2021-12-13, 12:56
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Glas stora som sidorutorna på bilen.

https://www.picuki.com/media/2727160287033261784

"Så passa på att unna dig själv eller skäm bort någon med flera nya bågar / läsglasögon så här lagom till Jul 🎅🏽"

Hur köper man läsglasögon till andra? Jag vet inte vilken styrka mina släktingar och vänner har. Ska man köpa en bunt i olika styrkor och hoppas att nåt par passar? Varför har inte Roberto glasögon från den där firman?
Ha ha ha, jag satt precis och tänkte att är inte det där herrbågar? Tänk om bågarna är spons till Roberta men Anna tog för givet att det var till henne. Hon ser inte skillnad på herr och dam och vilket äventyr är inte det?

Och så var det det där med att köra bil i läsglasögon. Jag tror det är fönsterglas i bågarna. Vilket antyder att Anna kanske inte ser så dåligt ändå utan mest har bågarna för syns skull. Men hon skulle behöva en personlig stylist. Fast det skulle inte gå eftersom Anna inte kan ta goda råd från någon annan än sig själv.
Citera
2021-12-13, 13:15
Citat:
Ursprungligen postat av Niemands
"Årets första grötfrukost" på instagram, två rejäla portioner med tillhörande skinksmörgås och varsin balja kaffe med mjölk.

Jag förstår inte, om hon nu ska påstå att hon bara kan äta små, små portioner, varför lägger hon inte upp små portioner till sig själv? Åtminstone för bilden?

Eller är de här små, små portionerna i förhållande till tidigare binge-ätande?
Hahaha, robban fick en uppläggningform/hundmatskål att käka ur😅🤣🤣🤣
Behöver hon verkligen smörklimparna under skinkan? Mmmm sockersenap när den är som bäst🤢
Citera
2021-12-13, 13:52
Medlem
Hur funkar hennes samarbete med glasögonföretaget eg-hon har ju ingen rabattkod som influencers brukar ha. Hur vet de om kunder som kommer via henne, och därmed om samarbetet är lönsamt eller en förlust(som förstås är troligt)? Är inte insatt i hur det där fungerar, trodde det alltid var rabattkoder som gällde vid dylika reklaminlägg.

Noterar förresten att mattan under soffbordet blivit ersatt…
Senast redigerad av PannaSnook 2021-12-13 kl. 13:56.
Citera
2021-12-13, 14:41
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Hur funkar hennes samarbete med glasögonföretaget eg-hon har ju ingen rabattkod som influencers brukar ha. Hur vet de om kunder som kommer via henne, och därmed om samarbetet är lönsamt eller en förlust(som förstås är troligt)? Är inte insatt i hur det där fungerar, trodde det alltid var rabattkoder som gällde vid dylika reklaminlägg.

Noterar förresten att mattan under soffbordet blivit ersatt…

Företaget ser att det är länkat från Annas IG, om något tantfans skulle få för sig att skippa öob läsglasögonen och gå in på Annas länk.
Såvida de inte går in på hemsidan utan länkning.
Anna får sannolikt procent av försäljningen.

Anna som ibland snittat på en månadslön på 3000..är glad för minsta ansträngning och småslant hon kan få.
Memo hemma.. Laga mat hemma

Tänker på Perelli, Carola och Pernilla som alla 3 varit ensamstående, jobbat ihop förmögenheter som de lever på och de har inte levt på sina män..
Starka kvinnor med driv..
Anna is NOT included.
Citera
2021-12-13, 15:27
Medlem
Citat:
Glas stora som sidorutorna på bilen.

https://www.picuki.com/media/2727160287033261784

"Så passa på att unna dig själv eller skäm bort någon med flera nya bågar / läsglasögon så här lagom till Jul 🎅🏽"

Hur köper man läsglasögon till andra? Jag vet inte vilken styrka mina släktingar och vänner har. Ska man köpa en bunt i olika styrkor och hoppas att nåt par passar? Varför har inte Roberto glasögon från den där firman?
Glasögon är verkligen inte något man ger i present till någon annan. Det kan inte bli många glasögon sålda när företaget valt en reklampelare som ser ut som en skräcködla.
Citera
2021-12-13, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Tänker på Perelli, Carola och Pernilla som alla 3 varit ensamstående, jobbat ihop förmögenheter som de lever på och de har inte levt på sina män..
Starka kvinnor med driv..
Anna is NOT included.

Det är de verkligen. En väsentlig skillnad mellan Perelli, Carola och Pernilla är att de har stor talang och är extremt duktiga på vad de gör.

