2022-10-23, 13:21
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Blir det fel med musiken i början kan det vara svårt att liksom komma in rätt, men sen brukar man liksom hitta det rätt snart. Även vid ung ålder, i synnerhet om man är så ”erfaren” som hon ändå var. Jag menar hon hade ju varit med förr och enligt henne försörjde hon sig på artisteriet då.
Ja, jag försvarar inte sången på på något sätt. Orkestern spelade fel i början och det hördes och syntes på Anna, rätt ska vara rätt. Sen tror jag inte på ett ögonblick att det påverkade resultatet, hon kunde inte sjunga bra varken då eller nu.
Citera
2022-10-23, 14:55
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Ja, jag försvarar inte sången på på något sätt. Orkestern spelade fel i början och det hördes och syntes på Anna, rätt ska vara rätt. Sen tror jag inte på ett ögonblick att det påverkade resultatet, hon kunde inte sjunga bra varken då eller nu.
Nej det är ju inte så att det brukar låta så värst bra när musiken är färdiginspelad heller 😉.
Citera
2022-10-23, 17:44
Medlem
Geburhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Ja, det var en plåga att höra henne sjunga. 😖

Minns när hon ställde upp med Samba Sombrero i melodifestivalen. Jag var inte speciellt road direkt. Låten försvann bland alla andra låtar och passar bäst på wing-hotel i Spanien för äldre att dansa till. Har hon gjort någonting efter den låten?
Citera
2022-10-23, 17:59
Citat:
Ursprungligen postat av Geburha
Minns när hon ställde upp med Samba Sombrero i melodifestivalen. Jag var inte speciellt road direkt. Låten försvann bland alla andra låtar och passar bäst på wing-hotel i Spanien för äldre att dansa till. Har hon gjort någonting efter den låten?
Ja hon har ju lyckats bli diskad med. Eller inte hon personligen då men låten.
Citera
2022-10-23, 20:37
Medlem
Citat:
Oj... 😳
Nu såg jag bilderna från Bathina-podden. Undrar om hon kan nå att sätta ihop händerna över dom där brösten!?
Gördel som höll in magen? .

Ja, jisses
https://postimg.cc/xkW66Rht
Citera
2022-10-23, 21:21
Nu har Expressen en artikel om Anna och Roberto utifrån vad som sades i Bathinas pod.

Konstigt att en så stor artist så sällan förekommer i media ang hennes artisteri utan i princip bara om hennes kropp, hennes kärleksliv och hennes sorg.
Citera
2022-10-23, 23:48
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Live är inte hennes grej, det lät olidligt uselt.
Det verkar som att der är sång som inte riktigt är hennes grej. Så där har det ju låtit sen åttiotalet?
Senast redigerad av HateWreck 2022-10-23 kl. 23:58.
Citera
2022-10-24, 00:40
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Ja, jisses
Älskar den där bilden. Det är som att om hon höjer blicken lite grann, och klämmer fram en tår, kommer alla svälja hennes fantasier
Undrar om hon kör samma taktik hemma runt köksbordet?
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
Det verkar som att der är sång som inte riktigt är hennes grej. Så där har det ju låtit sen åttiotalet?
Haha! Jo, så är det ju faktiskt
Journalisterna är nog lite finkänsliga, och vet vad man inte bör fråga om. Det var väl längesen en artikel om henne vågade nämna sången och "karriären"?
Citera
2022-10-24, 08:21
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Ja, jisses
Den där toppen köpte hon i samband med eller efter vinsten i BL och kan fortfarande ha den... Då vägde hon 56 kilo, nu...? Extremt töjbart material eller så har ho klippt upp den i ryggen och skarvat tyget.
Hennes överarm är grövre än mitt lår. 🙄
Citera
2022-10-24, 09:00
Medlem
Citat:
Ja, det var en plåga att höra henne sjunga. 😖
Det ÄR en plåga att höra Tooket ta ton Är det någon som ska åka färja snart?
Citera
2022-10-24, 16:38
Medlem
Är Anna Book engelsk från början? Hon heter Book, som i engelska bok, sedan pratar hon engelska emellanåt?
Citera
2022-10-24, 18:12
Som väntat … nu var längs-vägkanten-filmen inte stillastående i början som tidigare utan börjar liksom i farten. Och stegfrekvensen är hyfsat hög. Typ 125-130 steg/minut kanske? Så nu har hon i hennes värld mot motbevisat tre saker som nämnts här. Fast hon inte läser här …
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in