2021-11-29, 20:09
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Jag missade att det var flera bilder, såg det nu. Inget jag blev sugen på. Äckligast var alla fiskarna uppträdda på en pinne. 🤮

Såg en bild en flaska med iste tror jag det var. Direkt när bilden dök upp tänkte jag
"- Hur mycket socker är det i den där?"
Anna unnar sig nu när hon äntligen har semester...

Anna unnar sig semester varje dag..
Farligt för figuren.
Fast hur var det nu?..
Anna har slutat väga sig, drömvikt..
Vad är det. ?
God hälsa.. Vad är det... ?
Anna röker ju inte och dricker så sällan, så då finns det ju inga andra hälsorisker..i Annas universum.
Att äta är nyttigt.
Äta bör man, annars dör man...
Citera
2021-11-29, 20:16
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Usch vilken äcklig brun sörja.
Och varför lagar hon till det där när Roberto är allergisk mot skaldjur? Har han hittepåallergi eller får han hålla tillgodo med stekta smörgåsar?

https://www.picuki.com/media/2717589569840868378

Räkor med ögon 😆
Och ja , hur kan just paella vara hennes paradrätt och den rätt han ber en kock tilltaga på deras bröllopsdag när han inte tål skaldjur ?
Citera
2021-11-29, 20:16
Citat:
Usch vilken äcklig brun sörja.
Och varför lagar hon till det där när Roberto är allergisk mot skaldjur? Har han hittepåallergi eller får han hålla tillgodo med stekta smörgåsar?

https://www.picuki.com/media/2717589569840868378

Dom har åkt runt och tittat på hus och lägenheter. Blev åksjuk av att se hus flimra förbi genom sidorutan i rasande fart. 🤢
Fattar inte vitsen med den filmen. Som att filma från ett tågfönster.
Hennes påstående om att hon äter myclet fisk, är det de återkommande omeletterna med räkor/gambas hon menar kanske?
Citera
2021-11-29, 20:43
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hennes påstående om att hon äter myclet fisk, är det de återkommande omeletterna med räkor/gambas hon menar kanske?
Malacos Pastellfiskar?
#VisaFisken!
Citera
2021-11-29, 21:29
Medlem
cece123s avatar
Nu har Anna fått inspiration från Carolas IG, hon gör reklam för en stor butik utanför Stockholm.
Anna har börjat följa denna butik på IG.
Gissar att Anna har hängt på låset och hoppas på att få ett samarbete med företaget för att få gratisprodukter.
Innehållet i butiken är preciiiis i Annas smak.
Anna dog nog en smula av grön avund, när hon såg Carola segla in som en drottning i denna kitchbutik, som ligger i Alby.
Citera
2021-11-29, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna älskar spansk mat och lägger upp rätter från havet i en bildsvit på IG och inkluderar bla en kötthög a la Anna samt en basic sallad a la Anna..

Djävlar vad mycket friterat och pommes Anna käkar dagarna i ända på tallrik efter tallrik, med dressing och annat på det.
Anna intalar sig att hon äter nyttigt.
När man talar om nyttig smalmat, handlar det om kokt fisk eller grillad i ugn, utan fritering och såser.
Men fisk som fisk tänker väl Anna.
Och fortsätter i sedvanlig ordning att ljuga inför sig själv och sin omgivning.
And meanwhile.. Jäser Anna på.

Är det nån här som har bildsök och orkar se varifrån Anna fått så många olika maträttsbilder. Jag tror inte riktigt på att 2 pers beställer en sån jäkla massa mat hela tiden när de äter ute. Det är inte billigt att äta bra mat ute i Spanien så, nej, jag tror hon snor matbilder och blandar upp med sina egna bilder.
Citera
2021-11-29, 21:46
Medlem
Penguinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Första bilderna är från lunchen med mäklaren.
De dära vita veckade tallrikarna inklusive köttberg å sallad. är från Annas etagevåning i Marabella..
Etagevåning?
Citera
2021-11-29, 21:56
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penguina
Etagevåning?

Ja, det är fult att skryta enligt Anna, så därför måste man vara så ärlig man bara kan på Anna Books vis och beskriva hur verkligheten ser ut.
Genom att ljuga ärligt..

Frågor på det? 😁😁😁
Citera
2021-11-29, 22:14
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Frågan är väl bara vad hon har semester ifrån

Från sitt enormt hektiska kändisskap.
I Spanien får hon känna sig fri, fri från....
Hur som helst, hade Anna 1000 medlemmar i sin fanklubb 1986.
Hon brukar ju som bekant ta tid på sig och har berättat att hon läste alla sina fans brev och tänker besvara dem alla
Effektiva Anna har fortfarande drygt 1000 medlemsbrev kvar att svara på, men Anna har framtiden framför sig.
Citera
2021-11-29, 22:50
Medlem
Tror att just Jonas inte står högt på Annas favoritlista
Han har startat ett tjejband där Denise Lopez är med i
Citera
2021-11-30, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OCRkod
Tror att just Jonas inte står högt på Annas favoritlista
Han har startat ett tjejband där Denise Lopez är med i
Det där har jag missat. Vad är det för groll mellan Booken och Lopez?
Citera
2021-11-30, 06:27
Medlem
Först önskar jag att Anna B.inser hennes kvalitéer som entertainer.T.ex.standup.Hon behöver inget manus.Bara berätta hur det känns att vara ett oförstående mirakel.
Är väl minst 8 ggr hon överlevt svåra incidenter?

Samt anser sig vara ändå lång,slank,välformad och attraktiv utan vare sig dubbelhakan,gräddhängoch väga endast 62 kilo.
Läkarna förundrat(psykologer) samtidigt ser henne på samma sätt,som en knarklangare till en narkoman.Ganska bra och lättförtjänta pengar för läkarkåren?
Deras knep är väl freestyle i öronen, tankar på helgens bravader och alkoholförtäring.medan hon tjattrar konstant utan feedback?

Varje gång Anna skriver och sänder inlägg genom twitter, är väl "high point of entertainment"?
Min åsikt är att hon är Sveriges bästa inom satir,ironi och intressant underhållning som saknar självinsikt.
Inom musikbranschen är hon totalt bränd och talanger. Men som allvarsamma komedin är Anna en talangfull begåvning.Hon behöver inget manus.Bara låta tankarna flöda ut i ord och ge omgivningen roande och lättsam underhållning.

När det gäller hennes inställda framträdande i Maria kyrkan,Sigtuna, bidrog jag till.Förutom ekonomiska krav och flertalet deltagande, så skulle hon berätta om hur hennes kristna och drogfria inställning räddat hennes liv och musikaliska karriär.
Tala om svammel och lögnaktiga varianter som skulle döljas genom kristna väggar och bevattna hennes livslögner.Därför blev hennes framträdande inställt genom min trovärdiga upplysning kring denna "obstinata och turbulenta individ".
Som att tillåta påtänd knarkare informera på drogavgiftningavdelningar och psykotiska hålla föredrag i psyket.
Lilla förvirrade Anna Book.Satsa på standup och berätta om dittliv.Där kan du göra succé.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in