2022-08-20, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja varningstexter är nödvändigt, lunchen höll på att komma upp.
Jag dööööör!!! Vilka tänder
Citera
2022-08-20, 14:29
Medlem
Tittade på Fångarna på fortet igår, såg en tjockis i blå tröja som påminde om Anna Book. Har sett bilder på Anna på insta, hon är ju smal och smärt.
Citera
2022-08-20, 14:52
Avstängd
micro113s avatar
Snyggt i den blå kroppsstrumpan ovanpå fläskpressen ... formerna blev ju minst sagt framträdande...
Citera
2022-08-20, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Nu har hon ju pengar till nya tänder. Blir väl fastskruvade den här gången. Dom är minst lika tjocka. Fördelen är att hon kan lämna in dom för reparation vid behov.

Den där bilden på Annas tänder borde sitta i alla tandläkares väntrum som en varning.
https://postimg.cc/ZCPGKrrg
Åh jäv... vilka kakelplattor Som en hästkäft.
Citera
2022-08-20, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Absolut, trodde fan inte hon hade sån kämparanda
Seriöst, hur många här inne skulle göra det hon gjorde.
Förstår visserligen att hon hade press på sig, hon lär inte ha fakturerat tv4 småsummor efter den insatsen.
Som hon kämpat för att få synas i TV. Nu fick hon sin belöning att få synas...som åtlöje
Citera
2022-08-20, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Som hon kämpat för att få synas i TV. Nu fick hon sin belöning att få synas...som åtlöje

Inte ofta jag håller med den irriterande flugan eller den gigantiska supermannen, men lite credd ska hon ha. Ställde upp på vidriga moment, och bet ihop. (hur bettet fungerar med dom tänderna lämnar jag åt en tandläkares bedömning)

Bästa va ju dom tårfyllda klippen om hur bra hon var som kunde så mycket vid 52 års ålder.
Citera
2022-08-20, 19:07
Medlem
Vän av ordning undrar vad Kyrkoherde Jakob Tronêt
tänker när Anna vrålar " OOOH my Gooooooood"
eller skriker hon " OOOH det Gååååårrr"

Det blir minst 20 Ave Maria på söndag för Tooken
Citera
2022-08-20, 21:02
Medlem
Jag har inte sett den senaste insatsen men väl några av de tidigare och nog har hon gått in för det hon gör där på fortet. Varit gapig och rätt jobbig att lyssna på men definitivt inte bangat för att prestera.
Citera
2022-08-20, 21:17
Nu har My lagt ut att de gifter sig i november..Book har ju blockat mig så jag ser inte om hon skrivit och /eller gillat.

Blir spännande att se om hon ska störa även det bröllopet
Citera
2022-08-20, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Nu har My lagt ut att de gifter sig i november..Book har ju blockat mig så jag ser inte om hon skrivit och /eller gillat.

Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Jag har inte sett den senaste insatsen men väl några av de tidigare och nog har hon gått in för det hon gör där på fortet. Varit gapig och rätt jobbig att lyssna på men definitivt inte bangat för att prestera.

Hon gjorde förvånansvärt bra ifrån sig.
Sen att hon inte förstår att folk skrattar åt henne.
Stackars took..
Citera
2022-08-20, 22:07
Medlem
Jockemannen75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Ja, det var bra jobbat av Anna.
Hon kämpade ända in i kaklet
https://postimg.cc/ZCPGKrrg

Marshmallows🦷🫣😱😂
Citera
2022-08-20, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl

Anna har avföljt My nu. My följer däremot Anna…. Så gissningsvis är Anna inte bjuden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in