2021-12-02, 14:46
Citat:
Ursprungligen postat av setj
https://pasteboard.co/hzNiOmM14vIu.jpg

Karlskoga det har Tunnan alltid hållit käften om. De bodde där strax innan" genombrottet" TunnaMamma jobbade i korvkiosken. Beror säkert på att Karlskoga inte är så glammigt en sketen industristad är inget för Ers Hemskhet att skryta om långt från Östermalm. När Anna vunnit en talangtävling fick TunnaMamma hybris trängde sig före i köer med näsan i vädret Jaag är Anna Books mamma. Ytterligare en lögn hon har haft egen häst den egna var en hyr polle

Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Guess what.. Som jag trodde..
Anna har åkt till Alby idag för att botanisera bland denna butiks varor.
Har hon lyckats tjata sig till gratisprylar nu igen?? Har hon inte råd att köpa julklappar?

Fan vad PINSAM Anna är.
Hon har ingen skam i kroppen..
Annas stora idol när hon var barn var ju Carola, som hon såg upp till.
Nu som 51 åring sitter Anna och läser i detalj varendaste inlägg Carola gör och ska göra likadant.. Det har ju hänt förr...
Hon härmar jämt sin omgivning.

Det roliga är att Anna trycker på i sin story att hon var på detta ställe för ett år sedan.
Men FÖRST efter att Carola varit där, då gillar Anna företaget på sitt IGkonto..
Vad annat kan hon göra? I tidningsutklippet som länkats i det citerade, sår det tillochmed ovanför det markerade, dagispopparen, att hon ÄR den NYA Carolakopian🙄😅
Citera
2021-12-02, 14:50
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Hennes liv verkar ju gå ut på att tigga. Är väl därför hon kämpar sig kvar i rampljuset, för att få gratisgrejer.
Tur att hon har så billig smak iaf. Vore värre om hon gillade chanel och dom perignion.
Ju mer jag följer Anna, desto mer förakt känner jag.
Tigga?
Du har inte tänk på att det kanske är företagen som vill att deras produkter som förknippas med hennes ansikte?
Ett fejs utåt för pöbeln så de säljer ännu mer produkter.
Finns ingen som gör eller ger nåt utan vinstsyfte.
Som Pernilla wahlgren säger, all reklam är bra reklam även den dåliga.
Citera
2021-12-02, 15:12
Medlem
Nu har My fått Krya på dig blommor av Kin o hennes barn
undrar hur länge det dröjer innan Tunnan gör nåt liknande
Citera
2021-12-02, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Nu har My fått Krya på dig blommor av Kin o hennes barn
undrar hur länge det dröjer innan Tunnan gör nåt liknande
Skulle hon erkänna att hon gjort det EFTER K? Näää, i så fall skulle hon vrida det till att hon såklart fixade nåt fint direkt när de kom från sitt HEM i Spanien men att hon inte hunnit lämna det förrän nu p g a sitt späckade schema.
Citera
2021-12-02, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Skulle hon erkänna att hon gjort det EFTER K? Näää, i så fall skulle hon vrida det till att hon såklart fixade nåt fint direkt när de kom från sitt HEM i Spanien men att hon inte hunnit lämna det förrän nu p g a sitt späckade schema.
Kanske det var därför hon var och tiggde i Alby
Citera
2021-12-02, 15:30
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Vad annat kan hon göra? I tidningsutklippet som länkats i det citerade, sår det tillochmed ovanför det markerade, dagispopparen, att hon ÄR den NYA Carolakopian🙄😅

Jag vet.. Jag markerade ordet dagispoppare i artikeln innan jag la upp den igen, då det var någon snäll själ som la upp denna plus flera andra gamla artiklar för en sisådär två år sen. 😁
Artikeln osar en smula förakt mot lilla Anna.
Ungefär som journalisten tänkte Yeah, riiight.
När Anna fortsätter trots sin dunderflopp att drömma sig bort..

