2021-12-02, 20:12
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Jag är också lite Anna- nybörjare.
Trodde först att hon mest var en lågbegåvad nolla med avsomnad.karriär.
Men ju längre jag hängt här har bilden av en förslagen, falsk, manipulativ och fullkomligt hänsynslös människa växt fram.
En riktigt vedervärdig människa.

Haha. Nu när du säger det sådär... För mig som är lite till åren kommen kom jag att tänka på JR i Dallas.
Han var ju lite mer lyckad i sina affärer. Men fascinationen bygger nog på nåt liknande - vad hittar hon på härnäst?
Citera
2021-12-02, 20:15
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Sen att skriva ut att Marianne 93 som bor i Slagsta ska vara borta i några månader, vem fan skriver så offentligt förutom Anna.
Hennes sociala förmåga är precis noll.
Det är konstigt att det fortfarande finns nån som vill umgås med henne.

Anna tänkte väl bjuda in lite åldringtjuvar till Mariannes hem...
Alltså okända tjuvar, som nu får nys att huset möjligtvis kommer att stå tomt.
Anna var ju snäll och visade upp husfasaden också..
Inte speciellt anonymt och diskret.
Citera
2021-12-02, 20:18
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna tänkte väl bjuda in lite åldringtjuvar till Mariannes hem...
Alltså okända tjuvar, som nu får nys att huset möjligtvis kommer att stå tomt.
Anna var ju snäll och visade upp husfasaden också..
Inte speciellt anonymt och diskret.

Det tog fem sekunder att leta upp adressen, samt att se att Marianne är 92 i två månader till.
Anna har verkligen inget intresse av andras säkerhet.

Hon är så jäkla blåst.
Citera
2021-12-02, 20:18
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Sen att skriva ut att Marianne 93 som bor i Slagsta ska vara borta i några månader, vem fan skriver så offentligt förutom Anna.
Hennes sociala förmåga är precis noll.
Det är konstigt att det fortfarande finns nån som vill umgås med henne.
Hon är så dum. Självklart ska hon tala om för alla att hon gjort tantens dag,
Tänkte först att det är väldigt onödigt att utsätta en så gammal människa för smittorisk, covid. Anna har varit runt lite överallt, innan spanien var hon hos myy..
Varför basunera ut att det är öppet mål hos tanten? Är det för att inte fisan ska bli anklagad, utan att någon utomstående råkat snappa upp det?
Citera
2021-12-02, 20:27
Medlem
Som vanligt bjuder Booken på monumental omdömeslöshet.
Jag hoppas verkligen att den 93-åriga damen har anhöriga som läser lusen av Anna och det R E J Ä L T.
Hur kan man hänga ut andra människors förehavande på det här gränslösa sättet?
Citera
2021-12-02, 20:34
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Som vanligt bjuder Booken på monumental omdömeslöshet.
Jag hoppas verkligen att den 93-åriga damen har anhöriga som läser lusen av Anna och det R E J Ä L T.
Hur kan man hänga ut andra människors förehavande på det här gränslösa sättet?

