2022-01-15, 10:09
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Kanske var att gå över gränsen. Tar tillbaka!

Han medverkade i ”Klassfesten” och är besatt av Anna. Hon däremot är inte vän med honom.

Jag kan inte berätta mer om den grejen
Hur känner du till detta?
Är snubben någon som man borde känna till? En stalker likt ABBA-Agneta hade?
Blir nyfiken på vem snubben är.
Citera
2022-01-15, 10:10
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Annas hjälp behövdes inte överhuvudtaget. Om inte Jonas är utvecklingsstörd. Jag har ensam monterat möbler och garderober utan hjälp. Det krävs knappt läskunnighet för att skruva ihop möbler.

Detta projekt gör Annas dagar meningsfulla.

Där ser man tydligt varför de två behöver varandra.

Anna får en mening och My får mentalt stöd.
Citera
2022-01-15, 10:13
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Jag ser hjärta på båda. Men jag är kanske trött
Den från 13 timmar sen, den med hunden i knät. Spela upp det klippet så ser du Annas stora svarta byxor glida förbi 2 gånger.
Citera
2022-01-15, 10:36
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Annas hjälp behövdes inte överhuvudtaget. Om inte Jonas är utvecklingsstörd. Jag har ensam monterat möbler och garderober utan hjälp. Det krävs knappt läskunnighet för att skruva ihop möbler.

Samma här, de gånger jag beställt från ikea och liknande har jag skruvat ihop själv, hjälps behövs de gånger man måste lyfta något och liknande som kan vara tungt. Har svårt att se att man behöver vara två för att skruva ihop en stol.
Citera
2022-01-15, 10:41
Medlem
cece123s avatar
Anna skyller på nära och kära för hennes fortsatta sång"karriär"
http://mello.1012.se/art.asp?id=5103772
Från 2016
Citat:
Har du varit i en situation i ditt liv, då du nästan var beredd att ge upp musiken?
– Ja. Vid tre tillfällen, då kände jag genuint att jag nog skulle slut men inte för att det var tufft eller saknades jobb. Det var mer att jag inte klarade av allt det elaka som lurar lite här och där. Då kände jag: Är det värt att bjuda så mycket på sig själv och behöva ta så mycket skit? Men så hade jag nära och kära som fick mig att ta mitt förnuft till fånga och göra det jag brinner för. Tycker illa om en offentlig person så skriver jag inte elaka brev till den eller startar hatgrupper. Men nu har jag blivit vuxen och klok och vet hur jag ska bemöta saker och ting, så planerna att sluta finns inte längre.
Det sista...
Citera
2022-01-15, 10:45
Medlem
CalzoneItalias avatar
Tror ni att Anna sköter huhållsekonomin eller gör Roberto det?
Citera
2022-01-15, 11:02
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna skyller på nära och kära för hennes fortsatta sång"karriär"
http://mello.1012.se/art.asp?id=5103772
Från 2016
Citat:
Har du varit i en situation i ditt liv, då du nästan var beredd att ge upp musiken?
– Ja. Vid tre tillfällen, då kände jag genuint att jag nog skulle slut men inte för att det var tufft eller saknades jobb. Det var mer att jag inte klarade av allt det elaka som lurar lite här och där. Då kände jag: Är det värt att bjuda så mycket på sig själv och behöva ta så mycket skit? Men så hade jag nära och kära som fick mig att ta mitt förnuft till fånga och göra det jag brinner för. Tycker illa om en offentlig person så skriver jag inte elaka brev till den eller startar hatgrupper. Men nu har jag blivit vuxen och klok och vet hur jag ska bemöta saker och ting, så planerna att sluta finns inte längre.

Det sista...
Så hon skulle inte sluta för att det var tufft eller saknades jobb? Det där elaka var det bara Anna som drabbades av, inga andra artister?
Vuxen och klok? 🤣
Det enda hon duger till nu är att köra kundvagn på Ikea, bära kartonger, "hjälpa till".
🛒🔨
Citera
2022-01-15, 11:27
Medlem
Och nu sitter hon och ger sken av att de är de själva som har renoverat köket i huset..
någon skriver en kommentar om hur hårt de har jobbat med köksrenoveringen och Anna säger bara att de va längesen nu.. apa
Citera
2022-01-15, 11:34
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sklurk
Och nu sitter hon och ger sken av att de är de själva som har renoverat köket i huset..
någon skriver en kommentar om hur hårt de har jobbat med köksrenoveringen och Anna säger bara att de va längesen nu.. apa

Likaså den vita soffan Argasnickaren teamet köpte, det låtsades Anna om i en senare tidningsintervju att det var de själva som hade köpt och att sa att de hade gjort ett riktigt nedköp..
Senast redigerad av cece123 2022-01-15 kl. 12:05.
Citera
2022-01-15, 12:04
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sklurk
Ja man är inte förvånad, hon har ingen skam i kroppen.
Citera
2022-01-15, 12:49
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna gick Nackas musikskola på deltid i 7 år, istället för en gymnasielinje.
Å andra sidan så har Anna sagt att hon har gått på den skolan sedan hon var sju år.
Oklart vilken version som stämmer...
Det var inte många linjer hon skulle ha kommit in på utifrån det betyg hon hade, dåvarande livsmedelslinjen skulle möjligtvis ha passat bra.
Intagningen till Nacka musikskola skedde enligt Anna genom poäng.
Men Anna gick ju bara strötimmar då och då.
Känns ju mer som att hon som många andra liksom henne, som är typ hemmasittare från större delen av livet, brer ut sitt minimala deltagande i livet till något diffust.

Äpplet faller ju inte långt ifrån trädet.
Fetlicia blev ju snabbt "bloggare" igen i någon månad inför Malouintervjun och sonen, ja han kan ju inte jobba alla för att andra är dumma.
Men han håller ju på med aktier sådär, sin biograf och funderar på ett eget företag
I Sverige kunde man då inte gå på gymnasium utan komplett högstadiebetyg. Eftersom hon inte gick ut nian kan hon inte ha fått något betyg. Det är dessutom skolplikt så inte ens Björn Borg kunde skippa skolan utan fick dispens att plugga mellan turneringarna han deltog i. Så den enda möjligheten är att Annas korkade morsa lovat skolan att Anna skulle få plugga mellan spelningarna, vilket hon inte verkar ha gjort. Så när hon tentade av högstadiebetygen vart hon inte godkänd. Det är möjligt att hon fick gå på musikskola medan hon försökte läsa ikapp grundskolebetygen. Men det verkar inte heller ha fungerat. Resultatet ser vi varje dag på hennes Instagram.
Citera
2022-01-15, 13:22
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
I Sverige kunde man då inte gå på gymnasium utan komplett högstadiebetyg. Eftersom hon inte gick ut nian kan hon inte ha fått något betyg. Det är dessutom skolplikt så inte ens Björn Borg kunde skippa skolan utan fick dispens att plugga mellan turneringarna han deltog i. Så den enda möjligheten är att Annas korkade morsa lovat skolan att Anna skulle få plugga mellan spelningarna, vilket hon inte verkar ha gjort. Så när hon tentade av högstadiebetygen vart hon inte godkänd. Det är möjligt att hon fick gå på musikskola medan hon försökte läsa ikapp grundskolebetygen. Men det verkar inte heller ha fungerat. Resultatet ser vi varje dag på hennes Instagram.

Det stod ju slutbetyg som en postade igår. Slutbetyg får man ju i åk 9
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in