2022-01-24, 17:10
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hon kan inte ens gå på restaurang just nu...
Först nu när hon inte kan visa sitt ansikte blev det plötsligt mysigt att grilla korv på altanen. Den premiären sammanföll med ansiktsfadäsen.
Vilken spännande tanke att hon inte vågar visa sig ute. Tänkte inte på det. Undrar om solariebilden häromdan kom från bildarkivet?
Synd att hon inte hade några cicciottobilder på lager
Citera
2022-01-24, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Har hon åkt på stryk eller vad?
Nej, det är en grej som kom upp pga att någon tyckte sig se en blåtira. Sen blev det en ”sanning” trots att det högst sannolikt var en skugga/påsar under ögonen. Tyckte iaf inte att det såg ut som en blåtira.
Citera
2022-01-24, 17:27
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Vilken spännande tanke att hon inte vågar visa sig ute. Tänkte inte på det. Undrar om solariebilden häromdan kom från bildarkivet?
Synd att hon inte hade några cicciottobilder på lager
Den från solariet såg bekant ut, jag har inte möjlighet att bläddra i hennes enorma album och att hon drar upp ena benet har jag sett henne göra tidigare när hon solat. F-n att jag inte kan se. Har för mig att det var i samma veva som V kom hem från Spanien när nu det var.
Kan nån kolla? 🙏
Citera
2022-01-24, 17:28
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Nej, det är en grej som kom upp pga att någon tyckte sig se en blåtira. Sen blev det en ”sanning” trots att det högst sannolikt var en skugga/påsar under ögonen. Tyckte iaf inte att det såg ut som en blåtira.
Jag tyckte det absolut såg ut som en blåtira....vilket får mig att fundera...

Man kan ju få blåtiror av vissa skönhetsbehandlingar iofs men det skulle mycket väl kunna vara en smäll, men då tror jag mer på sonen som flippat än maken.
Citera
2022-01-24, 17:29
Medlem
7 bilder på kryddsmör?!! jag väljer o skärmdumpa det ena

https://postimg.cc/gallery/wDXyggh
Citera
2022-01-24, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
7 bilder på kryddsmör?!! jag väljer o skärmdumpa det ena

https://postimg.cc/gallery/wDXyggh
Ok men då har vi alltså gått miste om kryddsmöret från flera olika vinklar? 😭😭😭
Citera
2022-01-24, 17:41
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Den från solariet såg bekant ut, jag har inte möjlighet att bläddra i hennes enorma album och att hon drar upp ena benet har jag sett henne göra tidigare när hon solat. F-n att jag inte kan se. Har för mig att det var i samma veva som V kom hem från Spanien när nu det var.
Kan nån kolla? 🙏
Jag vågar inte ens kolla den senaste solariebilden - snart middagsdags.
Men tror nästan vi kan börja utgå från att det mesta hon lägger upp nu är gammalt.
Tror hon kommer börja smyga in detaljer sen, när hon vill påpeka att "det här är minsann nytt, dumma FB MFs".
Kanske en dagsfärsk tidning, nonchalant slängd i ett hörn?
Citera
2022-01-24, 18:13
Medlem
TPLs avatar
Har gått tillbaka så långt det gick på Picuki.com när det gäller bilder på Anna i solariet.
I den allra sista rutan (eller första) står det "52 years ago" men fotot är hopkrympt till en sån där pytteliten blågrön ruta i hörnet.😄
Senast redigerad av TPL 2022-01-24 kl. 18:15. Anledning: Tillägg.
Citera
2022-01-24, 18:17
Solariebilden kan mycket väl vara ny, jag tror hon helt enkelt tar foto i samma vinkel och i samma position alltid. Hon har letat upp den hon tycker är mest fördelaktig för hennes muskliga vader.
Citera
2022-01-24, 18:24
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Ok men då har vi alltså gått miste om kryddsmöret från flera olika vinklar? 😭😭😭
Inte bara det utan alla steg i tillagningen!
Citera
2022-01-24, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Solariebilden kan mycket väl vara ny, jag tror hon helt enkelt tar foto i samma vinkel och i samma position alltid. Hon har letat upp den hon tycker är mest fördelaktig för hennes muskliga vader.
Ja bilden kan absolut vara ny, detta är väl den mest fördelaktiga vinkeln för de muskliga jättevaderna, precis som du säger. Man har som sagt sett jättevaderna fotade från just denna vinkel ganska många gånger nu.
Citera
2022-01-24, 18:29
Medlem
3timeseGOs avatar
Citat:
Har gått tillbaka så långt det gick på Picuki.com när det gäller bilder på Anna i solariet.
I den allra sista rutan (eller första) står det "52 years ago" men fotot är hopkrympt till en sån där pytteliten blågrön ruta i hörnet.😄

När posta hon solariebilden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in