Citat:
Ursprungligen postat av
CocoLarry
”Min älskling poppar min jullåt”
”Han är min största supporter”
”Varför spelar inte XXX och XXX min fina jullåt oftare”
Många ”min” och ”mitt”. Har kvinnan inte Spotify? Då kan dåren spela den på repeat några tusen ggr.
Så tjôtigt med hennes kletande på gubben. Varenda gång jag ser par som håller på så (Anna är ju oerhört extrem ändå) på sociala medier så undrar jag alltid hur det står till i verkliga livet hos dessa människor som känner behov av att få andras bekräftelse på hur fiiiint och speciellt just deras förhållande är. Urk.
Att de inte spelar låten kan jag tänka mig flera skäl till, men Anna-jag tycker du kan ringa/maila dem och fråga varför
Annars kör du bara låten på repeat, tänd lite levande ljus/rökelse och sätt upp ett lass bilder av dig själv på de kala väggarna så har du ett litet ”shrine”.
Citat:
Ursprungligen postat av
Andrealene
Nästan varje gång hon uttalar sig så handlar det om att folk ska vara snälla och inte säga dumma saker. Till henne. För det funkar bara one way, själv kallar hon ju folk lite vadsomhelst, svär och lever om, hotar och har sig.
Hon har sagt många obehagliga grejer, märks att hon har en del våldsfantasier. Slå på käften, knäcka näsben, sänka etc. Det är skillnad på att säga saker offentligt och att TÄNKA dem men liksom alla med starka narcissistiska drag tycker inte Anna att hon själv behöver leva efter de ”regler” hon sätter upp för andra.
Lite OT men lyssnade på Hitfabriken (inte mycket var helt sant av det som sades), var/är Mehmet ”konstnär” eller är det ytterligare ett förskönande i samma stil som att Felicia ”växte upp i studion”? Googlade på honom men hittade inte ett enda konstverk som han skulle ha gjort.