2021-11-29, 09:37
Medlem
Gå in och läs My Martens svar på sitt blogginlägg
https://mymartens.mabra.com/mymarten...ot-min-familj/

Där har vi en som matchar Anna Book på fler än 10 sätt.😂😂😂

Inte undra på att de bjussar varandra på onyttig fika. Ni vet, tjejen som skaffar en tjock kompis för att själv känna sig smal...
Citera
2021-11-29, 09:38
Medlem
Är det någon som vet om Anna Book medverkar på Darins julskiva?
Citera
2021-11-29, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Skönt för Anna att kunna visa upp lite fina ”vänner och bekanta”-hon behöver ju det ibland. De träffar henne inte ofta nog att inse (alt bry sig om) vilken social kvicksand hon är helt enkelt.
Och dessutom få påpeka hur ”hemma” hon är i Torremolinos. Liksom så många andra Solkustensvennar som haft samma timesharelägenhet ett par veckor om året i några decennier.
😂👍👍👍
Citera
2021-11-29, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017

Inte undra på att de bjussar varandra på onyttig fika. Ni vet, tjejen som skaffar en tjock kompis för att själv känna sig smal...
Haha 😂😂😂Vicka lirare! Sveriges dummaste muppar
Citera
2021-11-29, 12:20
Medlem
Scamps avatar
Citat:

Det är verkligen så.

Sedan kompletterar dom varandra på andra sätt som du säger.
Citera
2021-11-29, 12:30
Medlem
Citat:

Varken språkligt eller innehållsmässigt är det märkligt att tidningen Må Bra väljer att samarbeta med My. Vilken annonsör vill ha sina samarbeten kopplade till henne?
Citera
2021-11-29, 13:08
Medlem
TPLs avatar
Fp.
Citera
2021-11-29, 13:10
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elmo78
Varken språkligt eller innehållsmässigt är det märkligt att tidningen Må Bra väljer att samarbeta med My. Vilken annonsör vill ha sina samarbeten kopplade till henne?

Anna är INTE en bra influens på My...
Deras umgänge leder till att My förlorar trovärdighet och riskerar jobb..
My skriver som Anna, förleds att äta som Anna..

Annas son sa till sin tjej i en live att han inte gillade att hon umgicks med vissa tjejkompisar... Brukar tycka sånt beteende är kontrollerande och inte okej..
Men, eeh Jonas för fan.. Förbjud My att umgås med Anna..
Denise Lopez och company vore ju säkert ett bättre umgänge.. Alla gånger.. än Anna.
Citera
2021-11-29, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna är INTE en bra influens på My...
Deras umgänge leder till att My förlorar trovärdighet och riskerar jobb..
My skriver som Anna, förleds att äta som Anna..

Annas son sa till sin tjej i en live att han inte gillade att hon umgicks med vissa tjejkompisar... Brukar tycka sånt beteende är kontrollerande och inte okej..
Men, eeh Jonas för fan.. Förbjud My att umgås med Anna..
Denise Lopez och company vore ju säkert ett bättre umgänge.. Alla gånger.. än Anna.

Jag förstår inte varför My umgås med Anna. Ok, de har vissa likheter men My har ändå tex ett företag att tänka på. My och Erwik umgås ju till exempel. Måste bli väldigt komplicerat i de umgängeskretsarna då Anna är persona non grata lite överallt bland folk som My känner.
Vad är det som kan vara så givande med att vara Annas polare? Att slippa känna sig så tjock?
Att Anna ställer upp med växtpassning, kärleksbombningar och städ med kort varsel eftersom hon ändå inte har nåt att göra?

Har alltid fått intrycket att Jonas inte riktigt gillar Anna utan bara står ut, men det kan ju vara hans bistra ansiktsuttryck som bidrar.
Citera
2021-11-29, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Jag förstår inte varför My umgås med Anna. Ok, de har vissa likheter men My har ändå tex ett företag att tänka på. My och Erwik umgås ju till exempel. Måste bli väldigt komplicerat i de umgängeskretsarna då Anna är persona non grata lite överallt bland folk som My känner.
Vad är det som kan vara så givande med att vara Annas polare? Att slippa känna sig så tjock?
Att Anna ställer upp med växtpassning, kärleksbombningar och städ med kort varsel eftersom hon ändå inte har nåt att göra?

Har alltid fått intrycket att Jonas inte riktigt gillar Anna utan bara står ut, men det kan ju vara hans bistra ansiktsuttryck som bidrar.

Jag tycker My förtjänar bättre än ha Anna i hasorna.
Har läst flera ggr här att My är lika tappad som Anna. Det förstår jag inte helt ärligt. Tycker My verkar kämpa på och ha ett driv långt utöver Annas lättja och hon ( My) uppvisar en större empatisk förmåga, är MYCKET mera ödmjuk och lättsammare.
Citera
2021-11-29, 15:42
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Jag tycker My förtjänar bättre än ha Anna i hasorna.
Har läst flera ggr här att My är lika tappad som Anna. Det förstår jag inte helt ärligt. Tycker My verkar kämpa på och ha ett driv långt utöver Annas lättja och hon ( My) uppvisar en större empatisk förmåga, är MYCKET mera ödmjuk och lättsammare.

Håller med. My har inte levt på andra.
Hon har har och har haft egna företag och hon tycks spotta i nävarna och kämpar på när hon får motvind.
Anna lägger sig direkt ned på golvet och ger upp, krisar inför minsta lilla sak.
Slår huvudet mot väggen massor av gånger, behöver stödhjul i form av snälla vänner, morsan, make osv
Anna har inget go och driv, hon måste få stöd och hjälp i allt.. Och sedan gnäller hon.
Hon är så.. Funktionshindrad.
Om hon inte hade sin man och om inte snällt folk i mediebranschen ger henne möjligheten att förnedra sig mot pengar, då skulle nog Anna sitta och lägga pärlplattor någonstans och leva på förtidspension, då hon inte fixar ett vanligt job öht.
Senast redigerad av cece123 2021-11-29 kl. 15:45.
Citera
2021-11-29, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
då hon inte fixar ett vanligt job öht.

Det tragiska är väl att hon aldrig skulle ta ett vanligt jobb då hon anser sig själv vara artist. Hon skulle aldrig sjunka så lågt.

Folk har ställt om sig under pandemin. Kalle Moraeus har väl jobbat som kock då jobben inte räckte till - mycket hedersvärt. Anna har lullat runt som vanligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in