Citat:
Ursprungligen postat av
jenjoh75
Jag tyckte när jag började följa damerna för några år sedan att M och Anna kändes omaka. Men nu blir de mer och mer lika för varje dag. Dels för att Anna härmar M mycket, inte lika mycket på andra hållet, och dels för att de är lika insiktslösa och saknar självkännedom. Ingen av dem inser t ex att de genom sitt eget agerande på sociala medier ökar sina barns utsatthet. NEJ det är inte okej att Ms son mobbas i skolan. NEJ det är inte okej att skriva nedlåtande saker till dottern för att man stör sig på Anna. Men mammorna spär liksom bara på … A genom att exploatera dottern med bilder som ska vara sexiga, ständiga kommentarer om hennes utseende, deras pinsamma gemensamma festande i hennes live o s v. M genom sitt val av foton, ordval, utfläkande av hans mående o s v. De eldar nog på varandra rätt bra om hur det inte är deras ansvar ö h t …
Det som slår mig är att både A och M är väldigt gränslösa. Båda kan tänka sig att hänga ut det mesta för att få klick på insta och My i sin blogg.
Som detta med Kins mamma som tydligen dött. Visst är det alltid tråkigt när någon dör men att i flera dagar lägga ut kommentarer med krossade hjärtan, att de sörjer så mycket osv är långt över gränsen.