2021-12-04, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Hahaha….. och det ser ut att vara 18 rosor i hennes vas. Varför ljuger man ens om en sån sak? 🧐

Jag tror att det är samma sak med rosorna som med vikten, hon lever i en fantasivärld.

Kanske fick hon två rosor över och tänkte att det hade varit så himla fint om hennes son givit henne rosor. Så hon tar en bild av de identiska röda rosorna och påstår att hon har fått just de två för om hon skriver det på instagram så är det sant.

Om någon ifrågasätter kommer hon att bli kränkt. Innerst inne vet hon att det inte är sant, men själva kränkningen i att någon som inte har bevis inte väljer att lita på henne svider. Då måste hon försvara sig och då blir påhittet hennes sanning.
Citera
2021-12-04, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Vad är det för begivenhet Anna tackade nej till på Café Opera?

Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna överdriver ju jämt..
Inte speciellt trovärdigt att Annas inköp av budget rosor på Coop sammanfaller SAMTIDIGT som när sonen för ovanlighetens skull ger bort 2 exakt likadana rosor till Big Moma
https://pasteboard.co/qJOTgmRtb1CN.jpg
https://pasteboard.co/jItXIeXDxKa2.jpg

Haha, rosorna ser också helt identiska ut.

Då det kommer till att ljuga kan man då inte påstå att Anna är särskilt smart eller genomtänkt i sitt agerande

I samma genre som förra veckan då hon snodde en bild på en lägenhet utan att retuschera bort företagsloggan...
Citera
2021-12-04, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niemands
Om någon ifrågasätter kommer hon att bli kränkt. Innerst inne vet hon att det inte är sant, men själva kränkningen i att någon som inte har bevis inte väljer att lita på henne svider. Då måste hon försvara sig och då blir påhittet hennes sanning.

Och glöm inte, den person som eventuellt vågar att ifrågasätts kommer såklart att blockas på livstid.
Citera
2021-12-04, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Hahaha….. och det ser ut att vara 18 rosor i hennes vas. Varför ljuger man ens om en sån sak? 🧐

Ja, det är intressant med mytomani-ibland undrar jag varför hon gör sådana groteska självmål men man kan väl aldrig begripa riktigt ”varför” om man inte är sån. Hon är för rädd att förlora uppmärksamhet och bekräftelse utan att gå till överdrifter med precis allt.
Citera
2021-12-04, 14:48
Medlem
Ursprungligen postat av Tausen
Vad är det för begivenhet Anna tackade nej till på Café Opera?

När Tunnan tackar nej är hon inte bjuden Gammal hederlig Book logik
Ytterligare Book logik Skriver hon något tex ödmjuk så är det så.
Citera
2021-12-04, 14:56
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Ja, det är intressant med mytomani-ibland undrar jag varför hon gör sådana groteska självmål men man kan väl aldrig begripa riktigt ”varför” om man inte är sån. Hon är för rädd att förlora uppmärksamhet och bekräftelse utan att gå till överdrifter med precis allt.

Anna VILL ju så gärna imponera på andra och framstå som en bättre, finare, rikare, framgångsrikare person än vad hon är.
Glappen blir oförsonligt hårt när hon försöker ihärdigt.
Hon försöker att vara i en annan liga, men i naturen är det survival of the fittest som gäller.
Det blir hon medveten om och försöker därför skyla över sina tillkortakommanden med sjukdomar, "frivillig ledighet" etc

Men måste dock säga att om Anna lever på sin man ska hon ha mer credd än slappröven Petra Mede som vägrade jobba i 14 år och levde på skattebetalarnas pengar tills hennes homosexuella vänner erbjöd henne jobb.
Då plötsligt infann sig arbetslusten.. Dessförinnan hade Petra varit.. Tro det eller ej.. balletdansös..
Citera
2021-12-04, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Och glöm inte, den person som eventuellt vågar att ifrågasätts kommer såklart att blockas på livstid.

Om ni kollar hennes inlägg så står det tex 10 kommentarer under. Klickar man upp kommentarerna så kanske det bara är hälften. Så är det på alla inlägg.
Hon kan inte göra mkt annat än att ha koll på Instagram och radera allt som inte stryker henne medhårs.
Hon är fånge i sitt eget lögnhelvete. Hoppas hon tycker det är värt det.
Citera
2021-12-04, 15:09
Medlem
[quote=PannaSnook|78196798]Ja, det är intressant med mytomani-ibland undrar jag varför hon gör sådana groteska självmål men man kan väl aldrig begripa riktigt ”varför” om man inte är sån. Hon är för rädd att förlora uppmärksamhet och bekräftelse utan att gå till överdrifter med precis allt.[/. Hade jag gjort som henne, köpt rosor, tagit bort två st,ställt i annan vas och sagt att jag hade fått dom av min son🥴😬kan säga till 100% att han hade kommenterat med- varför ljuger du för! Plus när jag får blommor av min son som är i samma ålder är dom betydligt större!! För han jobbar och tjänar egna stålar!
Citera
2021-12-04, 15:18
Medlem
[quote=Caare|78197919]
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Hade jag gjort som henne, köpt rosor, tagit bort två st,ställt i annan vas och sagt att jag hade fått dom av min son🥴😬kan säga till 100% att han hade kommenterat med- varför ljuger du för!

Det hade de flesta söner antagligen sagt men Antonio vågar (nog) inte. Förstå vad det skulle ta hus i helvetet hemma hos Book.
Citera
2021-12-04, 15:37
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caare

Det hade de flesta söner antagligen sagt men Antonio vågar (nog) inte. Förstå vad det skulle ta hus i helvetet hemma hos Book.

Han har gjort sitt misstag en gång med att berätta för alla att Anna hyr Malagalägenheten av farfar.
Möljligtvis har Anna bett honom hålla en låg profil, han gjorde väl sitt IG privat efter att morsan kommit hem från Spanien?
Senast redigerad av cece123 2021-12-04 kl. 15:43.
Citera
2021-12-04, 15:42
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Om ni kollar hennes inlägg så står det tex 10 kommentarer under. Klickar man upp kommentarerna så kanske det bara är hälften. Så är det på alla inlägg.
Hon kan inte göra mkt annat än att ha koll på Instagram och radera allt som inte stryker henne medhårs.

Hon har lagt in en spärr för mer kommentarer.
Hon svarar inte ens på producenttvillingarnas fråga.
Att det finns knäppa tantfans bland hennes följare ser jag nu😬
En ökänt obehaglig kvinna som figurerat i medierna under decennier har kommenterat..
Citera
2021-12-04, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Kolla in vilka som följer henne slaviskt och kommentarer kontinuerligt. Många ensamma kvinnor som själva inte får många likes och comments AnnaTook kommenterar ALDRIG någon följares inlägg! Men… TookAnna VILL vara fiiinare, bääättre än många andra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in