2021-11-29, 16:10
Medlem
My är kanske kompisen som är kompis med Tooken för att stärka sig själv. Är man kompis med Tooken så är det nog lätt att klappa sig på axeln för så tappad som Tooken är man ändå inte. Efter en stund i Tooken sällskap så mår man kanske jättebra och känner sig väldigt normal och duktig?
Vi vet ju inte om My snackar en massa skit om Tooken heller.
Citera
2021-11-29, 16:18
Medlem
Lillamig72s avatar
F
Senast redigerad av Lillamig72 2021-11-29 kl. 16:23.
Citera
2021-11-29, 16:54
Medlem
cece123s avatar
Anna älskar spansk mat och lägger upp rätter från havet i en bildsvit på IG och inkluderar bla en kötthög a la Anna samt en basic sallad a la Anna..

Djävlar vad mycket friterat och pommes Anna käkar dagarna i ända på tallrik efter tallrik, med dressing och annat på det.
Anna intalar sig att hon äter nyttigt.
När man talar om nyttig smalmat, handlar det om kokt fisk eller grillad i ugn, utan fritering och såser.
Men fisk som fisk tänker väl Anna.
Och fortsätter i sedvanlig ordning att ljuga inför sig själv och sin omgivning.
And meanwhile.. Jäser Anna på.
Citera
2021-11-29, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna älskar spansk mat och lägger upp rätter från havet i en bildsvit på IG och inkluderar bla en kötthög a la Anna samt en basic sallad a la Anna..

Djävlar vad mycket friterat och pommes Anna käkar dagarna i ända på tallrik efter tallrik, med dressing och annat på det.
När man talar om nyttig smalmat, handlar det om kokt fisk eller grillad i ugn, utan fritering och såser.

Jag har bott i Spanien och även om jag trivs bra och reser dit ett par gånger om året är maten inget vidare. Visst är det ok med tapas, en och annan paella eller gambas al ajillo men mycket fisk är rent av oaptitlig. Visserligen är jag bortskämd med vårt utbud på västkusten men i alla fall. Så pratar vi mat föredrar jag Italien alla dagar i veckan och delar av Frankrike. Men Anna äter väl det mesta med god aptit!
Citera
2021-11-29, 17:36
Medlem
Citat:

Så fruktansvärt vidrigt! Turistmat alla dagar i veckan. Spanien kan leverera visuell god och läcker mat 👍Men detta som Tooket lägger ut är ju sörjor och kräks 🤮. Tror nog att hon lagat den alldeles själv 😂
Citera
2021-11-29, 18:17
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Så fruktansvärt vidrigt! Turistmat alla dagar i veckan. Spanien kan leverera visuell god och läcker mat 👍Men detta som Tooket lägger ut är ju sörjor och kräks 🤮. Tror nog att hon lagat den alldeles själv 😂

Anna vet inte hur man gör såna finesser med fisk, hon kan nästan bara göra en sak och det är att steka kötthögar.
Det är garanterat 100% Annas mat när man ser dessa kötthögar, så otroligt beige.
Inga gratänger, grytor eller annat kul, nej bara råa kycklingfileer som steks och peppras med chili explosion.
Likaså är fallet med nöt och griskött.
T o m korvar lägger hon på högar.. Både i köket och i..
När hon gjorde paella någon sommar, var Robettos kompis på besök för att hjälpa hjälplösa Anna... Hon hade väl en 2a i hemkunskap?
Citera
2021-11-29, 18:25
Medlem
Citat:
Anna vet inte hur man gör såna finesser med fisk, hon kan nästan bara göra en sak och det är att steka kötthögar.
Det är garanterat 100% Annas mat när man ser dessa kötthögar, så otroligt beige.
Inga gratänger, grytor eller annat kul, nej bara råa kycklingfileer som steks och peppras med chili explosion.
Likaså är fallet med nöt och griskött.
T o m korvar lägger hon på högar.. Både i köket och i..
När hon gjorde paella någon sommar, var Robettos kompis på besök för att hjälpa hjälplösa Anna... Hon hade väl en 2a i hemkunskap?
😂😂👍
Citera
2021-11-29, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Jag tycker My förtjänar bättre än ha Anna i hasorna.
Har läst flera ggr här att My är lika tappad som Anna. Det förstår jag inte helt ärligt. Tycker My verkar kämpa på och ha ett driv långt utöver Annas lättja och hon ( My) uppvisar en större empatisk förmåga, är MYCKET mera ödmjuk och lättsammare.
Kan hålla med. My har blivit förslappad sedan hon fick Gofiks Anna som bästa vän.
Citera
2021-11-29, 19:17
Medlem
TPLs avatar
Usch vilken äcklig brun sörja.
Och varför lagar hon till det där när Roberto är allergisk mot skaldjur? Har han hittepåallergi eller får han hålla tillgodo med stekta smörgåsar?

https://www.picuki.com/media/2717589569840868378

Dom har åkt runt och tittat på hus och lägenheter. Blev åksjuk av att se hus flimra förbi genom sidorutan i rasande fart. 🤢
Fattar inte vitsen med den filmen. Som att filma från ett tågfönster.
Citera
2021-11-29, 19:47
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Usch vilken äcklig brun sörja.
Och varför lagar hon till det där när Roberto är allergisk mot skaldjur? Har han hittepåallergi eller får han hålla tillgodo med stekta smörgåsar?

https://www.picuki.com/media/2717589569840868378

Dom har åkt runt och tittat på hus och lägenheter. Blev åksjuk av att se hus flimra förbi genom sidorutan i rasande fart. 🤢
Fattar inte vitsen med den filmen. Som att filma från ett tågfönster.

Första bilderna är från lunchen med mäklaren.
De dära vita veckade tallrikarna inklusive köttberg å sallad. är från Annas etagevåning i Marabella..
Citera
2021-11-29, 19:57
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Första bilderna är från lunchen med mäklaren.
De dära vita veckade tallrikarna inklusive köttberg å sallad. är från Annas etagevåning i Marabella..
Jag missade att det var flera bilder, såg det nu. Inget jag blev sugen på. Äckligast var alla fiskarna uppträdda på en pinne. 🤮

Såg en bild en flaska med iste tror jag det var. Direkt när bilden dök upp tänkte jag
"- Hur mycket socker är det i den där?"
Anna unnar sig nu när hon äntligen har semester...
Citera
2021-11-29, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Såg en bild en flaska med iste tror jag det var. Direkt när bilden dök upp tänkte jag
"- Hur mycket socker är det i den där?"
Anna unnar sig nu när hon äntligen har semester...

Livet är en fest för Anna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in