2023-02-16, 02:13
Medlem
Lala.s avatar
Hon skröt ju om hur de båda bjuder på sig själv och älskar att skoja och därför bjöd hon på ett klipp...

Men vad var det roliga i att hon filmade honom när han skulle backa och sedan backade han inte utan körde ut? Jag brukar ha udda humor men vad var komiskt med detta? 🤔
Citera
2023-02-16, 18:04
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Hon skröt ju om hur de båda bjuder på sig själv och älskar att skoja och därför bjöd hon på ett klipp...

Men vad var det roliga i att hon filmade honom när han skulle backa och sedan backade han inte utan körde ut? Jag brukar ha udda humor men vad var komiskt med detta? 🤔
Hon har en humor som … som … som nog inte delas av så många. Och mycket av det hon tycker är roligt och ”bjuda på sig själv” är mest pinsamt i de flestas ögon.
Citera
2023-02-16, 19:23
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.

Vad man måste förstå är att denna typ av människor inte tänker som vi andra. Hon och dom imiterar känslor dom ser hos andra. Hon har sett något liknande och försöker göra likadant.
Citera
2023-02-16, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Jag antar att du trollar.
Hon drar inte in några pengar. Hon gör inte reklam, inga samarbeten, inga podcasts eller youtube.
Hur skulle hon få in pengar? Och dessutom så stora summor?

Tillåt mig att dra på smilbanden, Anna tjänar ganska stora summor på samarbeten. Inte alla samarbeten som är offentliga men det inbringar stora summor ändå.
Citera
2023-02-16, 23:48
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Tillåt mig att dra på smilbanden, Anna tjänar ganska stora summor på samarbeten. Inte alla samarbeten som är offentliga men det inbringar stora summor ändå.

Tillåt MIG att dra på smilbanden....vilka samarbeten? Man tjänar inte pengar på icke offentliga "samarbeten" inte fan betalar ett företag någon för att att använda deras prylar om det inte är offentligt..jösses ..ska du trolla så gör det åtminstone trovärdigt
Citera
2023-02-17, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Tillåt MIG att dra på smilbanden....vilka samarbeten? Man tjänar inte pengar på icke offentliga "samarbeten" inte fan betalar ett företag någon för att att använda deras prylar om det inte är offentligt..jösses ..ska du trolla så gör det åtminstone trovärdigt
Herregud Håller med dig!
Citera
2023-02-17, 11:41
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Men Anna verkar ju leva i ett parallellt universum och emellanåt, där kanske man får svinmycket betalt för reklam som ingen ser?
Citera
2023-02-17, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Men Anna verkar ju leva i ett parallellt universum och emellanåt, där kanske man får svinmycket betalt för reklam som ingen ser?
Ungefär som i Alfons Åbergs värld med kompisen Mållgan.....
Citera
2023-02-17, 13:53
Citat:
Ursprungligen postat av tatoomike
Ungefär som i Alfons Åbergs värld med kompisen Mållgan.....
En värld där bastugrader är ett begrepp, hennes barn har fina värderingar att vara stolt över och Anna är normalviktig.
Citera
2023-02-17, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
En värld där bastugrader är ett begrepp, hennes barn har fina värderingar att vara stolt över och Anna är normalviktig.

I synnerhet dom väluppfostrade barnen, där två av tre är grovt kriminella.
Citera
2023-02-17, 18:13
Medlem
Hon var bjuden på galej ikväll men efter två dagars jobb med mycket människor passar en hemmakväll i soffan bättre.

Missar hon någon stor gala, kändisfest eller något med andra ord? Synd hon jobbat och behöver missa sånt 😞
Citera
2023-02-17, 21:32
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Du har helt fel. Anna har haft några få samarbeten bla glasögon etc.
Och bara det faktum att du inte vet hur hårt granskad samarbeten på social medier är och hur svårt det är att göra det omärkt säger mig att du har noll koll.
Nej, Anna tjänar inga pengar på sina sociala medier, och det är inte en åsikt. Det är fakta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in