Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-03, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Anna om pandemins konsekvenser
https://postimg.cc/gallery/7b8FygP
https://postimg.cc/gallery/BtbMkbH
https://postimg.cc/gallery/qzB8FMY

Alltså jag förstår att man vill syssla med sitt "vanliga" jobb, som man gillar. I get it. Men herregud så ÄR det ju att om man oavsett orsak inte kan jobba med det längre, eller just nu, så får man antingen acceptera att inte ha nåt jobb och inkomst därifrån eller försöka jobba med något annat. Det är ju inget unikt för "artister", det är inget unikt för en pandemisituation.
Citera
2021-09-03, 16:39
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minturmintur
Många ifrågasätter hennes inlägg. Ta ett jobb inom vården, utbilda dig (det ville hon inte..)Känns som flera kommentarer försvann rätt snabbt och en följare fick tack och hej av A. Hon vill jobba med SITT jobb som hon haft i 35 år!
Hemmasittare alltså, vassego då

Ingen lär hindra henne från att fortsätta göra ingenting, ingen lär heller betala henne för det.
Vore det inte dags att inse att för ”artister” råder marknadsekonomi och nepotism från mediaföretagen. Simple as
Senast redigerad av DreamTwister 2021-09-03 kl. 16:43.
Citera
2021-09-03, 16:45
Medlem
Dags för live i bilen!
Citera
2021-09-03, 16:49
Anna! När du väljer att lägga ut det du lägger ut så måste du acceptera att du får åsikter om det, synpunkter, förslag, frågor o s v. Jag talar inte om påhopp och kränkningar, riktiga sådana, utan om helt normal respons!
Citera
2021-09-03, 16:49
Medlem
Det är väl ingen som säger att människan inte FÅR vara "artist", men man får ju ta konsekvenserna. Själv vill jag gärna jobba med vilda pandor tyvärr finns det inga såna där jag bor så då får jag sitta hemma då. Eller kanske om det inte funkar i praktiken tänka om, som de absolut flesta gör.
Tror människan att man skrattar hela vägen till pissjobbet där man sitter med massa snatter-kärringar och knappar på dator hela dagen. Nej. Men man väljer att ha ett jobb för att bidra till samhället, försörja sig och sin familj.

Jävla primadonna fasoner att bara vilja ha jobb där man inte jobbar. För nej jag kan inte tycka att filma till tv eller stå på scen en gång i månaden är ett jobb i den bemärkelsen. Det är ett jävla enkelt sätt att försörja sig på, ekonomiskt, statusmässigt osv.
Citera
2021-09-03, 16:50
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Hon missar en viktig poäng i sin vädjan. Hon har inte varit efterfrågad, hon har inget inkomstbortfall. Hon har inte heller kunnat söka det som erbjöds drabbade artister.

Nu vill hon få bidrag till att sätta upp en podstudio. Amen på den Anna, din personlighet är så inte trevlig.
Citera
2021-09-03, 17:01
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Vilka stora arenor +300 har hon gått miste om?
Citera
2021-09-03, 17:05
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
pandemins vad jag är trött på hennes gnäll. Vadå har rätt att utöva yrket, ja det är väl ingen som sagt att hon inte får göra det?! Väljer man ett ”fritt och konstnärlig” yrke kan man inte vara säker på att tjäna några pengar, så är det ju bara. ”Vill inte skola om mig” nej men gör inte det då, och sluta gnäll.
Exakt 👍🏼
Det är inte pandemins fel att hon inte får några jobb.
Ingen vill betala för att se/ höra en äldre kvinna med medioker röst sjunga.
Hon är inte särskilt omtyckt, folkkär eller efterfrågad - istället suckar man när hennes namn dyker upp i någon larvig artikel eller när hon skymtar förbi som ”utfyllnad” i TV.
Hon är inte respekterad av artisteliten i Sverige heller eftersom hon är to much på alla fronter!
Hon får gnälla hur mycket hon vill men att hon inte har några jobb beror bara på henne själv. Hon är passé och har med sina lögner och märkliga ”rants” på IG effektivt målat in sig i det omöjliga hörnet!!
Citera
2021-09-03, 17:10
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Hon sneglar på kollegorna, nu Mest på Carola.
Citera
2021-09-03, 17:12
Medlem
Anna har inte ens gymnasiekompetens. Att det känns svårt för henne som snart 51-åring att ta steget till Komvux NU kan jag förstå. Men ett städjobb eller liknande kan hon säkert få. Körkort har hon. Att lära sig lite grundläggande trädgårdsarbete eller kassajobb borde hon klara. Men Anna VILL inte det.

Hennes löjliga sätt att töja på offerkoftan genom att säga att hon ”inte känner till nåt annat” än att vara artist är så barnsligt och bortskämt.
Får hon inga engagemang så vill folk inte betala för att se henne. Varför skulle de göra det när hon bjuder på gratis förnedring live nästan dagligen…

Tacka din tokiga mor för dina prioriteringar och situation, Anna! Och gör för FAN inte samma misstag med dina egna barn!
Nej, hon kunde ju ägnat ett par av sina rätt händelselösa år efter separationen från Mehmet till att just läsa in Komvux. Visst borde hon ha fattat vid den tidpunkten att artistkarriären nog inte skulle bära sig.
Citera
2021-09-03, 17:17
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Anna har inte ens gymnasiekompetens. Att det känns svårt för henne som snart 51-åring att ta steget till Komvux NU kan jag förstå. Men ett städjobb eller liknande kan hon säkert få. Körkort har hon. Att lära sig lite grundläggande trädgårdsarbete eller kassajobb borde hon klara. Men Anna VILL inte det.

Hennes löjliga sätt att töja på offerkoftan genom att säga att hon ”inte känner till nåt annat” än att vara artist är så barnsligt och bortskämt.
Får hon inga engagemang så vill folk inte betala för att se henne. Varför skulle de göra det när hon bjuder på gratis förnedring live nästan dagligen…

Tacka din tokiga mor för dina prioriteringar och situation, Anna! Och gör för FAN inte samma misstag med dina egna barn!
Nej, hon kunde ju ägnat ett par av sina rätt händelselösa år efter separationen från Mehmet till att just läsa in Komvux. Visst borde hon ha fattat vid den tidpunkten att artistkarriären nog inte skulle bära sig.

Angående trädgårdsjobb…. hon ville plantera om en av de mest invasiva växterna som finns, Åkervinda. Dessa måste brännas på soptippen.
Citera
2021-09-03, 17:26
Varför #hörsminröst samt sverigesregering, lenahallengren, svt, tv4?!
Jag skäms över detta?! Är hostmedicinen redan slut?
Människor som skriver om olika tips, samt vänligt motiverar, får dräpande svar om att de inte lyssnar samt emojin som tar sig för ansiktet?! Hoppas och fasar om hon går live, hua
#Preatchmotherfucker!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in