2022-01-11, 19:25
Medlem
Under-Jordens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Det är just detta med "sägs", det är ingen som vet.

Man måste ta hänsyn till en latent skatteskuld, Spanien har arvsskatt och i Sverige måste arvtagaren betala skatt på realisationsvinsten på arvet, vi har ingen arvsskatt i Sverige.

Oavsett vad som sägs så kan vi konstatera att farbrorn äger en barre på artillerigatan..
De bostäderna är varken gratis, eller svårsålda. Han är sannolikt ingen fattigpensionär.
Citera
2022-01-11, 19:39
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Dessutom fotograferades Vicentes lgh i Spanien (en av dem?) inför kommande försäljning i somras.
Jag tror att Vicente redan nu hjälper till med ekonomin ibland. Roberto är ju enda barnet så det är inte så konstigt.
Av bilderna som tooken la ut från svärfars lägenhet, framkom det ju att hon snott bilderna från nätet. Hon hade glömt att plocka bort loggan bla...

Bilen som skulle besiktigas, blev det fiasko med, den fick väl bärgas därifrån, utan att klarat besiktningen...pinsamt, det var nog inte tookan hade haft med i vloggplanen...
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-01-11 kl. 19:42.
Citera
2022-01-11, 19:57
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Av bilderna som tooken la ut från svärfars lägenhet, framkom det ju att hon snott bilderna från nätet. Hon hade glömt att plocka bort loggan bla...

Bilen som skulle besiktigas, blev det fiasko med, den fick väl bärgas därifrån, utan att klarat besiktningen...pinsamt, det var nog inte tookan hade haft med i vloggplanen...
Både bilen och lägenheten tillhör väl stackars svärfar.
Må han leva och må väl och överleva den blivande hjärtinfarkten Anna, så att inte hans arv ska förspillas på lyx, lyx lyx, av den senare...
Hur går det förresten med lekstugan? Går den ännu att rädda från röta, eller är det inte lika bra att riva den?
Man får ändå vara glad att de gav upp sina swimmingpoolplaner i tid. Man kan ju bara rysa åt hur den hade sett ut idag. En stinkande göl, övervuxen med alger och gud vet vad...
Stackars Roberto verkar inte vara någon praktisk man. På sin höjd klarar han att bränna torra kvistar när det är eldningsförud...
Senast redigerad av Rimbert 2022-01-11 kl. 20:18.
Citera
2022-01-12, 09:54
Medlem
Svärfars lägenhet är på 53 m2 och värderad till 3,8 mkr.
Han äger inga fordon.
Citera
2022-01-12, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guadeloupe-Jenny
Han äger inga fordon.
Han har/hade bil i Spanien som gick sönder så de fick bärga den
Misstänker att Anna väntar ivrigt på dessa pengar och kunna köpa det hon önskar, hon är duktig att bränna pengarna så fort de kommer in på kontot vilket var tydligt efter BL VIP
Citera
2022-01-12, 10:35
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guadeloupe-Jenny
Han äger inga fordon.

Om man äger en bil i ett annat land finns den inte med i det svenska bilregistret.
Anna och hennes man skulle besikta en bil i Spanien i november, vars regskylt de dolde. Den bilen kan möjligtvis vara svärfars bil.
Citera
2022-01-12, 10:53
Medlem
har hon tagit bort all information om sej pö insta? alltså där det stod artist mm
Citera
2022-01-12, 12:09
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Ser inte det heller. Hon och My följer inte varandra längre på Insta heller.

När jag tryckte 'info om' så hade vi inga gemensamma följare mer än att Anna följer PW.
Jag kanske är tvåa på bollen.

Anna kommenterade ett av Mys inlägg häromdagen, så allt verkar vara frid å fröjd.
PW? Om du menar Pernilla så följer inte Anna henne.
Jag tyckte att Anna följde Benjamin nyss men kan inte se det nu.
Jag minns kanske fel.
Citera
2022-01-12, 13:48
Medlem
Jaha! Då har Tooket publicerat sin miljonte bild på sig själv. Samma sida. Samma smajl och samma stora hästtänder Isch Vilket spännande och innehållsrikt liv hon har Glöm mig aldrig please……Låt mig få göra det jag bara kan…..!!!
Citera
2022-01-12, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Jaha! Då har Tooket publicerat sin miljonte bild på sig själv. Samma sida. Samma smajl och samma stora hästtänder Isch Vilket spännande och innehållsrikt liv hon har Glöm mig aldrig please……Låt mig få göra det jag bara kan…..!!!
En ny fakebild för att folk skall skriva att hon är vacker, usch vad sjukt. Hon har börjat följa estetikcenter, massa bilder på tänder. Det är väl dags att gå till tandläkaren så hon hoppas få rabatt eller gratis.
Citera
2022-01-12, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
En ny fakebild för att folk skall skriva att hon är vacker, usch vad sjukt. Hon har börjat följa estetikcenter, massa bilder på tänder. Det är väl dags att gå till tandläkaren så hon hoppas få rabatt eller gratis.
såklart hon måste det saknas en tand i nedre käken
Citera
2022-01-12, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Dessutom fotograferades Vicentes lgh i Spanien (en av dem?) inför kommande försäljning i somras.
Jag tror att Vicente redan nu hjälper till med ekonomin ibland. Roberto är ju enda barnet så det är inte så konstigt.

Ehh, Jo, det är jättekonstigt att Vincente skulle hjälpa sin nästan 60-åriga son med ekonomin.. För att inte tala om de övriga arbetsovilliga i familjen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in