2022-09-12, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Nu vill Anna att vi ska spekulera i varför hon ska ”bo på hotell en tid”. Visst vill vi göra henne nöjd? Så vem börjar?
Hon ska väl vara spökjägare hos Lundells eller spela apa i någon tv4 produktion som David Hellenius leder Han gillar att låta Tooket ”jobba” för sin lön
Citera
2022-09-12, 17:53
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Nu vill Anna att vi ska spekulera i varför hon ska ”bo på hotell en tid”. Visst vill vi göra henne nöjd? Så vem börjar?
Det verkar som att Idol är igång på TV4. Jag tror Anna vill att vi ska tro att hon är inkallad dit som nån form av coach.
Typ ge kritik på deltagarnas sång, eller visa hur man uttrycker sig på scen
Hon kanske t o m vikarierar som jurymedlem!
Antagligen bara önsketänkande från min sida, för jag inser att jag verkligen skulle vilja se det
Citera
2022-09-12, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Det verkar som att Idol är igång på TV4. Jag tror Anna vill att vi ska tro att hon är inkallad dit som nån form av coach.
Antagligen bara önsketänkande från min sida, för jag inser att jag verkligen skulle vilja se det

Varför skulle hon behöva bo på hotell för att vara med i någon TV-produktion??? Hon bor ju mindre än en timme från Sthlm.

Jag tror att de ska bygga om sommarstugan i Märsta. Kanske ta upp en dörr mellan sovrummet och ”långa korridorrummet”.

Eller också ska hon fettsugas och opereras igen
Citera
2022-09-12, 18:05
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Jag skulle också vilja se det. Annas bitska tunga skulle kunna fira triumfer i Idols jury.
Citera
2022-09-12, 19:07
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Varför skulle hon behöva bo på hotell för att vara med i någon TV-produktion??? Hon bor ju mindre än en timme från Sthlm.

Jag tror att de ska bygga om sommarstugan i Märsta. Kanske ta upp en dörr mellan sovrummet och ”långa korridorrummet”.

Eller också ska hon fettsugas och opereras igen
I min värld kräver Anna hotellvistelse under Idoljobbet. Flottiga köttberg och "champagne" varje morgon.
TV4 småflinar lite diskret, men accepterar

Men visst, ombyggnad eller fettsugning ligger nog närmare sanningen
Senast redigerad av osnuten 2022-09-12 kl. 19:42.
Citera
2022-09-12, 21:30
Medlem
Bingo Rimer är och spelar in ngt program som ännu är hemligt och filmar han inte Anna man ser inte huvudet men halva kroppen.
Kolla på Bingos insta story
Citera
2022-09-12, 21:43
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Bingo Rimer är och spelar in ngt program som ännu är hemligt och filmar han inte Anna man ser inte huvudet men halva kroppen.
Det som jag först trodde var Anna var en hög svarta sopsäckar.
Såg en massa ben men ingen med muskliga vader.
Var det Anna i svart som skymtade i början, efter sopsäckarna?
Citera
2022-09-12, 21:56
Citat:
Det är absolut vår favvospanjorska!
Åh, så spännande. Väldigt många involverade. Undrar om allihop bor på hotell under inspelningen?
Citera
2022-09-12, 22:22
Medlem
Citat:
Där i början av ”ringen” av folk i helsvart klädsel? Det ser absolut ut som henne och hennes arm.
Citera
2022-09-12, 22:29
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:

Varför måste hon bara lägga ut att hon skrev hemligt kontrakt, då blir ju alla hör inne på tårna? Och sen åka iväg så fb-nosarna går igång? Bra grävt som alltid.

Bingo borde väl åka på kontraktsbrott när han lägger ut så det går att identifiera deltagare?

Jisses...
Citera
2022-09-13, 06:54
Medlem
Musslis avatar
Ser absolut ut som Anna.

https://postimg.cc/DWhk712D
Citera
2022-09-13, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det är absolut vår favvospanjorska!
Åh, så spännande. Väldigt många involverade. Undrar om allihop bor på hotell under inspelningen?
Enligt Bingo pågår inspelningen hela veckan så det är nog troligt. Tänk Tant Toledano får jobba en hel vecka! Måste vara väldigt länge sedan det hände 🥵
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in