Och varför gjorde Anna det?
Jo, för att verkligen ge sig själv ett rejält alibi i och med att hon ville göra precis som idolen Carola och shoppa i tingeltangel butik.
Den gamla damen ska åka bort, i flera månader, därför måste .. Anna Maria Terese Toledaaano Book åka dit pronto, ta lite kort och bara råka åka förbi den där marknaden.
Tanten råkade bo så påpassligt nära den dära butiken.Inte tvärtom nänä..
När Anna hälsar på gamlingar.. Läs Ingrosso, är det inte av omtanke till åldringen, utan för att hon har andra ideer.
Sen var det där med covid, Anna är ju generös..
Citera
2021-12-02, 20:41
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CocoLarry
Hade Marianne ens nåt val? Booken knackade på med fikabröd.
Ja tanten försökte väl vänligen avvisa Tooken men hon bufflade sig in genom dörren och insisterade.
Citera
2021-12-02, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hon är så dum. Självklart ska hon tala om för alla att hon gjort tantens dag,
Tänkte först att det är väldigt onödigt att utsätta en så gammal människa för smittorisk, covid. Anna har varit runt lite överallt, innan spanien var hon hos myy..
Varför basunera ut att det är öppet mål hos tanten? Är det för att inte fisan ska bli anklagad, utan att någon utomstående råkat snappa upp det?
Anna är verkligen en vidrig person, hon hänger ut en person på nätet fritt fram för tjuvar och jag tänkte också på det att man besöker inte en 93åring nu när smittan ökar och Anna hade precis hängt i butiken , har nyss varit i Spanien , på Cicciotto mm. Hon kramade säkert den gamla damen också. Anna är så otäck .🤮🤮🤮
Citera
2021-12-02, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Och varför gjorde Anna det?
Jo, för att verkligen ge sig själv ett rejält alibi i och med att hon ville göra precis som idolen Carola och shoppa i tingeltangel butik.
Den gamla damen ska åka bort, i flera månader, därför måste .. Anna Maria Terese Toledaaano Book åka dit pronto, ta lite kort och bara råka åka förbi den där marknaden.
Tanten råkade bo så påpassligt nära den dära butiken.Inte tvärtom nänä..
När Anna hälsar på gamlingar.. Läs Ingrosso, är det inte av omtanke till åldringen, utan för att hon har andra ideer.
Sen var det där med covid, Anna är ju generös..

Jag behöver läsa in mig på Carola och tingeltangelbutiken. Har inte hängt med märker jag.
Men oavsett anledning för Tookan att åka förbi och hälsa på äldre människor finns två väsentliga punkter i detta:

1. Man måste inte visa upp allting på sin instagram. Det går utmärkt att utföra aktiviteter utan att desperat försöka skapa content av precis allting, särskilt när det involverar människor som garanterat inte bett om att få visas upp och förmodligen inte ens vet om det (eller blivit tillfrågade).

2. Man lämnar under inga omständigheter ut information om andra människor. Aldrig.
Man. gör. det. bara. inte.

Anna är ju sinnessjuk. På riktigt.
Citera
2021-12-02, 20:55
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
1. Man måste inte visa upp allting på sin instagram. Det går utmärkt att utföra aktiviteter utan att desperat försöka skapa content av precis allting, särskilt när det involverar människor som garanterat inte bett om att få visas upp och förmodligen inte ens vet om det (eller blivit tillfrågade).

2. Man lämnar under inga omständigheter ut information om andra människor. Aldrig.
Man. gör. det. bara. inte.

Anna är ju sinnessjuk. På riktigt.

Och om man skulle få för sig att anmäla det där inlägget till Instagram... kommer hon då kunna se vem man är? Vill inte bli stalkad av henne
Citera
2021-12-02, 21:00
Hon påstår att hon inte varit i butiken, "ett av mina favoritställen på över ett år sen, faktiskt" det var där hon köpte de fina dekorationerna till sin mammas grav...mmm, eh, vi säger så..
Hon flåsar som om hon sprungit riktigt snabbt. Varför? Har hon någonsin varit där? Det är så pinsamt. Hon skyndar dit, filmar, kommer på att det blir för genomskinligt att hon som av en händelse åker till hålan gud glömde, så hon gör ett spontanbesök hos en stackars äldre dam, VA? Varför får vi inte följa med hem till fisans pappa? Han har väl ynglat av sig, det är många halvsyskon. Tänk vilka kungliga bjudningar hon skulle kunna ordna, med hela tjocka släkten... lite guld och bling bling, ala annna, katshing!
Citera
2021-12-02, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Och om man skulle få för sig att anmäla det där inlägget till Instagram... kommer hon då kunna se vem man är? Vill inte bli stalkad av henne

Enligt en snabb googling på nätet ser det ut som att anmälan sker helt anonymt.

Är själv sugen på att ta en skärmdump och dm:a till polisens instagram och bara fråga om det verkligen är okej att lämna ut information om att folk ska resa bort en länge tid...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in