2021-12-09, 23:01
Medlem
StAlias avatar
Fint ändå att hon och bröstet fick en GOD munk när de kom hem från en lång dag på sjukhus. Som inkluderade nålar. Hujedamig! (Så fort en kommer innanför dörren på en akutmottagning kör de typ in en kanyl i armen på en så kanske inte så värst överraskande?)
Citera
2021-12-09, 23:16
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Jag har asperger/autismspektrum(fick diagnos som vuxen gott och väl) men relaterar inte alls till Annas personlighet(den påminner mycket om min skenbart högfungerande akademikermamma på många sätt dock) 😉, jag förstår att hon har drag i sitt beteende som återfinns inom AS(men också annat-enough said). Vrider mig av tanken att hon skulle få representera autismspektrumet-men ja, jag förstår vad du menar. Men betackar mig från att se henne som någon representant lika mycket som bröstcancerdrabbade vill bli förknippade med henne…

Tack för att du berättar.
Jo, tack jag förstår dig på detta vis.
Ehhe, vi kanske inte ska ge henne ideer nu
Anna som ambassadör för Riksförbundet Attention.. Skulle nog komma av sig omgående pga sjukdom..

Vem vill f ö frivilligt, ens mot pengar, bli jämförd med Anna. (förutom tantfansen)
Har träffat på människor inom autismspektrat som inte ens vill kännas vid sin diagnosen och som absolut inte vill bli jämförd med andra.
Till skillnad mot många inom ADHD.

Men alla som ligger åt ASThållet är ju inte lika.
Alla i övrigt har ju med sig olika personligheter, arv, miljö, begåvning påverkar.
Och sist men inte minst under levnadsresans utvecklingsgång lägger sig ibland eventuella sjukdomar och eventuella personlighetsstörningar som förstärker drag till det grövsta.

Anna har nog som många andra i denna tidsera narcissism, det skulle inte förvåna mig med den bakgrund hon har.
Hon har ju betraktats som en loser from the start och skyddar sitt ego med en rejäl narcissistisk dunkappa.
Citera
2021-12-09, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Tack för att du berättar.
Jo, tack jag förstår dig på detta vis.
Ehhe, vi kanske inte ska ge henne ideer nu
Anna som ambassadör för Riksförbundet Attention.. Skulle nog komma av sig omgående pga sjukdom..

Vem vill f ö frivilligt, ens mot pengar, bli jämförd med Anna. (förutom tantfansen)
Har träffat på människor inom autismspektrat som inte ens vill kännas vid sin diagnosen och som absolut inte vill bli jämförd med andra.
Till skillnad mot många inom ADHD.

Men alla som ligger åt ASThållet är ju inte lika.
Alla i övrigt har ju med sig olika personligheter, arv, miljö, begåvning påverkar.
Och sist men inte minst under levnadsresans utvecklingsgång lägger sig ibland eventuella sjukdomar och eventuella personlighetsstörningar som förstärker drag till det grövsta.

Anna har nog som många andra i denna tidsera narcissism, det skulle inte förvåna mig med den bakgrund hon har.
Hon har ju betraktats som en loser from the start och skyddar sitt ego med en rejäl narcissistisk dunkappa.

Håller helt med, narcissism premieras i vårt tidevarv mer än någonsin. Hatar hennes beteende samtidigt som jag ser ett och annat autistiskt drag jag själv har och det är mycket plågsamt(tro mig . NPD eller drag därav har jag dock inte och det är en stor tröst Självinsikt och korrekt diagnos hjälper långt-tyvärr slank många kvinnor i min generation igenom för att många av oas så desperat försökte vara normala och det slog tillbaka mer och mer senare i livet.
Senast redigerad av PannaSnook 2021-12-10 kl. 00:02.
Citera
2021-12-09, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StAlia
Noterar att det står en kleenexbox på ssk/läkares skrivbord. Ser framför mig hur Anna sliter stora nävar med papper ur den medans tårarna rullar nerför hennes runda kinder. Hon som bara vill få underhålla med sitt artisteri och som missar sitt stora gig i helgen 😭😭😭 Ett mirakel att det finns något papper kvar i den där boxen...

Det är ett per dagar kvar tills söndag, och innan dess torde rimligtvis antibiotikan börjat ge verkan. Vi är alla olika men att göra någonting annat än att bara gå hemma då man är sjuk brukar kunna vara guld värt.

