäna in kostnaden för hela orkestern.
Ja, Anna som programledare skulle bli helt kanonbra ju 👏🏻
Citera
2022-08-11, 06:26
Medlem
Citat:
Ja hur många egna nummer har Måns gjort? Sanna? Nä, de sjunger allsång. Tror faktiskt hon skulle älska det.
Nej just antalet egna hits är nog inte det stora hindret mellan Anna och programledarskapet.

Högre upp på listan återfinns bl a den minst sagt undermåliga sångrösten, usel kondition och rörlighet och att gästerna ska få fokus utan att hon hela tiden får det att handla om henne.
Citera
2022-08-13, 10:59
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Högre upp på listan återfinns bl a den minst sagt undermåliga sångrösten, usel kondition och rörlighet och att gästerna ska få fokus utan att hon hela tiden får det att handla om henne.
Ja just allsången är nog inget för Anna.
Som du säger bör man kunna sjunga, iaf lite grann.
Annas fysiska form är ett reellt problem. Skulle hon orka stå på scen en hel sändning?
Om hon orkar igenom en hel sändning? Hur skulle hennes sång då låta?
Hon blir andfådd av att kliva ur bilen..

Anna får stroke på scenen under näst sista numret.
Citera
2022-08-13, 11:18
Medlem
Sladderbrallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Precis, hon måste vila i från sociala medier ett tag och förhoppningsvis fundera kring sina prioriteringar och val i livet.
De har oftast varit felaktiga och familj och vänner har lidit svårt av detta vilket inte hon har begripit.
Alla i familjen mår dåligt pga av hennes felaktiga livsval vilket blir allt mer tydligt nu när även de försöker att distansiera sig från henne på olika sätt. Det beteendet ser man även från avhoppare från sekter...
För en gångs skull agerar hon klokt!
Citera
2022-08-13, 14:39
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Anna Book ger 21 gånger på Unibet som nästa programledare för allsång på Skansen. Långt ifrån favorittippad. Största hoten borde vara Oscar Zia och Benjamin Ingrosso. Det som talar emot henne som jag ser är det varit två kvinnor på raken.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...gra-kandidater

Jag hoppas att hon får jobbet! Då skulle jag börja titta på eländet, enbart för att se Anna vara hysteriskt rolig på Annas eget vis varje gång...
Citera
2022-08-14, 09:30
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Jag hoppas att hon får jobbet! Då skulle jag börja titta på eländet, enbart för att se Anna vara hysteriskt rolig på Annas eget vis varje gång...
Jag håller med dig, tror det skulle vara riktig underhållning. Men tror hon skulle vara nöjd med sin insats.
Citera
2022-08-14, 10:54
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Jag håller med dig, tror det skulle vara riktig underhållning. Men tror hon skulle vara nöjd med sin insats.

Jo, riktig underhållning endast på det viset som enbart Anna Book Toledano kan förse oss med!
Klart hon skulle vara nöjd med sin insats, BAM BAM BAM, preach motherfucker...
Citera
2022-08-14, 18:15
Medlem
Händer det något roligt på hennes intagram? Har hon kört live eller är det dött?

Går inte att se storys på picuki längre. Vem jag än kollar på som jag vet lägger upp storys regelbundet så finns det inte där, vet det tar lite tid innan men stor att det inte finns några.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in