Citat:
Ursprungligen postat av
Notmyguru
Varför lägger hon upp en hel serie bilder på stekta ägg, müsli och lingongrova?
Är folk verkligen intresserade av så många bilder på vad hon glufsar i sig till frukost?
Ett tips i all välmening till Anna, om du vill att det ska se "fint" ut - häll upp drycker i karaffer och ställ inte fram fula Frebacopåsar på matbordet. Häll upp müslin i en snygg burk istället. För jag antar att tanken är att det ska se "inbjudande" ut. De gör inte de där lågpristetrorna med fruktsmakande sockerdrycker eller storpack kvarg.
Jag har aldrig förstått varför hon slösar sådan tid på att fotografera varenda maträtt som hon slänger ihop och inte varför hon lägger ut det på nätet. Tänk om jag skulle fotografera min enkla mat varje dag och lägga ut. Mina Facebook-vänner skulle mörda mig, eller åtminstone blocka mig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Coolvid19
Ha ha, vem fan äter torsk dränkt i vipsgrädde? Inte ens Paolo...
Torsk med vispgrädde!
Tvi så äckligt! Tala om att förstöra fiskrätten!
Sak samma med de där lussebullarna rullade i socker. Lussebullar är ju så goda som de är.
Citat:
Ursprungligen postat av
TPL
Anna var så missnöjd efter Arga snickarens styling. Hon sa att deras sociala liv nu var ruinerat, förr hade dom lätt kunnat sitta 8 vid bordet och nu var det bara plats för 6.
Innan Anders Ö. gick loss i lägenheten syntes deras dåvarande bord och 6 stolar. Jag fattar inte vad som var skillnaden.
Sen hittade dom sitt drömhus och köpte nya möbler. Ett bord och 6 stolar... Deras sociala liv ligger i ruiner. Det förklarar ju all gråt.

Hela "Arge Snickaren vs Madame Book är en klassiker. Ett av de stora ögonblicken i TV-historien!
Citat:
Ursprungligen postat av
wowbooken
En fråga som ni flesta nog kan svara på
Vad krävdes för att du skulle bli blockad på hennes IG?
För mig krävdes att jag tryckte på Följknappen.
Det räcker väl med att hosta i fel tonart en fredag!
En tjej på jobbet som med stor glädje följer Vår Hjältinnas små upptåg skrev på Instagram (var det väl) och frågade Vår Hjältinna om det var hon som gjorde rösten till Tjuren Ferdinands mamma i det där avsnittet som visas varje jul på TV.
Blockad direkt!
Det krävs inte mycket för att drabbas av Annas bannstråle!
Citat:
Ursprungligen postat av
Jonsson99
Håller med!
För övrigt måste man ju älska att den här tråden alltid ligger överst 😅 😂
Det var så jag upptäckte denna fantastiska tråd.
Jag började undra varför Anna Books tråd låg så högt upp på listan över "Kändisskvaller" och började läsa hela tråden från början.
och fick timmar av underhållning som belöning!