I en annan Artikel sa Anna förnumstigt som 14 åring, att hon lärt sig av Carola hennes misstag och karriär och att hon minsann skulle göra annorlunda i sin sångartistkarriär..
Som bidde en pajaserikarriär.
Bara att se hur Carola beter sig då hon klantat sig, av det har Anna lärt sig nada.
Senast redigerad av cece123 2021-12-02 kl. 15:33.
Citera
2021-12-02, 16:19
Medlem
cece123s avatar
Anna som anklagar alla andra för fusk, men här visar hon själv att hon fuskar järnet och är en dålig förlorare, det är sådant som gör att andra personer avskyr henne..
Körslaget..
https://www.expressen.se/noje/missno...r-semifinalen/
Citat:
Du tycker att Anna Book spelar spel och har vassa armbågar?
– Vi gör på olika sätt, det är allt jag kan säga. Jag vill inte gå in i någon konflikt. Anna gör på sitt sätt. Samlar in pengar och kör sina storys. Jag ger bort mina pengar och satsar på att sjunga så bra vi kan.
Finns det ett missnöje mot henne bland övriga tävlande?
– Jag förstår var den bilden kommer ifrån, så kan man säga. Diplomatiskt. Jag vill inte starta ett krig. Anna gör på sitt sätt. Hon är slug. Hon vet precis hur hon ska spela på strängarna, säger Rickard Söderberg.
Fy fan vad Anna är FUL, hon lyfter sig själv och menar att hon är så snäll och sedan skyller hon på Rickard.
Hur i hesike kan han följa henne på IG.
Citat:
Om övrigas irritation kring stödet med röstköp och sådant säger hon:
– Oj, jag som är så snäll emot Rickard varje vecka. Det är väl så när man börjar bli rädd, då kommer lögnerna och falskspelet. Då visar folk sin rätta sida. De vassa armbågarna står han för själv.
https://www.expressen.se/noje/efter-...ook-i-tarar-9/
Citat:
Det blev inga glädjetårar för Anna Book - bara tårar.
Då skyller hon på hemortens storlek - medan övriga körledare menar att musiken vann med Elisa Lindström efter skitsnack, armbågar och fulspel.
– Musikalitet avgjorde till sist, säger Elisa Lindström.
Anna har låg social kompetens..
Citat:
.. Jag har fans i Töreboda. Elisa har nog inga fans i Munkfors, utan att vara elak, säger Anna Book.
Citera
2021-12-02, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Som Pernilla wahlgren säger, all reklam är bra reklam även den dåliga.

Vore intressant att veta om Valvet, Matt-Experten(eller vad de hette), lakansföretaget, Blomdag och alla andra företag Anna antingen haft one-off samarbeten med eller som hon oombedd gjort reklam för, håller med. Måste vara därför som de fortsatt göra lukrativa samarbeten med stjärnan.
Citera
2021-12-02, 17:26
Medlem
Rimligt att skriva namn och ålder på de hon besöker 😂

”Hälsa på Marianne 93 år i Slagsta.”
Citera
2021-12-02, 17:48
Medlem
Har jag förstått detta rätt?

Anna åker alltså till en affär (eller fyndmarknad...) i Norsborg enbart för att Carola var där för ett par dagar sedan?

Vad är det för fel på människan?

Carola har fått ett eget inlägg på Instagramkontot hos EGs Fyndmarknad med texten ”Vår älskade Carola”. Anna Book har fått en story som varar 24 timmar - utan någon som helst kommentar.
Citera
2021-12-02, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CocoLarry
Rimligt att skriva namn och ålder på de hon besöker 😂

”Hälsa på Marianne 93 år i Slagsta.”

Det är hennes morsas gamla väninna.
”INGET kommer oss emellan”💪…att tas med en stor tunna salt när det gäller experten på att göra sig ovän med hela världen. Tack för all ofrivillig ironi du bjuder på, Anna

Inget kunde väl komma emellan henne och finaste kusinsyster heller?
Senast redigerad av PannaSnook 2021-12-02 kl. 18:01.
Citera
2021-12-02, 18:09
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Har jag förstått detta rätt?

Anna åker alltså till en affär (eller fyndmarknad...) i Norsborg enbart för att Carola var där för ett par dagar sedan?

Vad är det för fel på människan?

Carola har fått ett eget inlägg på Instagramkontot hos EGs Fyndmarknad med texten ”Vår älskade Carola”. Anna Book har fått en story som varar 24 timmar - utan någon som helst kommentar.

Ja, Carola kommer ju in som en drottning på stället, det blir kindpussar och glada miner.
Jag kan misstänka att ägaren mer än gärna slänger på allt Carola vill ha.
Anna hade nog också tänkt sig lite VIP treatment,allafall i Annas Universum..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in