2022-10-11, 22:38
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Kusligt, du kan uppenbarligen se in i framtiden!
Har du lottoraden för i morron oxå?
Man behöver inte ha övernaturliga förmågor för att se sånt.
Anna är en väldigt enkel människa som upprepar praktiskt taget samma cykel gång på gång på gång...
Det är inte trolldom, det är statistik.
Citera
2022-10-12, 01:30
Medlem
Geburhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Hon sade sig till och med ringt en läkare på Danderyds sjukhus för att bekräfta detta.

Detta har jag missat. Finns det att se någon stans? Självklart kunde en läkare inte bekräfta hennes självgoda övermänsklighet och smoothie-blod förstår vi mentalt vanliga men det telefonsamtalet skulle sätta guldkant på min tillvaro bara att få lyssna på.
Citera
2022-10-12, 02:56
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geburha
Detta har jag missat. Finns det att se någon stans? Självklart kunde en läkare inte bekräfta hennes självgoda övermänsklighet och smoothie-blod förstår vi mentalt vanliga men det telefonsamtalet skulle sätta guldkant på min tillvaro bara att få lyssna på.
Vet inte om den läkarkonsultationen finns sparad, men man kan
läsa om händelsen på sidan 310 i denna digra tråd.
Citera
2022-10-12, 07:26
Anna har nog hållt igång med sina morgonpromenader en hel vecka nu. Hur länge tror ni den vanan varar denna gången?
Citera
2022-10-12, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Anna har nog hållt igång med sina morgonpromenader en hel vecka nu. Hur länge tror ni den vanan varar denna gången?
Hur långa är dessa morgonpromenader? Utgår från att Tooken använder Gåstavar på sina vandringar???
Citera
2022-10-12, 07:50
Medlem
JaJos avatar
Jag måste ju vara sist på bollen men också varit borta ett tag, vad hände med Anna och My, de följer ju inte ens varandra på IG nu. Det är ju nästan humor i att 2 mytomaner inte ens klarar av varandra längre
Citera
2022-10-12, 20:25
Av- och på-vännen My verkar ha lyckats komma i rätt bra form igen rent storleksmässigt. Kan det ligga bakom Annas plötsliga nya promenad-ryck?
Citera
2022-10-12, 23:27
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Av- och på-vännen My verkar ha lyckats komma i rätt bra form igen rent storleksmässigt. Kan det ligga bakom Annas plötsliga nya promenad-ryck?
Det kan säkert förklara en del. Sen är det nog viktigt för henne att se ut som att hon gör nånting på dagarna.

Hon fotade ju en Apple Store härom veckan. Jag tror hon köpt ny mobil som hon är uppslukad av och vill testa.
Antar att hon kan se statistik för hur många som kollar in promenaderna. Tittarsiffran lär väl sjunka ganska snabbt. Hur kul är det egentligen att se Anna traska runt soptunnan dag efter dag? Idag tog hon visst bilen till Sigtuna för lite nya vyer

Snart kanske följarnas intresse sjunkit så lågt att det blir dags för det vi verkligen vill se. Lives!
Övertygad om att hon redan test-lajvat med nya mobilen. Hittar hon bara rätt filter tror jag inte hon kan hålla sig så länge till
Citera
2022-10-13, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geburha

Anna hade tydligen gjort ett kollage om händelsen , vet tyvärr inte om bilderna är sparade nånstans https://nyheter24.se/bloggbevakning/...-pa-instagram/

https://www.flashback.org/p57354922?...KAWk#p57354922
Senast redigerad av Tezz-l 2022-10-13 kl. 00:22.
Citera
2022-10-13, 01:15
Medlem
MadameDuBarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Jo det fick hon! På Cicciotto

Knappast. Samhällstjänst utförs ofta inom olika ideella verksamheter,typ föreningar och stiftelser. Det är i praktiken uteslutet att utföra samhällstjänst inom vinstdrivande verksamheter som t ex på Ciccotto.
Exempel på arbetsplatser för samhällstjänst är idrottsföreningar, second hand-butiker som Myrorna och Stadsmissionen, trossamfund, föreningar knutna till trossamfund, katthem, kulturföreningar och Röda Korset. Det finns också samhällstjänstplatser inom kommunal verksamhet, som brandstationer och äldreboenden. Det ska också ske på fritiden.

Kanske har hon redan i tysthet "avtjänat" sin samhällstjänst. Och om man missköter sig kan man dömas till skyddstillsyn. Om misskötsamheten ändå fortsätter kan domen eller skyddstillsynen, på begäran av åklagare, undanröjas av domstol, som bestämmer en annan påföljd för brottet.
Citera
2022-10-13, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Suck!! Nu har hon (troligtvis) tjatat till sig ett besök i Bathina Philipsons podd.

https://postimg.cc/fSwYK9PN

Jag hoppas att Bethina den här gången är mer påläst. När tanten var med senast (2018) köpte BP varenda jäkla lögn Tant Toledano levererade.
Finns mängder av exempel.
- The Retarded och hon har sex varje dag
- Det jobbigaste/mest skamfyllda tanten hade varit med om var att hennes moster var alkoholiserad (vääääääldigt länge sedan).
Att hennes son precis blivit dömd för våldtäkt ”glömde hon”.
Det finns, som sagt, mängder av lögner som Bathina svalde rakt av. Hon fick i och för sig inte chansen att säga något eller ställa en fråga speciellt ofta. Tant Toledano pratar, pratar, pratar i vanlig ordning.

Om inte Fru Philipson är bättre påläst den här gången så tycker jag det är sorgligt (och litet oproffsigt).
Time will tell!!!

Vill minnas att Bathina i det förra samtalet ställde sådana frågor som hon och hennes kompisar hittat på, för ironin flödade. Fick intrycket av att Bathina knappt kunde hålla sig från att börja fnittra 😆
Måste kanske leta igen avsnittet igen. Borde inte Anna förstått vid det här laget att alla älskar att driva med henne?
Nä. Med sitt uppblåsta ego och grandiosa självbild kan hon inte ta in det.
Citera
2022-10-13, 13:51
Medlem
TPLs avatar
Anna har hittat en ny restaurang i Sigtuna. Prik.

https://instanavigation.com/profile/annatoledanobook

Lyckas inte länka till enbart matbilden, det kommer upp ny flik varje gång jag försöker. 🤔
Senast redigerad av TPL 2022-10-13 kl. 13:54. Anledning: Ändring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in