2021-12-13, 04:25
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Nu har hon mer glajjer, herregud. Lite som taget ur en skräckfilm. Faschinerande att andvända så mycket makeup och ändå behöva de skumma filtrena? Hua
Under sitt namn på insta, står webbadressen till glasögonföretaget, kan hon inte lägga till #butteri*ks?
Hon verkar inte drabbats av magproblem, som är så vanligt när man äter antibiotika, så skönt för henne

Jag såg att Miriam Br*ant brutit benet, helgipsad, men hon skriver att den planerade turnen inte ställs in, den kommer genomföras, med eller utan kryckor..

Anna tycker att hon är sååå stark kvinna som fått varit med om så mycket...
Miriam Bryant ger här ytterligare ett perspektiv..
Miriam är tuff och begåvad. Har redan gjort musik som kommer att hålla.
Jämför Miriams musikskatter med Annas ABC 🤣🤣

Anna är en skitsvag kvinna som bryter ihop för minsta lilla.
Anna måste JÄMT unna sig att vila upp sig..
Hon var ju sådan redan som ung.
Det finns ingenting som kan få latmasken Anna att avstå från hennes "egentid" återhämtning" etc

Anna måste ta igen sig och trösta sig med mat för minsta lilla brakskit hon producerar.. Inom det området tror jag i och för sig att Anna är flitig
Citera
2021-12-13, 05:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag såg att Miriam Br*ant brutit benet, helgipsad, men hon skriver att den planerade turnen inte ställs in, den kommer genomföras, med eller utan kryckor..

Mycket fint och strongt av henne!

Hon skriver till och med på sitt Instagram: ”GIVETVIS låter jag inte helgipsat ben stoppa turneringen, aldrig i livet.”

Det är annat det än Anna Book.
Citera
2021-12-13, 05:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Hon väger redan tresiffrigt. Sedan långt tillbaka. Men frågar du Anna så väger hon högst 70 kg.

Fast hon har ju problem med siffror. Årtal, temperaturer, vikt och sånt. Ja, allt har hon problem med. Utom möjligtvis förmågan att äta och svamla.

Det är ju "vågen som är trasig"....
Citera
2021-12-13, 09:12
Medlem
EndastJag01s avatar
Det är väl alldeles uppenbart att Anna inte törs uppträda!
OM hennes kanal TV4 vill göra en reality vore det väl alldeles utmärkt med att hjälpa Anna till en comeback? Avsnitt efter avsnitt där Anna röstcoachas, scencoachas, provar olika låtar... och enbart en huvudperson där, Anna.
Jag tror att det hade blivit intressant och underhållande!
Citera
2021-12-13, 09:15
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Hon var ju uppenbarligen full (=älta oförrätter)när hon gjorde sina bisarra inlägg om att rida på havet och fan vet allt…inte bra att dricka alkohol när man är så sjuk, Anna!
Dricker inte alkohol säger hon ju, däremot brukar opiater.
Citera
2021-12-13, 09:48
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Dricker inte alkohol säger hon ju, däremot brukar opiater.

Precis, människan knaprar en massa piller och blir helt snurrig i luvan. Hon hade tydligen även en spritgömma i det där förrådet enligt tråden men den är väl länsad nu.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2021-12-13 kl. 09:51.
Citera
2021-12-13, 11:02
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minturmintur
Dränkt i gräddsås? Bra försök men..

Ha ha, vem fan äter torsk dränkt i vipsgrädde? Inte ens Paolo...
Citera
2021-12-13, 11:06
Medlem
"Årets första grötfrukost" på instagram, två rejäla portioner med tillhörande skinksmörgås och varsin balja kaffe med mjölk.

Jag förstår inte, om hon nu ska påstå att hon bara kan äta små, små portioner, varför lägger hon inte upp små portioner till sig själv? Åtminstone för bilden?

Eller är de här små, små portionerna i förhållande till tidigare binge-ätande?
Citera
2021-12-13, 12:04
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niemands
"Årets första grötfrukost" på instagram, två rejäla portioner med tillhörande skinksmörgås och varsin balja kaffe med mjölk.

Jag förstår inte, om hon nu ska påstå att hon bara kan äta små, små portioner, varför lägger hon inte upp små portioner till sig själv? Åtminstone för bilden?

Anna har ju faktiskt ett heltids jobb..
Att äta...
Hur var det nu med att Anna äter bara små portioner och att hon inte äter mackor och godis...
Vi ser ju dagligen att det inte är som Anna påstår ihärdigt gång på gång..

Anna har inte råd med riktiga glasögon så att hon kan se själv hur mycket hon äter.
Det är nog därför hon tiggde till sig ett samarbete med glasögonföretaget, men deras generositet räckte ej till ett par rejäla glasögon.

Anna behöver se vad hon äter, specifikt hur mycket.
Men det är ju inte lätt när hon ljuger inför sig själv igen.Då hjälper inga glasögon i världen.
Citera
2021-12-13, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niemands

Jamen! I Tookets värld äter hon inte upp allt. Det som blir över går hon till grannarna med
Citera
2021-12-13, 12:18
Medlem
TPLs avatar
Glas stora som sidorutorna på bilen.

https://www.picuki.com/media/2727160287033261784

"Så passa på att unna dig själv eller skäm bort någon med flera nya bågar / läsglasögon så här lagom till Jul 🎅🏽"

Hur köper man läsglasögon till andra? Jag vet inte vilken styrka mina släktingar och vänner har. Ska man köpa en bunt i olika styrkor och hoppas att nåt par passar? Varför har inte Roberto glasögon från den där firman?
Citera
2021-12-13, 12:45
Medlem
cece123s avatar
Anna och hennes ärlighet.
https://imgur.com/gallery/sdVIRwF
Bonus.. Anna borde bli BFF med
Zinat Pirzadeh, hon är också en person som älskar att stå i centrum och filtrerar sig till i princip en annan person.
Zinat t o m filtrerar Carola och sin lilla dotter, ja alla som poserar med henne.
Hon skulle inte vara lika oschyst som My och visa Anna på en ofördelaktig bild. Never..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in