2021-08-27, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Ska tydligen vara Astrid, Kins mamma.

Jo, fick veta det för en stund sen av en annan användare att det var hon.
Citera
2021-08-27, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Jag tyckte när jag började följa damerna för några år sedan att M och Anna kändes omaka. Men nu blir de mer och mer lika för varje dag. Dels för att Anna härmar M mycket, inte lika mycket på andra hållet, och dels för att de är lika insiktslösa och saknar självkännedom. Ingen av dem inser t ex att de genom sitt eget agerande på sociala medier ökar sina barns utsatthet. NEJ det är inte okej att Ms son mobbas i skolan. NEJ det är inte okej att skriva nedlåtande saker till dottern för att man stör sig på Anna. Men mammorna spär liksom bara på … A genom att exploatera dottern med bilder som ska vara sexiga, ständiga kommentarer om hennes utseende, deras pinsamma gemensamma festande i hennes live o s v. M genom sitt val av foton, ordval, utfläkande av hans mående o s v. De eldar nog på varandra rätt bra om hur det inte är deras ansvar ö h t …

Det som slår mig är att både A och M är väldigt gränslösa. Båda kan tänka sig att hänga ut det mesta för att få klick på insta och My i sin blogg.

Som detta med Kins mamma som tydligen dött. Visst är det alltid tråkigt när någon dör men att i flera dagar lägga ut kommentarer med krossade hjärtan, att de sörjer så mycket osv är långt över gränsen.
Citera
2021-08-27, 13:16
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Det som slår mig är att både A och M är väldigt gränslösa. Båda kan tänka sig att hänga ut det mesta för att få klick på insta och My i sin blogg.

Som detta med Kins mamma som tydligen dött. Visst är det alltid tråkigt när någon dör men att i flera dagar lägga ut kommentarer med krossade hjärtan, att de sörjer så mycket osv är långt över gränsen.
Anna sörjde inte många timmar innan hon var tillbaka i sitt WTF-läge.
Citera
2021-08-27, 13:24
Medlem
irrljuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Anna har återigen fått bannor av instagram p g a sina uthängningar och tillmälen mot ”trollen”.
https://i.postimg.cc/1Xjd85L4/7-F022...-B6-CABBA1.png

Jag roar mig med att anmäla Annas uthängningar, även denna har jag anmält som "felaktig information".
Anna behöver lära sig reglerna, så den utbildningen bjuder jag på.

MVH Instagrampolisen
Citera
2021-08-27, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrljus
Jag roar mig med att anmäla Annas uthängningar, även denna har jag anmält som "felaktig information".

MVH Instagrampolisen
Tooken har ju flippat totalt nu ju 🙄
Citera
2021-08-27, 13:31
Medlem
Citat:
Ska tydligen vara Astrid, Kins mamma.
All kärlek till Kin inte skriver man sånt här om inte Kin själv gör o accepterar detta outande🙄
Citera
2021-08-27, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrljus

MVH Instagrampolisen
Bra där! Det går ont nu för Token 😂😂😂Jösses vilket Miffo hon är. Kul att hon är glad idag 🤣🤣🤣
Citera
2021-08-27, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PricklyCity
Har jag missat något med Let's dance? Det är inget jag tittar på men jag hade fått för mig att man ska vara kändis innan man kommer med i LD.
V är väl knappt känd utanför denna tråd eller Hertiginnans IG.
Anna tycker säkert att när Kristin Kaspersens och Magnus och Magdalenas söner var med så skall Vanessa också vara med.
Citera
2021-08-27, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Anna nämnde en A som avlidit i förrgår, det är henne jag menar. Det är en person Anna aldrig nämnde mer än med initial, i vanlig hemlighetsfull ordning. Fast hon hängde iaf inte ut familjen till A, även om det säkert inte var av hänsyn hon var hemlighetsfull…

Det är Kins mamma som dött.
Citera
2021-08-27, 14:28
Medlem
3timeseGOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Anna bok måste börja ta något lugnande som hjälper mot hennes aggressionsproblem.

Stämningsstabiliserande och antipsykotisk läkemedelsbehandling ihop med lugnande kanske kan hjälpa galningen… snacka om att hon är labil
Citera
2021-08-27, 14:43
Medlem
Quinn93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Det är Kins mamma som dött.

Läser inte folk tråden? Nu har typ 10 pers svarat på den här frågan. Kolla innan ni svarar.
Citera
2021-08-27, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hujedamig7401
Har ni som har IG sett att hon tigger Ken Ring om att få sjunga på en av hans låtar? ”OM han VÅGAR” 🙈

Hon försökte fjäska in sig hos Darin också förut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in