2022-05-07, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Det där som hände när hon skulle sjunga är ju en klassiker. Kommer aldrig att glömma hennes hemska skönsång. Det började illa men i slutet så saknar jag ord för hur det lät. Varje ljud som kom ur hennes pipa var direkt plågsamt. Men ännu värre var hennes samtal med prästen. Hon kunde inte kläcka ur sig något som ens var i närheten av sanning. Det var som att hon inte hade något äkta och bra att berätta så att det bästa för hennes del var att enbart sitta och ljuga rakt upp och ner.
Det var så hemskt både samtalet och när hon sjöng. Hon bjöd dessutom upp prästen till dans, jag orkade inte se hela, stängde av efter ett tag.
Citera
2022-05-07, 12:17
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Trägen vinner, hennes hemliga paket innehöll en airfryer 🙏
https://streamable.com/hbxxpi

Så genomskinligt att hon tiggt sig till den. Om hon nu så gärna velat haft en airfryer så länge hade det väl bara varit att köpt en som alla andra. Så jävla dyra är de inte trots allt.
Citera
2022-05-07, 13:13
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Så genomskinligt att hon tiggt sig till den. Om hon nu så gärna velat haft en airfryer så länge hade det väl bara varit att köpt en som alla andra. Så jävla dyra är de inte trots allt.
Hon höll ju på och taggade olika elektronikbutiker och pratade om hur mycket hon önskade sig en airfryer, i samma veva lagade hon friterade rätter i massor...
Citera
2022-05-07, 13:14
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Hon höll ju på och taggade olika elektronikbutiker och pratade om hur mycket hon önskade sig en airfryer, i samma veva lagade hon friterade rätter i massor...

Aha, ja jag är ju blockad så kan tyvärr inte följa spektaklet.
Citera
2022-05-07, 13:17
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Aha, ja jag är ju blockad så kan tyvärr inte följa spektaklet.
Ajdå, det var ett år sen ungefär, som hon började sin "kampanj"
Citera
2022-05-07, 13:21
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ajdå, det var ett år sen ungefär, som hon började sin "kampanj"

På den punkten är hon inte lat iaf...
Citera
2022-05-07, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Har jag missat att Anna uppträtt i en kyrka i Märsta?
Det enda jag känner till är det hon gjorde i ett litet rum i Munken, Sigtuna.
Jakob Tronet ”lovade” väl henne att framträdande i kyrkan när hon var på Munken. Får kolla på eländet igen modet fortfarande ligger uppe..,
Citera
2022-05-07, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Det var så hemskt både samtalet och när hon sjöng. Hon bjöd dessutom upp prästen till dans, jag orkade inte se hela, stängde av efter ett tag.

O ja, fy fan, dansen hade jag förträngt. Upp och rulla med fläsket och sexa upp sig för prästen. Vad väntade hon sig för reaktion av prästen? Skulle han bli glad och tacksam, eller kanske kåt? Eller skulle det göra Retardo svartis så att hon skulle få lite åka sedan?

Det där var en av de mest plågsamma saker jag sett. Fullständigt perverterat.
Citera
2022-05-07, 16:45
Medlem
osnutens avatar
Citat:
O ja, fy fan, dansen hade jag förträngt. Upp och rulla med fläsket och sexa upp sig för prästen. Vad väntade hon sig för reaktion av prästen? Skulle han bli glad och tacksam, eller kanske kåt? Eller skulle det göra Retardo svartis så att hon skulle få lite åka sedan?

Det där var en av de mest plågsamma saker jag sett. Fullständigt perverterat.
För oss var det gränslöst och vidrigt. I Annas hjärna visade hon nog bara upp sin härligt spontana, charmiga och passionerade spanska sida 🤢
Senast redigerad av osnuten 2022-05-07 kl. 16:54.
Citera
2022-05-07, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid
Har Anna presenterat sina spelningar under sin kommande turné? Hon beklagade sig ju så mycket över att restriktionerna under pandemin förstörde för henne att utöva sin profession som sångerska och artist. Bara några dagar efter det så släpptes restriktionerna och efter det har det varit tyst.

Lena PH är igång med Diggiloo-turnén, Carola och Måns Zelmerlöw berättade om sin kommande julkonsert nyligen, Pernilla W drar äntligen igång sin show igen, Sanna Nielsen har berättat om kommande säsongen av Allsång på Skansen, Så mycket bättre har presenterat artisterna för kommande säsong osv, osv.

Artist-Sverige är äntligen tillbaka med full kraft men från Anna Book är det tyst. Förutom att hon tvättar, städar, äter på Cicciotto, har egentid i solariet osv. När får vi veta när och var Anna tänker utöva sin profession?
Anna får aldrig mer åka på turne, dels har hon ingen manager som hjälper henne eller bokningsföretag. 1991 var ju Sven-Ingvars ganska ute men Rockparty gav dem en chans och det blev succe´. Finns ingen som ger Anna en chans till comeback förutom ngn Harrys restaurang. Sorry Anna du är körd som artist sedan årtionden tillbaka.
Citera
2022-05-07, 17:25
Medlem
Citat:
Det där som hände när hon skulle sjunga är ju en klassiker. Kommer aldrig att glömma hennes hemska skönsång. Det började illa men i slutet så saknar jag ord för hur det lät. Varje ljud som kom ur hennes pipa var direkt plågsamt. Men ännu värre var hennes samtal med prästen. Hon kunde inte kläcka ur sig något som ens var i närheten av sanning. Det var som att hon inte hade något äkta och bra att berätta så att det bästa för hennes del var att enbart sitta och ljuga rakt upp och ner.
Blev nog en klunk vin och en oblat från prästen efter det samtalet.
Citera
2022-05-07, 17:31
Medlem
Hon har lagt upp på story att en av Vs kompisar fyller år och skriver bland annat "Du betyder mycket för mig med finaste @*namn* 😘😘😘😘😘"

Alltså är det normalt?
Hade skämts om min mamma lagt upp och grattat någon av mina vänner och taggat dom. Eller Booken kanske känner kompisen jättebra också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in