2022-01-03, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Okej, I dont now why Anna writes in MF english,❌swinglish.
Anna let us now why at lest.

Anna försöker vara djup..
Anna får sin swinglish inspiration genom att lyssna på spotifylistans kärlekslåtar, därifrån plockar hon lite ord och strofer som inspo.
Har hon lyssnat på Maroons This summer hurts like a MF??
Anna beter sig som en fjååårtiis.

Anna har väl återigen tolkat någons gärning/ar som illasinnat och tycker att det är bäst att återigen avsluta kontakten med någon..
Än att sitta och försöka tyda, tolka och älta.
Är det Tony Irwing kanske som Anna slutat att tråna efter😁

Jag fattar inte vad MF betyder i det sammanhanget? Motherfuck?
Citera
2022-01-03, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende
Alltså, jag såg gamla bilder och då såg näsan liksom sned ut på nästippen och brosket i näsan syntes. Efter det så är den upprätad och brosket syns inte.

Det här var intressant. Gör hon hemliga behandlingar hon som är så ärlig? Det är ju svårt att hitta bilder eftersom hon kör så jävla mycket filter. Kanske nyårsbilderna kan visa på hur det är med detta? Någon som kan göra förstorade näsbilder på detta?
Citera
2022-01-03, 11:04
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Gissar på Ciciottos ägare och Felicia som inte ställer upp nog på snälla Anna. Det finns ju inte så många kvar.

Dvs hon får inte nog med gratis mat och dryck.

Om hon nu inte blev arg på My som föreslog att de skulle träna tillsammans.
Citera
2022-01-03, 11:11
Medlem
Anna har duschat.
Ja bara så ni vet alltså.
Citera
2022-01-03, 11:12
Medlem
Citat:
Det här var intressant. Gör hon hemliga behandlingar hon som är så ärlig? Det är ju svårt att hitta bilder eftersom hon kör så jävla mycket filter. Kanske nyårsbilderna kan visa på hur det är med detta? Någon som kan göra förstorade näsbilder på detta?

Jag har sett det på bilder från när hon vann Biggest loser jämfört med nu. Men det kanske är ansiktsfett som försvann och har kommit tillbaka. Googla på må bra, Anna Book Biggest loser.
Citera
2022-01-03, 11:31
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende
Jag fattar inte vad MF betyder i det sammanhanget? Motherfuck?

Ja.. Motherfucker.
Har Anna följt Dr Alban på IG?
Citera
2022-01-03, 11:33
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Gissar på Ciciottos ägare och Felicia som inte ställer upp nog på snälla Anna. Det finns ju inte så många kvar.

Dvs hon får inte nog med gratis mat och dryck.
Jäkla sjuk dumpning. Först säger hon att ibland har hon inte plats för alla som vill in i hennes hjärta. Nej, först säger hon att ibland älskar hon andra människor mer än de älskar henne, vilket verkar förvåna henne. Nu är det en sådan som inte passerat nålsögat, så Anna känner sig tvungen att offentligt dumpa och förklara detta. Vilket ju är direkt kontraproduktivt om man inte nämner vem det är. Och faktiskt ett passivt aggressivt hot till de som inte älskar henne tillräckligt.
Hur ont det än gör i Annas hjärta är det enbart hennes ego som säger att personen måste bort. Hon skriver ju faktiskt det. Är det för livet? Det vet hon inte. Men kanske, om den här personen skärper sig, kan de träffas igen. Det hoppas Anna verkligen. Den här personen behöver bara lära sig en läxa först.
Så oerhört sorgligt att se en vuxen människa skriva så här. Det är ord för ord i artikeln om kvinnliga psykopater som någon länkade till någon sida bakåt.
Däremot tror jag inte det är någon av döttrarna, möjligen sonen. Snacka om att forma en kriminell människa i så fall. Nä, det är förmodligen Dr Alban igen. Mest troligt. Hon har väl skickat en nyårshälgning till honom i hopp om att allt ska vara glömt och förlåtet, men då han inte svarade så är det hans problem. Anna har inte plats för honom nu. Det är mitt tips. Några andra vänner har hon ju inte.
Citera
2022-01-03, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Ja.. Motherfucker.
Har Anna följt Dr Alban på IG?

Ja, åtminstone gillat hans bilder vad jag kan se. Jag tror inte att det gäller Alban, det borde ha kommit tidigare.
Citera
2022-01-03, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Anna har duschat.
Hon har också promenerat
Citera
2022-01-03, 12:06
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Anna har duschat.
Högintressant information, det slår faktiskt bädda rent sängen samt tvätta kläder.
Citera
2022-01-03, 12:12
Medlem
DoktorNos avatar
Det där med "promenad" tror jag inte ett ögonblick på. Isåfall hade hon tagit minst en bild och visat på "stories". Möjligtvis gick hon 100 meter ner till postlådan och soptunnan och hem igen.
Citera
2022-01-03, 12:36
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Hon har också promenerat

Till kylskåpet och godisgömman.
Anna har slutat med att prata om att äta nyttigare mat och att # tropåsigsjälv
Både My och Anna fettsuger sig väl helst i form. Blir bekvämast så.
Typ gå ner 5 kg på 3 timmar dieten..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in