2022-01-03, 02:12
Medlem
cece123s avatar
Okej, I dont now why Anna writes in MF english,❌swinglish.
Anna let us now why at lest.

Anna försöker vara djup..
Anna får sin swinglish inspiration genom att lyssna på spotifylistans kärlekslåtar, därifrån plockar hon lite ord och strofer som inspo.
Har hon lyssnat på Maroons This summer hurts like a MF??
Anna beter sig som en fjååårtiis.

Anna har väl återigen tolkat någons gärning/ar som illasinnat och tycker att det är bäst att återigen avsluta kontakten med någon..
Än att sitta och försöka tyda, tolka och älta.
Är det Tony Irwing kanske som Anna slutat att tråna efter😁
Citera
2022-01-03, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Here we go again. Ytterligare en relation bruten.
https://i.postimg.cc/76JjzBH8/0-F8-E...10-CFB7-B6.png
Orkar just nu inte gissa vem hon brutit med den här gången, är uppväxt med hur diverse människor passerade revy i mitt liv pga min morsa och det gör fan ont ibland att bli påmind hur man inte ville fästa sig vid någon pga hur det oftast slutade.
Önskar den korkade narcissistkärringen Tunnan en rejäl bajsmacka rakt i nyllet och att hennes barn en dag ber henne fara åt helvete . Är väl en fåfäng önskan dock.
Senast redigerad av PannaSnook 2022-01-03 kl. 02:22.
Citera
2022-01-03, 06:04
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Vad har du för bevis? Du vet ju att Anna eller hennes hemliga stab läser detta så är ganska säker du och vissa andra skriver såhär enbart för reta upp henne.
Nä har inga bevis då detta var flera år sedan. Inte mer än att jag fick läsa hans sms till henne och att jag träffade honom när jag hälsade på henne på hennes jobb.
Hon har inte sparat messen för hon såg nog inte vitsen med det.
Anna vet om detta redan
Citera
2022-01-03, 06:12
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Nä har inga bevis då detta var flera år sedan. Inte mer än att jag fick läsa hans sms till henne och att jag träffade honom när jag hälsade på henne på hennes jobb.
Hon har inte sparat messen för hon såg nog inte vitsen med det.
Anna vet om detta redan

Var det henne som Anna tjafsade kring i samband med deras flytt eller var det en annan donna? Hon sa i lajven att hon hade fått ett brev från någon där det stod att Roberto ville skiljas. Anna förnekade senare det hela men nu verkar det ju varit sant att saker pågick i bakgrunden. Allt detta står det om lägre bak i den här tråden.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2022-01-03 kl. 06:15.
Citera
2022-01-03, 06:18
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Var det henne som Anna tjafsade kring i samband med deras flytt eller var det en annan donna? Hon sa i lajven att hon hade fått ett brev från någon där det stod att Roberto ville skiljas. Anna förnekade senare det hela men nu verkar det ju varit sant att saker pågick i bakgrunden. Allt detta står det om lägre bak i den här tråden.
Tror det var en annan. Detta var flera år före flytten men han är grymt sliskig och typ lite strandraggartyp när inte A är med så han har säkert fler donnor på stan som han haft häng på
Citera
2022-01-03, 06:34
Medlem
DoktorNos avatar
Hennes "engelska" är i det närmaste obegriplig. It makes no sense, som en engelsktalande person skulle ha sagt om hennes senaste förvirrade och felstavade inlägg. Blandar in svenska dessutom så det blir än mer märkligt.

Det märks så väl att hon slutade skolan i förtid. Hennes mentala utveckling sen högstadiet är inte fullt normal. På fler områden än de rent kunskapsmässiga.
Kort sagt, Anna Book är Sveriges äldsta fjortis.
Citera
2022-01-03, 06:56
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Hennes "engelska" är i det närmaste obegriplig. It makes no sense, som en engelsktalande person skulle ha sagt om hennes senaste förvirrade och felstavade inlägg. Blandar in svenska dessutom så det blir än mer märkligt.

Det märks så väl att hon slutade skolan i förtid. Hennes mentala utveckling sen högstadiet är inte fullt normal. På fler områden än de rent kunskapsmässiga.
Hon är min värsta mardröm om hur jag vill vara/bli uppfattad . Som kvinna i hennes ålder med ganska ungt sinne är 50 årig fjortis det absolut värsta man kan vara.

Att hon skriver på engelska bevisar ju bara att hon har en konstig syn på sig själv och sin egen betydelse.
Hon har helt missuppfattat hela tillvaron och sin roll i den.
Citera
2022-01-03, 07:09
Medlem
Annas relation till mat och ätande är nog rätt talande för en del av vad som ligger bakom den ökade övervikten och fetman i vårt samhälle. D v s det hårda sambandet mellan mysigt och onyttigt, mellan gott och ohälsosamt. Det är sån fokus på ätande så fort det ska umgås, så fort det ska kopplas av, så fort det ska vara trevligt … och då inte ätande i form av fruktfat eller grönsaksdip liksom utan just onyttigheter. Och inte nån gång då och då utan alltid.

Som idag t ex. ”Lite fika, gott och enkelt, det behövs inte så mycket” när dottern kommit hem efter några dagar på vift … vilket då innebar, förrutom kaffe med mycket mjölk såklart, wraps OCH äpplekaka med vaniljsås OCH kanellängd.
Citera
2022-01-03, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Here we go again. Ytterligare en relation bruten.
https://i.postimg.cc/76JjzBH8/0-F8-E...10-CFB7-B6.png

Gissar på Ciciottos ägare och Felicia som inte ställer upp nog på snälla Anna. Det finns ju inte så många kvar.

Dvs hon får inte nog med gratis mat och dryck.
Citera
2022-01-03, 08:00
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo

Sen att hon inte har varit ute i arbetslivet och umgåtts med vuxna på ett yrkesmässigt plan har säkerligen också satt sina spår i hennes utveckling.
Citera
2022-01-03, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Okej, I dont now why Anna writes in MF english,❌swinglish.
Anna let us now why at lest.

Anna försöker vara djup..
Anna får sin swinglish inspiration genom att lyssna på spotifylistans kärlekslåtar, därifrån plockar hon lite ord och strofer som inspo.
Har hon lyssnat på Maroons This summer hurts like a MF??
Anna beter sig som en fjååårtiis.

Anna har väl återigen tolkat någons gärning/ar som illasinnat och tycker att det är bäst att återigen avsluta kontakten med någon..
Än att sitta och försöka tyda, tolka och älta.
Är det Tony Irwing kanske som Anna slutat att tråna efter😁

Hon har ju hål i huvudet Helt up-fucked!! It’s a pattern you now!
Citera
2022-01-03, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
När ska detta ha gjorts? Såg en bild på henne nyligen och då tyckte jag att hennes näsa kollapsat.

Vem var målgruppen för dagens Klassfesten?

Alltså, jag såg gamla bilder och då såg näsan liksom sned ut på nästippen och brosket i näsan syntes. Efter det så är den upprätad och brosket syns inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in