2022-01-03, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Sannolikt, men man får ge honom att han jobbar och gör rätt för sig på så sätt. Han känns inte heller som han inbillar sig att han är speciell som hans fru tror om sig själv, och även han då förstås. Han är inte heller självupptagen eller förhäver sig. Han är bara kär i sin Anna och det är dem väl unt att de båda får vara det.

När Robertos pappa har vikt in årorna ska det bli intressant hur Anna ska spendera pengarna. Hon har nog en lista på saker som hon skulle vilja göra. Kanske operera sig på flera olika sätt? Tror inte pengarna går till resor för att uppleva natur, städer, kultur eller något annat som skulle vara kul. Nu är det i och för sig en pandemi så det kan nog vara lika bra det. Hur mycket kommer Roberto att spendera jämfört med Anna?

Jag hoppas innerligt att det dröjer många år innan Robertos pappa lämnar jordelivet. Må farbrorn leva sunt och få passera hundrastrecket. Så att det dröjer innan vi får bevittna den smärtsamma synen när Tokan spenderar Robertos arv på plastikkirurgi, ännu mer onyttig mjukmat och mängder av billigt krimskrams till "hennes segunda casa".
Citera
2022-01-03, 12:46
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Högintressant information, det slår faktiskt bädda rent sängen samt tvätta kläder.

Går Anna aldrig på toaletten, hon borde ju nämna sina toalettbesök när hon ändå är igång.
Annas obotliga behov av att nämna sina duschar, är det för att Anna är tvångsmässig eller för att hon som vanligt har svårt att släppa saker.. Det här med att Johannes Brost menade på att Anna stank har isåfall verkligen satt sig.
Den incidenten hände för över 10 år sedan.
Citera
2022-01-03, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Ja.. Motherfucker.
Har Anna följt Dr Alban på IG?

Ja, de följde varandra tidigare men slutade med det när Anna bröt kontakten för någon månad sen, finns ett inlägg där hon dansar i sidenpyjamas och skriver kryptiskt om att någon svikit och det vanliga dravlet.
Så det är inte honom hon brutit med den här gången.
Citera
2022-01-03, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Om hon nu inte blev arg på My som föreslog att de skulle träna tillsammans.

My’s vänner kommer upp till Åre för att bo med dem, det kan nog inte Anna tåla. Det räknas säkert som otrohet i hennes värld. Hon ska vara My’s ENDA vän!
Citera
2022-01-03, 13:56
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
My’s vänner kommer upp till Åre för att bo med dem, det kan nog inte Anna tåla. Det räknas säkert som otrohet i hennes värld. Hon ska vara My’s ENDA vän!

Mys BÄSTA vän är ju Kin, den platsen vill Anna ha.
När Anna får för sig att tävla blir hon inte så trevlig.
Citera
2022-01-03, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Det där med "promenad" tror jag inte ett ögonblick på. Isåfall hade hon tagit minst en bild och visat på "stories". Möjligtvis gick hon 100 meter ner till postlådan och soptunnan och hem igen.
Hon tar någon bild från sina små promenader ibland. Från höger sida vägen hade hon fotat Casa Blanca under ”promenad” för några månader sen…gissningsvis från passagerarsidan på bilen Definitivt gick hon inte någon promenad.
Senast redigerad av PannaSnook 2022-01-03 kl. 16:07.
Citera
2022-01-03, 16:36
Medlem
irrljuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Det där med "promenad" tror jag inte ett ögonblick på. Isåfall hade hon tagit minst en bild och visat på "stories". Möjligtvis gick hon 100 meter ner till postlådan och soptunnan och hem igen.

Inte jag heller, det är "snor-halt" på småvägarna i byn just nu så det är skridskor som gäller i så fall.
Citera
2022-01-03, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Mys BÄSTA vän är ju Kin, den platsen vill Anna ha.
När Anna får för sig att tävla blir hon inte så trevlig.
Var hon inte med i Åre för något år sedan och ramlade och skadade sig i längdskidspåret. Jag menar att 100 kg Anna kan ju inte staka sig fram så fort.
Citera
2022-01-03, 18:21
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende
Jag fattar inte vad MF betyder i det sammanhanget? Motherfuck?
Det gör inte Anna heller så det är inget vi behöver bekymra oss om.
Senast redigerad av HateWreck 2022-01-03 kl. 18:31.
Citera
2022-01-03, 18:33
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Var hon inte med i Åre för något år sedan och ramlade och skadade sig i längdskidspåret. Jag menar att 100 kg Anna kan ju inte staka sig fram så fort.

Ramlade!! Hah, hon stod ju stillastående i spåret efter att ha blivit fotad för hundrafemtielfte gången i skidspåret och tippade över i slow-motion, vilket bekräftades av någon i tråden som tydligen var där och såg spektaklet.
Människan åkte inte en meter med sina skidor medan My och hennes kompisar drog iväg i spåret och skrattade åt belätet som fejkade både skadan och att hon åkte skidor. "After ski".. Bah, humbug!!
Senast redigerad av Gabriel Knight 2022-01-03 kl. 18:38.
Citera
2022-01-03, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Ramlade!! Hah, hon stod ju stillastående i spåret efter att ha blivit fotad för hundrafemtielfte gången i skidspåret och tippade över i slow-motion, vilket bekräftades av någon i tråden som tydligen var där och såg spektaklet.
Människan åkte inte en meter med sina skidor medan My och hennes kompisar drog iväg i spåret och skrattade åt belätet som fejkade både skadan och att hon åkte skidor. "After ski".. Bah, humbug!!
Ja hennes s.k vänner skrattade nog gott åt Dunderklumpens bravad.
Citera
2022-01-03, 19:14
Medlem
Nu såg jag reklam på tv4 för Secret Song. Anna sjunger omgiven av alla som är med på Tonys bild på Instagram utom Anis donDemina som sitter i en stol så det är honom hon sjunger för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in