2023-01-12, 10:55
Medlem
galvanises avatar
Vad hände med Annas cook along?
När man fick betala över 100 spänn för att titta? Som hon fixade håret för flera tusen innan hon skulle köra igång? Succé?
Citera
2023-01-12, 12:19
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av galvanise
Vad hände med Annas cook along?
När man fick betala över 100 spänn för att titta? Som hon fixade håret för flera tusen innan hon skulle köra igång? Succé?
Blev tre avsnitt med några få betalande så det räckte inte ens till att bekosta de som filmade.
Stor övertro till nöjesvärdet att se B-kändisar laga mat. Vill jag se matlagningsprogram så vill jag se proffs som t.ex. Jamie Oliver.
Citera
2023-01-12, 12:48
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Blev tre avsnitt med några få betalande så det räckte inte ens till att bekosta de som filmade.
Stor övertro till nöjesvärdet att se B-kändisar laga mat. Vill jag se matlagningsprogram så vill jag se proffs som t.ex. Jamie Oliver.
Jag var en av de få och jag måste säga att det var riktigt trevligt! Hon var inte alls dålig där.
Citera
2023-01-12, 17:07
Medlem
galvanises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Jag var en av de få och jag måste säga att det var riktigt trevligt! Hon var inte alls dålig där.

Var det värt pengarna?
Citera
2023-01-13, 06:26
Medlem
Pianotangents avatar
Gofika med kanelbullar med hemlig vän efter lunchmötet.
Direkt efter lunch, kaffe och efterrätt?

(hittar ingen matemoij)

Edit; Jag hade aldrig kommenterat någon annans matvanor om det inte var för att hon satt i tv och berättade hur viktigt det är att sköta kosten resten av livet och att hon äter medvetet och mycket fisk.

Och att hon satt på höga hästar efter BL Vip och var nedlåtande åt dem som inte påbörjat sin egna resa till bättre hälsa genom fysisk aktivitet/ändrad livsstil.

Mvh PT
Senast redigerad av Pianotangent 2023-01-13 kl. 06:51.
Citera
2023-01-13, 06:54
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Gofika med kanelbullar med hemlig vän efter lunchmötet.
Direkt efter lunch, kaffe och efterrätt?

(hittar ingen matemoij)
Ser ut att vara hemma hos Felicia.
2 kanelbullar och 4 Oreokakor till en enda person? För Anna äter väl inte sånt där?
https://cdn.instanavigation.com/?htt..._nc_sid=21929d

Nu har hon börjat med servettringar också. Var det inget på TV när dom skulle äta?
Allt hon lagar till är såååå gott och sååå enkelt. Grönsakerna så finskurna att hon lika gärna kunnat köra dom i blendern på en gång.

"11 January 2023 21:03:26
Matpaj med kycklingfärs, broccoli & tomater - sååå gott och ännu enklare 😉 "
https://cdn.instanavigation.com/?htt..._nc_sid=8fd12b

#annadukarfint #fisk #grönsaker #pajärsmalmat
Senast redigerad av TPL 2023-01-13 kl. 07:08. Anledning: Tillägg.
Citera
2023-01-13, 07:59
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av galvanise
Var det värt pengarna?
Det var trevligt, inget matprogram egentligen utan mer som att umgås via datorn. Man småpratade med varandra under tiden och "umgicks". Så här i efterhand kan jag tycka att det var ett intressant koncept ändå. Absolut värt en hundralapp för en kväll med med pandemirestriktioner!
Citera
2023-01-13, 08:44
Medlem
Citat:
Det var trevligt, inget matprogram egentligen utan mer som att umgås via datorn. Man småpratade med varandra under tiden och "umgicks". Så här i efterhand kan jag tycka att det var ett intressant koncept ändå. Absolut värt en hundralapp för en kväll med med pandemirestriktioner!
Kul! Ändå en person som tyckte det var trevligt🤣
Citera
2023-01-13, 09:40
Medlem
Vad är det för människa med över 50.000 följare på IG som lägger ut samma ” content” dag efter dag efter dag efter dag…👞👞👞👞Har hon ingen ” skyldighet” att ge sina följare något nytt! Något spännande! Något annorlunda! Eller….är det ett faktum att Tooket INTE har något mer att visa upp
Citera
2023-01-13, 10:44
Medlem
osnutens avatar
Anna har verkat lite deppig ett tag. Då drabbas världen av krig, stigande oljepriser och allmän oro. Sammanträffande?

Tack och lov verkar hon ha börjat finna sig själv igen: hemliga möten, bilder på flottig mat, fika, och berättar hur snäll hon är mot sina vänner

Vad fattas för att få världen i balans igen? Spanienresa?
Citera
2023-01-13, 10:54
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Vad är det för människa med över 50.000 följare på IG som lägger ut samma ” content” dag efter dag efter dag efter dag…👞👞👞👞Har hon ingen ” skyldighet” att ge sina följare något nytt! Något spännande! Något annorlunda! Eller….är det ett faktum att Tooket INTE har något mer att visa upp
Hennes "affärsidé" kanske är att få följarnas egna liv att se spännande ut?
Citera
2023-01-13, 12:47
Medlem
galvanises avatar
Citat:

Hmm synd att hon inte fixade att fortsätta och få fler människor att delta då..Känns som att hon inte orkade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in