Välgörenheten verkar vara för de hemlösa, en mycket fin insats. Synd att Anna är så pass egoistisk, och då man tittar på att hon tidigare avbokat på grund av ”sjukdom” får ju en att fundera på hur mycket sanning det ligger, särskilt då hon trots sina enorma symtom ändå gick på julmarknad, bakade, och gick till frisören.
Citera
2021-12-10, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Mycket riktigt.

Man kan bara föreställa sig, inte för att det kommer ske, vad som skulle hända om Carola började att bete sig som Anna.
Och carola lyssnar man på ännu och hon är såå braa
Anna gillade man när va 7 85-86
Citera
2021-12-10, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StAlia
Noterar att det står en kleenexbox på ssk/läkares skrivbord. Ser framför mig hur Anna sliter stora nävar med papper ur den medans tårarna rullar nerför hennes runda kinder. Hon som bara vill få underhålla med sitt artisteri och som missar sitt stora gig i helgen 😭😭😭 Ett mirakel att det finns något papper kvar i den där boxen...

Hoppas att KS anmäler Anna. Att ta denna bild, när en läkare eller ssk gått ut ur undersökningrummet… 🙄

https://m.imgur.com/a/9BXtPNI
Citera
2021-12-10, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Det är ett per dagar kvar tills söndag, och innan dess torde rimligtvis antibiotikan börjat ge verkan. Vi är alla olika men att göra någonting annat än att bara gå hemma då man är sjuk brukar kunna vara guld värt.

Välgörenheten verkar vara för de hemlösa, en mycket fin insats. Synd att Anna är så pass egoistisk, och då man tittar på att hon tidigare avbokat på grund av ”sjukdom” får ju en att fundera på hur mycket sanning det ligger, särskilt då hon trots sina enorma symtom ändå gick på julmarknad, bakade, och gick till frisören.

Annas allvarligaste sjukdom sitter i huvudet.
Vilken tokig jävla kärring. Sitter på sjukhuset och fotar, tigger sympatier på sin ig. Hon förtjänar verkligen inte ett dugg så som hon ignorerar sina fans annars, jävla hyckeriapa. Hur står Retardo ut?
Citera
2021-12-10, 04:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Hur står Retardo ut?

Bra fråga - men vad jag läst flera gånger på denna tråd är att Anna har lovat Roberto att göra hans liv till ett helvete om han lämnar henne. Det är kärlek det.
Citera
2021-12-10, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Idag är det Anna som har namnsdag. Det finns ingen annan än vårt trådsubjekt Anna som uppmärksammar namnsdagar på hennes sätt, så man förutsätter både festligheter och en allmän baluns på herrgården i Märsta i dag...
Kanske har Halmpyntet och Haklöse skrivit en hyllningssång, som de framför a capella, så Anna börjar gråta av rörelse, innan hon börjar glufsa i sig gräddtårtan med hela ansiktet..
Kvällen kommer antagligen att avslutas på Ciciotto, eller vad det heter, där Anna förväntar sig gratispizzor, då hon ändå har namnsdag...
Var det inte just hennes namnsdag som blev förstörd det där året när hon hade haft någon som.brutit sig in i bilen, kapat hennes telefon och skrivit ett inlägg på Instagram om.pöbeln och Ikeas julbord?
Citera
2021-12-10, 08:23
Medlem
FriedrunVonSchlitzs avatar
Kära Anna när du läser detta klicka på Nedanstående länk.
Det är en presentation av ett företag som söker människor som dig och med din kompetens.

Första meningen i deras presentation bara skriker efter dig.
Med ett jobb inom Samhall får du möjlighet att utveckla din arbetsförmåga och din yrkeskompetens.
https://arbetsformedlingen.se/for-ar...od-a-o/samhall
Kram
Citera
2021-12-10, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Förbannade diva Tror hon är en artist! En riktig och äkta artist ställer ALLTID upp. Kom ihåg Jerka, Jerry Williams, som uppträde med ett gipsat ben efter en motorcykelolycka. Rockade på scenen värre än någonsin.
Eller Dave Grohl som föll av scenen och bröt benet, fullföljde ändå konserten sittande på en stol.
Citera
2021-12-10, 09:32
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Hoppas att KS anmäler Anna. Att ta denna bild, när en läkare eller ssk gått ut ur undersökningrummet… 🙄

https://m.imgur.com/a/9BXtPNI

Va i helvete...vilken gränslös människa. När jag fick min epilepsidiagnos förra året var det sista jag tänkte på att fota hela besöket och framförallt inte läkarens dator under tiden han var borta och hämtade min medicin.

Undrar ja hur många som verkligen undrat om nålar och stackars Anna slapp inte undan nålarna. Hon är som ett barn och vill nu ha belöning som varit så duktig hos doktorn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in