2021-12-16, 15:48
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
https://www.wikiwand.com/sv/Melodife...n_Hall_of_Fame
Vem menar du nu? Towa Carson?

För övrigt verkar inte Anna vara med på listan alls utan det är Bert Karlsson som har jobbat med Anna som står med där om det nu är rätt lista jag har länkat fram. För övrigt fick hon lämna tillbaka priset vad jag förstått det. Kanske var det för att Bert skulle få priset och hon visade upp det bara som representant för Berts stall.

Du får nog läsa igenom listan en gång till.
Både Anna och Bertis Fjärtis finns med på listan.
Och Annas pris har hon framme i den lilla hyllan brevid hörnsoffan, inte mycket sentimentala saker hon och Robetto tycks äga. Anna har sålt av det mesta på loppis.
Och köper billiga grejer på stormarknader istället som får pryda hemmet.
Och de saker Anna har är lätträknade och synliga.
Citera
2021-12-16, 16:03
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Du får nog läsa igenom listan en gång till.
Både Anna och Bertis Fjärtis finns med på listan.
Och Annas pris har hon framme i den lilla hyllan brevid hörnsoffan, inte mycket sentimentala saker hon och Robetto tycks äga. Anna har sålt av det mesta på loppis.
Och köper billiga grejer på stormarknader istället som får pryda hemmet.
Och de saker Anna har är lätträknade och synliga.

Du har rätt, jag läste för snabbt men nu hittade jag henne i listan.
Citera
2021-12-16, 17:08
Medlem
Nu har kompisen som var hos henne häromdan fått covid.
Citera
2021-12-16, 17:27
Medlem
moralhoras avatar
https://www.youtube.com/watch?v=4D27E8cu5WU (från 2017)

Oj då. "Rampage på instagram".
Citera
2021-12-16, 17:28
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Så då ska Anna följa nedanstående? (Information till dig som haft kontakt med någon som har Covid-19 - se 1177)
Citat:
isolera dig, det vill säga inte träffa någon annan person än den/de du bor med. Håll avstånd till den/de du bor med i den mån det är möjligt. beställa ett test (även om du tagit ett tidigare test som var negativt). Det gäller även om du är vaccinerad med två doser.
Är det därför det är tyst?
Citera
2021-12-16, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Menar du K? Då var hon smittbärande hos Anna.
Citera
2021-12-16, 18:07
Citat:
Ursprungligen postat av theholetruth
Menar du K? Då var hon smittbärande hos Anna.
De träffades ju allihop innan Ana Block hade lite ärenden i Spanien... Olé🙅‍♀️
Det är sjukt hur oansvarig Block är för att inte tala om ensam hjärncell..
Detta gör ju i praktiken att Block inte kan ta hastigt påkomna jobb, Roberta får vara hemma, V och pygmé blir isolerade..
Pygmén sa att han inte vaccinerat sig..skrattandes..
K*in tycker jag synd om, men övriga🤮
Citera
2021-12-16, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Jag hörde det och tolkade det som ett hot. Däremot blev det lite knasigt vill jag minnas, då min tolkning var att Anna ville överdriva dödshotet med flit då hon är en så passionerad och hetsig spanjorska. Jag vet inte om hon än idag har kommit på att Roberta är mer spansk än hon är? Men hon sätter sig ju alltid själv i främsta rummet så... nej. Jag tror att hon överdrev en smula, men det var ingen tvekan om att hon tänker göra livet till ett helvete för honom. Men det är ju länge sedan nu, hon har kanske mognat sen april?
Om nu Anna menade på allvar om hotet mot Lilla Fridolf så vad skulle hon göra? Hon har inga resurser att göra något. Robelino äger väl det mesta kan jag tänka mig. Om de skulle skilja sig nu kanske hon får hälften av vad de äger + hälften av alla skulder. När Robelinos pappa dör skulle Mumsmums Anna inte få en krona. Varken våning på Östermalm eller lgh i Spanien. Undrar vad Annas pappa polischefen efterlämnade för arv till sin spanska dotter Anna? Kubiken hotade ju kaffeflickan Camilla Henemark så hon blev lite spak. Frågan är, vem i helvete skulle kunna bli rädd för Anna Book?
Citera
2021-12-16, 18:42
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Ari Lehtonen gjorde låten, så gissningsvis så är det en gammal demo från Anna-albumet som han återanvände till Drömhus-albumet.

Jag är bara glad att ge Anna nytt kontent! Synd bara att hon inte läser tråden.

Har hon verkligen skrivit en låt till Drömhus eller hittade hon bara på det för att göra sig till en låtskrivare. Dolly Parton har skrivit en miljon fler låtar än vad Anna ens kan stava till.
Citera
2021-12-16, 18:55
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Om nu Anna menade på allvar om hotet mot Lilla Fridolf så vad skulle hon göra? Hon har inga resurser att göra något. Robelino äger väl det mesta kan jag tänka mig. Om de skulle skilja sig nu kanske hon får hälften av vad de äger + hälften av alla skulder. När Robelinos pappa dör skulle Mumsmums Anna inte få en krona. Varken våning på Östermalm eller lgh i Spanien. Undrar vad Annas pappa polischefen efterlämnade för arv till sin spanska dotter Anna? Kubiken hotade ju kaffeflickan Camilla Henemark så hon blev lite spak. Frågan är, vem i helvete skulle kunna bli rädd för Anna Book?
Jag tror hon tänker sig att hon är i maktposition och kan sprida saker som förstör hans kommande förhållanden, gör att han får problem på jobbet, gör att hans relation till barnen kraschar då de ställer sig på mammas sida mot honom o s v. Och jag tror han är dum eller naiv nog att tro på det med.
Citera
2021-12-16, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Jag tror hon tänker sig att hon är i maktposition och kan sprida saker som förstör hans kommande förhållanden, gör att han får problem på jobbet, gör att hans relation till barnen kraschar då de ställer sig på mammas sida mot honom o s v. Och jag tror han är dum eller naiv nog att tro på det med.
Tror att det inte är många som skulle ställa sig på mobil Annas sida. Möjligtvis pizza servitrisen då. De två andra barnen skulle inte vinna något på det. Tiggerskan har ingen maktposition. Utan Robelino skulle Anna få springa till socialen i fina Sigtuna för att få pengar. Anna har inget utan sin Fridolf.
Citera
2021-12-16, 19:52
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Har hon verkligen skrivit en låt till Drömhus eller hittade hon bara på det för att göra sig till en låtskrivare. Dolly Parton har skrivit en miljon fler låtar än vad Anna ens kan stava till.

Nej, det är helt officiellt - Anna Book står som låtskrivare för Drömhus-låten "Försent".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in