2021-12-13, 22:52
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
En fråga som ni flesta nog kan svara på
Vad krävdes för att du skulle bli blockad på hennes IG?

För mig krävdes att jag tryckte på Följknappen.
Oj det var inte mycket som krävdes. Du valde kanske fel dag att följa henne på?
Citera
2021-12-13, 22:53
Medlem
Sladderbrallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Jag tycker hon ser ovanligt bra ut på bilden. Hon är ju naturligt snygg. På glasögonbilden ser hon faktiskt ut som en buktalardocka.
Jag tänker åxå på en buktalar docka. De fanns en på 70 talet som va med i ett tv program som såg ut exakt så med munnen å löständerna
Fruktansvärt 🤢
Citera
2021-12-13, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Företaget ser att det är länkat från Annas IG, om något tantfans skulle få för sig att skippa öob läsglasögonen och gå in på Annas länk.
Såvida de inte går in på hemsidan utan länkning.
Anna får sannolikt procent .
Ah, ok-tack då fattar jag.

Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna var så missnöjd efter Arga snickarens styling. Hon sa att deras sociala liv nu var ruinerat, förr hade dom lätt kunnat sitta 8 vid bordet och nu var det bara plats för 6.
Innan Anders Ö. gick loss i lägenheten syntes deras dåvarande bord och 6 stolar. Jag fattar inte vad som var skillnaden.

Sen hittade dom sitt drömhus och köpte nya möbler. Ett bord och 6 stolar... Deras sociala liv ligger i ruiner. Det förklarar ju all gråt.

Mu är lika mer ensam än många andra(dysfunktion i familjerelationer, Robban endabarn,föräldrar döda med undantag för svärfar och en mängd bekanta som flytt men hon är besatt av drömmen om den spanska storfamiljen hon inte har). Ett jättebord och en massa stolar lindrar sanningen.
Citera
2021-12-13, 23:12
Medlem
TPLs avatar
Citat:

Rör inte knappen! Det kan man inte göra, det är kört direkt.
Med ett nytt och fräscht konto kan man se bilder och kommentarer och även stories tror jag funkade. Men jag försökte titta på hennes live. Skrev inget, bara tittade. Gick bra tills liven var över, då gick hon igenom alla namn och...poff 💥
Nytt konto, ny live. Samma sak igen och igen. Allra första kontot flög i luften när jag skrev en vänlig kommentar. 😬
Nybörjarmiss. Visste inte att hon på heltid går igenom vilka som smygtittar.

/kontolös
Citera
2021-12-13, 23:14
Medlem
[quote=wowbooken|78314100]En fråga som ni flesta nog kan svara på

För mig krävdes att jag tryckte på Följknappen.[/QUOTE

jag gillade en kommentar som löd " så lönge inte anna book är med" och det handlade om ifall man skulle se på så mkt bättre
Citera
2021-12-13, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
jag gillade en kommentar som löd " så lönge inte anna book är med" och det handlade om ifall man skulle se på så mkt bättre

Hahaha! Ja, det tog nog verkligen hårt på Anna. 😂
Citera
2021-12-13, 23:58
Medlem
[quote=mamma40|78314448]
Citat:

För mig krävdes att jag tryckte på Följknappen.[/QUOTE

Följde och gillade så blockeli lock direkt 😀😀😀😂
Citera
2021-12-14, 02:21
Medlem
Gigant_Supermans avatar
[quote=anit76|78314911]
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Följde och gillade så blockeli lock direkt 😀😀😀😂
Många äro kallade, få är utvalda.

Vissa här verkar inte fatta det.
Citera
2021-12-14, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Många äro kallade, få är utvalda.

Vissa här verkar inte fatta det.

Är du en av de få utvalda?
Citera
2021-12-14, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Du glömde MILSTOLPEN i Annas karriär..
Det som hela hennes karriär bygger på.. 🅰️🅱️©️
Va ABC vad är de?????
Citera
2021-12-14, 08:06
Medlem
Citat:
Rör inte knappen! Det kan man inte göra, det är kört direkt.
Med ett nytt och fräscht konto kan man se bilder och kommentarer och även stories tror jag funkade. Men jag försökte titta på hennes live. Skrev inget, bara tittade. Gick bra tills liven var över, då gick hon igenom alla namn och...poff 💥
Nytt konto, ny live. Samma sak igen och igen. Allra första kontot flög i luften när jag skrev en vänlig kommentar. 😬
Nybörjarmiss. Visste inte att hon på heltid går igenom vilka som smygtittar.

/kontolös
Hon har stenkoll! Glöm inte att hon stiger upp varje dag vid 05.00 och går och lägger sig vid 23.00 Blir många timmar att lägga på sitt “ “precious account “
Citera
2021-12-14, 08:18
Medlem
ElimGaraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Varför lägger hon upp en hel serie bilder på stekta ägg, müsli och lingongrova?
Är folk verkligen intresserade av så många bilder på vad hon glufsar i sig till frukost?

Ett tips i all välmening till Anna, om du vill att det ska se "fint" ut - häll upp drycker i karaffer och ställ inte fram fula Frebacopåsar på matbordet. Häll upp müslin i en snygg burk istället. För jag antar att tanken är att det ska se "inbjudande" ut. De gör inte de där lågpristetrorna med fruktsmakande sockerdrycker eller storpack kvarg.

Jag har aldrig förstått varför hon slösar sådan tid på att fotografera varenda maträtt som hon slänger ihop och inte varför hon lägger ut det på nätet. Tänk om jag skulle fotografera min enkla mat varje dag och lägga ut. Mina Facebook-vänner skulle mörda mig, eller åtminstone blocka mig.

Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Ha ha, vem fan äter torsk dränkt i vipsgrädde? Inte ens Paolo...

Torsk med vispgrädde!
Tvi så äckligt! Tala om att förstöra fiskrätten!
Sak samma med de där lussebullarna rullade i socker. Lussebullar är ju så goda som de är.

Citat:
Anna var så missnöjd efter Arga snickarens styling. Hon sa att deras sociala liv nu var ruinerat, förr hade dom lätt kunnat sitta 8 vid bordet och nu var det bara plats för 6.
Innan Anders Ö. gick loss i lägenheten syntes deras dåvarande bord och 6 stolar. Jag fattar inte vad som var skillnaden.

Sen hittade dom sitt drömhus och köpte nya möbler. Ett bord och 6 stolar... Deras sociala liv ligger i ruiner. Det förklarar ju all gråt.

Hela "Arge Snickaren vs Madame Book är en klassiker. Ett av de stora ögonblicken i TV-historien!

Citat:

Det räcker väl med att hosta i fel tonart en fredag!
En tjej på jobbet som med stor glädje följer Vår Hjältinnas små upptåg skrev på Instagram (var det väl) och frågade Vår Hjältinna om det var hon som gjorde rösten till Tjuren Ferdinands mamma i det där avsnittet som visas varje jul på TV.
Blockad direkt!
Det krävs inte mycket för att drabbas av Annas bannstråle!

Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Håller med!
För övrigt måste man ju älska att den här tråden alltid ligger överst 😅 😂
Det var så jag upptäckte denna fantastiska tråd.
Jag började undra varför Anna Books tråd låg så högt upp på listan över "Kändisskvaller" och började läsa hela tråden från början.
och fick timmar av underhållning som belöning!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in