2021-09-07, 16:23
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Undra om hon har haft 300+ i sin publik någon gång de senaste åren?

Skulle nästan vilja argumentera för att hon inte haft 300+ i publik sammanlagt under sin karriär, om man räknar bort sånt hon åkt snålskjuts på, typ Melodifestivalen (läs: sånt som folk tittar på av andra anledningar, men där hon lyckats nästla sig in, och man tvingas se åbäket, fast man helst hade sluppit).

Har hon någonsin haft ett EGET sammanhang ens?
Citera
2021-09-07, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Den ena kusinens( Sussis) mamma övergav pappan och dottern, pappan dog i hjärnblödning vid 36 år... Det framkommer ej orsak till den tidiga hjärnblödningen...
Andra kusinens mamma var gravt alkoholiserad.
Dog i sviterna efter en massiv hjärnblödning hon med..
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...sk-mot-polisen

Men fy fan sorglig historia! Cred till Anna som kommer från sån trasig familj och sen själv nu firar 24 år med samma karl.

Att jämföra henne med PW är ju inte riktigt heller samma sak, tycker man kan ge Anna lite Cred där oxå om man tänker att hon faktiskt tagit sig från 0 till 90 under boomen med abc. PW var på god väg redan vid födsel pga sina föräldrars kändisskap.
Citera
2021-09-07, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Jag undrar varför F blev utskälld av halmpyntet för att hon fick jobbet förlängt i två veckor. Får inte barnen jobba?

Var kommer den infon ifrån? Att F blivit utskälld?
Citera
2021-09-07, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
anna har mkt tid, så nu har hon gjort tester o såklart delar hon med sig utav dem på story

https://postimg.cc/gallery/rKwbvgz
Är det något Anna Took INTE ska läsa och ta del av är det just sådana självtester som blåser upp hennes extrem FETA ego Och som Anna brukar säga;- du ska inte tro på allt som skrivs! Det är bara ljug, hån, mobbning och påhopp
Citera
2021-09-07, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myrraa
Och läste inte inte hon på den där restaurangen hennes döttrar jobbar på för ett tag sedan?

Tror knappt att hon öppnat den, för att ha varit läst på stranden mm är den i väldigt jungfruligt skick

Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Gällande tvättmaskindn, sa sonen att de alltid haft problem med sina tvättmaskiner.. är det behåbyglar? Eller hårdtvättande av sängkläder dagligen? De hade problem i lägenheten också.

Misstänker maniskt tvättande av sängkläder och tex behåar med bygel utan tvättpåse i kombination med att de förmodligen inte sköter maskinen-rensar filter, rengör trumman osv. Varken hon eller Pyntet tror väl att det behövs.
Synd om hon tvättar sönder lyxsängkläderna i förtid-svårt att tigga till sig nya nu. Firman har väl insett att det inte var bra reklam.

Var/när hade Pyntet sagt att han inte ville att F ska jobba förresten? Låter ju helt jävla sjukt till och med för att vara den familjen…F är väl inte livegen eller gisslan hos herrskapet?
Citera
2021-09-07, 17:51
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Tror knappt att hon öppnat den, för att ha varit läst på stranden mm är den i väldigt jungfruligt skick

Misstänker maniskt tvättande av sängkläder och tex behåar med bygel utan tvättpåse i kombination med att de förmodligen inte sköter maskinen-rensar filter, rengör trumman osv. Varken hon eller Pyntet tror väl att det behövs.
Synd om hon tvättar sönder lyxsängkläderna i förtid-svårt att tigga till sig nya nu. Firman har väl insett att det inte var bra reklam.

Var/när hade Pyntet sagt att han inte ville att F ska jobba förresten? Låter ju helt jävla sjukt till och med för att vara den familjen…F är väl inte livegen eller gisslan hos herrskapet?

Just det med F:s jobb så är det många som vet idag, inte igår. Som jag fattat det så är det Halmpyntet som är trött på att hämta.
Citera
2021-09-07, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman

Kan det vara så att det är hennes samhällstjänst som dragit ut på tiden för att hon inte varit där?
Citera
2021-09-07, 17:57
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niemands
Kan det vara så att det är hennes samhällstjänst som dragit ut på tiden för att hon inte varit där?
Ja
Citera
2021-09-07, 18:02
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Angående festen så var det några fulla amerikanska ”dårar” som hade fått kontakt med A. De ville sälja in något koncept. Allt gick helt överstyr då de hade jet-lag. Anna grät hysteriskt efteråt men höll god min och beställde hämtmat mitt i natten.

Ett felbeslut helt enkelt 🎉 Pyntet och sonen drog i kaoset. Nu vet A vem jag är
Citera
2021-09-07, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Gällande tvättmaskindn, sa sonen att de alltid haft problem med sina tvättmaskiner.. är det behåbyglar? Eller hårdtvättande av sängkläder dagligen? De hade problem i lägenheten också.

😃 Kan inte vara lätt att vara tvättmaskin i den familjen..
Hon tvättar minst en/två maskiner varje dag. Hon byter ju sängkläder nästan varanandag och det är fem sängar + att dom har dom vanliga kläderna att tvätta upp..
Sen om dom har egen brunn så kan vattentrycket varierar, och om vattnet är kalk berikt, sånt sliter mycket på en maskin.🌊
Citera
2021-09-07, 18:27
Medlem
Citat:
Angående festen så var det några fulla amerikanska ”dårar” som hade fått kontakt med A. De ville sälja in något koncept. Allt gick helt överstyr då de hade jet-lag. Anna grät hysteriskt efteråt men höll god min och beställde hämtmat mitt i natten.

Ett felbeslut helt enkelt 🎉 Pyntet och sonen drog i kaoset. Nu vet A vem jag är

Fattar ingenting av det där. Tycks ha missat något, kan du fylla i åt mig!?
Citera
2021-09-07, 18:42
Citat:
Just det med F:s jobb så är det många som vet idag, inte igår. Som jag fattat det så är det Halmpyntet som är trött på att hämta.
Hon kan väl cykla? Eller är det av rädsla för att hon inte kan hålla korpfingrarna i styr?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in