2021-12-05, 17:27
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GROKNAK.Ankbonden
Ja hon har zigenarblod i sig.

Har du någon trovärdig källa till detta?
Citera
2021-12-05, 17:50
Medlem
Hahahaha… hälsa ”syskonen”? Har hon nåt emot mamman och morbröderna? 😂
Citera
2021-12-05, 17:57
Medlem
”Min älskling poppar min jullåt”

”Han är min största supporter”

”Varför spelar inte XXX och XXX min fina jullåt oftare”

Många ”min” och ”mitt”. Har kvinnan inte Spotify? Då kan dåren spela den på repeat några tusen ggr.
Citera
2021-12-05, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Det kommer såklart aldrig att hända men det var hon som bönade och bad om att restriktionerna skulle bort så att hon kunde börja jobba. Ett spel för galleriet såklart. Restriktionerna var en perfekt täckmantel för henne.
Så sant som du skriver. Hon skulle inte få ett gig även om alla Sveriges nedlagda folkparker skulle öppna upp igen. Hon är körd som artist årtionden tillbaka. Inte ens Skara Bert skulle kunna få igång hennes karriär..Anna är en tiggerska lipsil och en menlös medborgare i landet Sverige. Hoppas spanjorskan drar till sitt hemland och bosätter sig där.
Citera
2021-12-05, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GROKNAK.Ankbonden
Ja hon har zigenarblod i sig.
Har hon det borde hon bli spåkärring eller sälja klockor på alla marknader.
Citera
2021-12-05, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Julmarknad i Sigtuna med en selfie på
Benjamin Ingrosso. Det måste gjort hennes dag.

Hon och R avslutare med en kopp cappuccino på Cicciotto. Hur många gånger i veckan är hon där och springer?

https://postimg.cc/gallery/LqrxZRv
Oj vad hon skulle älska att komma in i värmen hos Ingrosso/Whalgren familjen. Vilken succe Benjamin, Bianca och de tondöva Fetlisa och minimannen gangsterrapparen Antis Book vara med i schlagerfestivalen som ett nytt Arvingarna.
Citera
2021-12-05, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Jag saknar mamma40 s regelbundna rapporter från Annas lives...
Håller med men framförallt saknar jag Loquitas länkar till desamma! 🥲
Citera
2021-12-05, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CocoLarry
Stör mig också på hela hennes sätt. Försöker prata som en akademiker men har noll kunskap om nånting. Ännu mer när hon öppnar munnen. Hon har ett begränsat språkbruk. Det är massa svordomar, motsägelser och anklagelser.

Nästan varje gång hon uttalar sig så handlar det om att folk ska vara snälla och inte säga dumma saker. Till henne. För det funkar bara one way, själv kallar hon ju folk lite vadsomhelst, svär och lever om, hotar och har sig.
Citera
2021-12-05, 19:36
Medlem
Citat:

Många ”min” och ”mitt”. Har kvinnan inte Spotify? Då kan dåren spela den på repeat några tusen ggr.

Så tjôtigt med hennes kletande på gubben. Varenda gång jag ser par som håller på så (Anna är ju oerhört extrem ändå) på sociala medier så undrar jag alltid hur det står till i verkliga livet hos dessa människor som känner behov av att få andras bekräftelse på hur fiiiint och speciellt just deras förhållande är. Urk.

Att de inte spelar låten kan jag tänka mig flera skäl till, men Anna-jag tycker du kan ringa/maila dem och fråga varför
Annars kör du bara låten på repeat, tänd lite levande ljus/rökelse och sätt upp ett lass bilder av dig själv på de kala väggarna så har du ett litet ”shrine”.

Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Nästan varje gång hon uttalar sig så handlar det om att folk ska vara snälla och inte säga dumma saker. Till henne. För det funkar bara one way, själv kallar hon ju folk lite vadsomhelst, svär och lever om, hotar och har sig.
Hon har sagt många obehagliga grejer, märks att hon har en del våldsfantasier. Slå på käften, knäcka näsben, sänka etc. Det är skillnad på att säga saker offentligt och att TÄNKA dem men liksom alla med starka narcissistiska drag tycker inte Anna att hon själv behöver leva efter de ”regler” hon sätter upp för andra.

Lite OT men lyssnade på Hitfabriken (inte mycket var helt sant av det som sades), var/är Mehmet ”konstnär” eller är det ytterligare ett förskönande i samma stil som att Felicia ”växte upp i studion”? Googlade på honom men hittade inte ett enda konstverk som han skulle ha gjort.
Senast redigerad av PannaSnook 2021-12-05 kl. 20:31.
Citera
2021-12-05, 19:48
Medlem
Jockemannen75s avatar
Citat:

Alltså nu är botten nådd, finns ingen stege upp!!!! Tagga radiostationer om varför de inte spelar MINA låtar! Jag rodnar fan😳🙈😂
Citera
2021-12-05, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jockemannen75
Alltså nu är botten nådd, finns ingen stege upp!!!! Tagga radiostationer om varför de inte spelar MINA låtar! Jag rodnar fan😳🙈😂
Pinsamt.
Men hon kan nog i efterhand vilja få det till att hon såklart bara skämtade.
Citera
2021-12-05, 20:18
Medlem
Citat:

Jag skulle säga att det är hon som undrar varför Mix Megapol och Rix FM inte spelar hennes jullåt.

https://postimg.cc/hXbb9P5g

Hon är så fruktansvärt pinsam och patetisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in