2021-12-09, 17:58
Medlem
TookAnna hoppar av för att hon vet att hon inte kan sjunga! Hon kan inte uppträda. Tooket vet att hon är slut för 35 år sedan!
Citera
2021-12-09, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niemands
Ja, mennu klarnar det!

Hon hade ett "fint välgörenhetsframträdande" i helgen som hon nu TYVÄRR missar för att hon är SÅ sjuk.

Carola eller PW hade kört sitt event antibiotikakur eller inte och de hade inte gått med håven efter sympati från andra. Annas karriär består i att ställa in bokningar för att visa upp och få sympati för sina krämpor.
Skulle hon haft ett gig i helgen hade hon skrivit om det för länge sedan. Ännu en hittepå grej från den lata och ljugande Nollan.
Citera
2021-12-09, 18:24
Medlem
Hon lägger upp bilder på PRECIS allting, varför lägger hon inte upp en bild på sin antibiotikaförpackning?
Citera
2021-12-09, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Hon lägger upp bilder på PRECIS allting, varför lägger hon inte upp en bild på sin antibiotikaförpackning?
Hon må kanske inte gjort det med sin egen än, men hon gjorde det med dotterns mediciner i somras. #annabooktarbilder
Citera
2021-12-09, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
När hon vann BL VIP sa hon i en intervju att hon hade så mycket på gång och att det var som om dammluckorna öppnats och erbjudandena haglade över henne.
Vem stängde luckorna? 🤔
Hon gjorde väl inget särskilt 2017 - 2020? Mer än flyttade och vilade sig.
Apropå luckor. Varför har inte Anna en kalender som alla andra? Hon kan ju kränga massageapparater, nagelvårdsprodukter, proteinbars, träningskläder, memmos och en massa annat.

Skillnaden mellan Anna och andra artister är att hon inte vårdar sitt varumärke.
När en annan artist gör ngt ogenomtänkt och får kritik för det så brukar kritiken bemötas på ett sakligt plan eller så gör man en pudel.
Därför att man förstår att kritik kommer med berömmelse och man måste göra sitt yttersta för att ha kvar sin publik.
Det här har inte Anna fattat ens efter 36 år i branschen.
Nej, hon kallar sina fans för öknamn, svär och gormar, ber folk dra åt helvete och ärvtill och med hotfull ibland.
Det här spiller över på arrangörer och övriga inblandade.
En fågel har viskat i mitt öra att Annas alla inställda gig alltsom oftast beror på att hon blir förbannad efter tre sekunder och är helt omöjlig att ha att göra med. Just saying
Citera
2021-12-09, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Skillnaden mellan Anna och andra artister är att hon inte vårdar sitt varumärke.
När en annan artist gör ngt ogenomtänkt och får kritik för det så brukar kritiken bemötas på ett sakligt plan eller så gör man en pudel.
Därför att man förstår att kritik kommer med berömmelse och man måste göra sitt yttersta för att ha kvar sin publik.
Det här har inte Anna fattat ens efter 36 år i branschen.
Nej, hon kallar sina fans för öknamn, svär och gormar, ber folk dra åt helvete och ärvtill och med hotfull ibland.
Det här spiller över på arrangörer och övriga inblandade.
En fågel har viskat i mitt öra att Annas alla inställda gig alltsom oftast beror på att hon blir förbannad efter tre sekunder och är helt omöjlig att ha att göra med. Just saying
TookAnnas varumärke är att vara den evigt tjocka människan som inte kan sjunga och som bara är äckligt otrevlig och självupptagen samt har en gigantisk grandios självbild. Kräks 🤮
Citera
2021-12-09, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene

Mycket riktigt.

Man kan bara föreställa sig, inte för att det kommer ske, vad som skulle hända om Carola började att bete sig som Anna.
Citera
2021-12-09, 21:05
Medlem
Tuttlutts avatar
Lyssnade på Rix morgon zoo imorse där Måns Möller tyckte att ett bra straff för unga kriminella skulle vara att tvingas titta på Anna Books evighetslives 😁
Citera
2021-12-09, 21:26
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Lyssnade på Rix morgon zoo imorse där Måns Möller tyckte att ett bra straff för unga kriminella skulle vara att tvingas titta på Anna Books evighetslives 😁
Eller så läser du tråden 🙃
Citera
2021-12-09, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Ja, antagligen är det bara en person som frågat Anna, men Anna och räkning.. I Annas universum är 1 person lika med typ 100.

Har sagt det förr, men jag är ju inne på att Anna ligger inom autismspektrat..

(Städa, städa och åter städa..)
Det där fetmarkerade.. Behöver jag säga något mera??

Jag har asperger/autismspektrum(fick diagnos som vuxen gott och väl) men relaterar inte alls till Annas personlighet(den påminner mycket om min skenbart högfungerande akademikermamma på många sätt dock) 😉, jag förstår att hon har drag i sitt beteende som återfinns inom AS(men också annat-enough said). Vrider mig av tanken att hon skulle få representera autismspektrumet-men ja, jag förstår vad du menar. Men betackar mig ändock från att se henne som någon representant lika mycket som bröstcancerdrabbade inte vill bli förknippade med henne…
Senast redigerad av PannaSnook 2021-12-09 kl. 22:18.
Citera
2021-12-09, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Två på bollen 😉
Citera
2021-12-09, 22:58
Medlem
StAlias avatar
Noterar att det står en kleenexbox på ssk/läkares skrivbord. Ser framför mig hur Anna sliter stora nävar med papper ur den medans tårarna rullar nerför hennes runda kinder. Hon som bara vill få underhålla med sitt artisteri och som missar sitt stora gig i helgen 😭😭😭 Ett mirakel att det finns något papper kvar i den där boxen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in