2021-12-21, 22:03
Medlem
Att Tunnan skall öka omsättningen? Jo tjena alla Ers Hemskhets samarbeten har gått käpprätt åt helvete. Med hennes sätt att styra och ställa med omgivningen går det precis som vanligt Tunnan blir kränkt och och det skiter sig. Konstigt att hon inte utnämnt LillTunnan till restaurangchef men det kommer säkerligen ingen i löjliga familjen har några dussintitlar det arma Halmpyntet är inte en sketen väktare utan säkerhetsansvarig, när det var samarbete med tandisen som limmade dit Hollywood plattorna i truten på Tunnan då var LillTunnan marknadsansvarig i någon vecka sedan gick det som vanligt för klanen åt helvete
Citera
2021-12-21, 22:04
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Vad då världens ände, jag skulle kunna åka ännu längre bara för att få dela en pizza med Anna.
Så absolut att hon bidrar med ökad omsättning utan tvekan.
Har du siffror på att Anna ökar omsättningen och inte bara kostnaderna?
Två liknande ställen i Sigtuna avslutade ganska omgående samarbetet då de tröttnade på Annas gamande. Anna är gränslös och skulle aldrig någonsin känna att nu kanske jag ska betala för mig.
Citera
2021-12-21, 22:19
Citat:
Ursprungligen postat av irrljus
Seriöst? tror du så många åker just till världens ände (Sigtuna) och käkar lunch på en pizzeria för att Anna gör det?
Det är troll
Citera
2021-12-21, 22:20
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Vad då världens ände, jag skulle kunna åka ännu längre bara för att få dela en pizza med Anna.
Så absolut att hon bidrar med ökad omsättning utan tvekan.

Affärsidé: Jag betalar gärna för att "dela en pizza med Anna". Om det inkluderar samtal under låt säga 30 minuter. Obekväm tystnad kanske uppstår medan Anna slafsar i sig sin del av pizzan på två minuter. Men det vore onekligen en minnesvärd upplevelse. Roberto kan stå vakt bredvid, ifall man eventuellt skulle bli frustrerad under samtalet.
Citera
2021-12-21, 22:40
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Affärsidé: Jag betalar gärna för att "dela en pizza med Anna". Om det inkluderar samtal under låt säga 30 minuter. Obekväm tystnad kanske uppstår medan Anna slafsar i sig sin del av pizzan på två minuter. Men det vore onekligen en minnesvärd upplevelse. Roberto kan stå vakt bredvid, ifall man eventuellt skulle bli frustrerad under samtalet.

Oj. Nu inser jag att det här kan misstolkas, men jag menar bokstavligen äta en pizza. Inget annat .
Senast redigerad av osnuten 2021-12-21 kl. 22:50.
Citera
2021-12-21, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Enkel matematik, hon har väl 55 000 fans/följare på Instagram. Räcker med 0.5 % av dessa äter lunch där per vecka och vips så är det ca 250 måltider extra för haket.

Har hon vart med i tv kan jag tänka mig upp till 2% vilket ger hela 1100 måltider extra på en vecka. Så nog bidrar Bookan till ökande omsättning. Absolut är det så.

Tvivlar på att mycket mer än 0,5 % är ”äkta fans”, resten är högst troligt troll/lurkare och köpta följare. Blockar man halva svenska folket är det svårt att ens försöka vara ”influencer” ändå, även om hon inte varit så ökändHur månfa som rent av bojkottar pga henne ska jag låta vara ogissat. Få av hennes tantfans bor nära Sigtuna nog att frekventera Cicciotto regelbundet, även om de skulle vilja få en glimt av stjärnan. 🤷🏻‍♀️Sig-Britt i Hudiksvall och Ylva i Bengtsfors kommer aldrig bli stammisar på Restaurang Knubbig.
Senast redigerad av PannaSnook 2021-12-22 kl. 00:07.
Citera
2021-12-22, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Anna betalar inte ingenting
Allt hon vill ska vara gratis
Och lite mat i magen är ju dunder dunder för Tunnan 😀😀😀
Citera
2021-12-22, 07:54
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrljus
Seriöst? tror du så många åker just till världens ände (Sigtuna) och käkar lunch på en pizzeria för att Anna gör det?
Snubben trollar, ingen idé att ödsla tid på honom.
Citera
2021-12-22, 08:15
Medlem
Annas numera helt värdelöst tråkiga liv ute på landet i Märsta gör det rätt trist att följa henne. Kan sätta en peng att restriktionerna får skulden för nåt spännande samarbete som skulle skett. Eller för att hon inte får bokningar. Konstigt att hon inte får bokningar. Läste att Basic Element, som Mys Jonas är med i , har eget bokningsbolag och gjorde massor av bluffbokningar som de fick ut coronastöd för. Minst 1 miljon kronor av skattepengar rakt ner i fickan. De är ett av de få band som ökat sin vinst då de inte fick arbeta... Och nej, det är inte stimpengar eller Samipengar. Det är julkonserter inbokade bla med nån manager på Silja Line.
Anna skulle kunna ha ett aktivt artistliv med tanke på hur "kreativa" hennes vänners män är. Men hon är usel, hon bränner alla skepp och hon kommer inte generera en spänn i vinst.
Citera
2021-12-22, 09:10
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Annas numera helt värdelöst tråkiga liv ute på landet i Märsta gör det rätt trist att följa henne. Kan sätta en peng att restriktionerna får skulden för nåt spännande samarbete som skulle skett. Eller för att hon inte får bokningar. Konstigt att hon inte får bokningar. Läste att Basic Element, som Mys Jonas är med i , har eget bokningsbolag och gjorde massor av bluffbokningar som de fick ut coronastöd för. Minst 1 miljon kronor av skattepengar rakt ner i fickan. De är ett av de få band som ökat sin vinst då de inte fick arbeta... Och nej, det är inte stimpengar eller Samipengar. Det är julkonserter inbokade bla med nån manager på Silja Line.
Anna skulle kunna ha ett aktivt artistliv med tanke på hur "kreativa" hennes vänners män är. Men hon är usel, hon bränner alla skepp och hon kommer inte generera en spänn i vinst.
Vad heter den managern ? Niklas Carlsson ? Som brukar hålla i 90-talskryssningar mm
Citera
2021-12-22, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Jajamen, det ÄR svärfars lägenhet.
https://imgur.com/gallery/Qy5Rfrd
Anna och Robetto åkte iväg med bilen för att fotografen skulle kunna ta en bild på garaget.
Svärfar har väl inte kunnat bo i lägenheten på ett tag och har tydligen upplåtit lägenheten till någon djurägare.

Gissar att Anna planerar för många sprutinjektioner och hårförlängningar.
Blir ju över 2 miljoner för lägenheten vid försäljning.
Förhoppningsvis har farfar lite hjärna och ser till att barnbarnen får pengar att grunda till lägenhetsinköp.
Fetlicia... Däremot..
Det är avveckling på G av Vicente. För mycket att sköta då han endast har ”retarded persons” i hans närhet. Ber 🙏 att han skänker säljlikviden till brottsofferjouren
Citera
2021-12-22, 10:28
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017

Med tanke på att majoriteten av Basic Elements spelningar sker i Östeuropa så är det nog svårare för någon att kolla upp hur legit dessa "inställda" är. Lite svårare för Anna att fejka att hon skulle spelat på en pizzeria i Åstorp då det alltid går att kolla upp med ett telefonsamtal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in