Anna kan inte ens omnämnas i samma kategori, eller någon kategori i närheten.
Citera
2021-12-13, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Glasögon är verkligen inte något man ger i present till någon annan. Det kan inte bli många glasögon sålda när företaget valt en reklampelare som ser ut som en skräcködla.

Denna bild är nog en av de värsta. Här ser man också tydligt hur många lager smink hon har på sig.

https://postimg.cc/c6h37bmb
Citera
2021-12-13, 16:47
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Det är de verkligen. En väsentlig skillnad mellan Perelli, Carola och Pernilla är att de har stor talang och är extremt duktiga på vad de gör.

Anna kan inte ens omnämnas i samma kategori, eller någon kategori i närheten.

Klart de inte är jämförbara med Anna
Trodde folk förstod det 😁
Men..
I Annas universum är Anna på samma nivå.
Anna är lika mycket Mello som Carola, glamourös som Perelli och kreativ affärskvinna som Pernilla.. i Annas fantasi.
Förutom att äta och bädda tar arbetet med att fantisera väldigt mycket arbetstid på Annas hjärnkontor.

Tittar man tillbaka i tiden, när Anna var 17 år så har Anna inte kommit så otroligt mycket längre musikmässigt, eller karriärmässigt.
Att fantisera blir man inte rik på.
Tänker på Jakob Hellman( obs jag jämför honom inte THE Anna) när han tog en lång paus från musikkarriären jobbade han på vanliga kneg bla på en fabrik.
Kommer vi att få se Anna på ett pappersbruk framöver där hon stansar papper i ett förråd?
Hur var det nu.. Anna var ju artist och då går det ju inte.. Anna är fyrkantigare än en fyrkant.. Bokstavligt och fysiskt..
Citera
2021-12-13, 16:59
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Denna bild är nog en av de värsta. Här ser man också tydligt hur många lager smink hon har på sig.

https://postimg.cc/c6h37bmb

Thats a universal thought...
Kolla text och bild under Anna bilden 😁
Anna borde nog befrienda Zinat Pirzadeh, då finns det ingen risk med att bli upplagd ofiltrerad som Anna har blivit ett antal gånger på snälla Mys blogg.
https://imgur.com/gallery/Zi6IMV2
Citera
2021-12-13, 17:12
Medlem
Citat:
Tittar man tillbaka i tiden, när Anna var 17 år så har Anna inte kommit så otroligt mycket längre musikmässigt, eller karriärmässigt.
Att fantisera blir man inte rik på.
Tänker på Jakob Hellman( obs jag jämför honom inte THE Anna) när han tog en lång paus från musikkarriären jobbade han på vanliga kneg bla på en fabrik.
Kommer vi att få se Anna på ett pappersbruk framöver där hon stansar papper i ett förråd?
Hur var det nu.. Anna var ju artist och då går det ju inte.. Anna är fyrkantigare än en fyrkant.. Bokstavligt och fysiskt..

Hon har gått bakåt musikmässigt. Då hon uppträdde på lagret vid NetOnNet för några är sedan, där bland annat Dr. Alban var med, mimade hon till ABC. Varför behövde hon mima till sin egen låt?

Pappersbruk? Det kommer aldrig att hända. 😄
Citera
2021-12-13, 17:19
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Thats a universal thought...
Kolla text och bild under Anna bilden 😁
Anna borde nog befrienda Zinat Pirzadeh, då finns det ingen risk med att bli upplagd ofiltrerad som Anna har blivit ett antal gånger på snälla Mys blogg.
https://imgur.com/gallery/Zi6IMV2
Munnen ler men inte ögonen.
Hur gör hon med sina naturliga ögonbryn? Vaxar, rakar, noppar eller går på salong och tar bort stråna? Eltejpen sitter ju inte där ögonbryn ska sitta.
Intressanta kommentarer under bilden, tur att du upplyste om det. Jag var så fascinerad av pannan att jag inte såg nederdelen.
Citera
2021-12-13, 17:31
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Munnen ler men inte ögonen.
Hur gör hon med sina naturliga ögonbryn? Vaxar, rakar, noppar eller går på salong och tar bort stråna? Eltejpen sitter ju inte där ögonbryn ska sitta.
Intressanta kommentarer under bilden, tur att du upplyste om det. Jag var så fascinerad av pannan att jag inte såg nederdelen.

Tryckte du på "See all comments"?
Om inte så kommer lite mera..
Amerikanerna skulle benämna Anna som en Karen, as a matter of fact.. har de redan gjort det
https://imgur.com/gallery/9pbEmO6
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in