2021-11-03, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Hon har ju nyss gjort ett "jobb" med att sjunga inför kameror och publik men allt är hemligt. En otränad artist som Anna klarar nog inte så mycket innan rösten fallerar.
Anna skriver långa texter på insta när hon jobbat en dag och sjungit en sång
Mer klarar inte hennes dåliga otränade röst av. Detta kallar hon för ett jobb, jag kallar det medverkan i ett program. Andra artister som verkligen jobbar skriver ingenting. Anna har aldrig blivit vuxen . Nu har hon lagt den löjliga plutbilden som sin avatar. Idag har hon börjat följa Keyoo, Clara Henry, Edvin Törnblom och Tony Irwing. Förmodligen är de med i samma program som hon.
Citera
2021-11-03, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Hon är artist, enligt henne själv, och det enda hon kan är att sjunga. Det är vad hon sysslat med i nästan 40 år.

Varför ställer hon upp i lekprogram?

Varför åker hon inte på turné som Carola och Lena PH? Varför släpper hon inte skivor? Varför har hon inte skrivit nya låtar det senaste ett och ett halvt året?

Varför, varför ställer hon upp i ett lekprogram då hon är en sån folkkär och välkänd artist?

För att ingen arrangör vill boka henne såklart
Lekprogram där hon är ökänd som "Ahanna-hon-som-grinar-och-gör-bort-sig-hela-tiden-i-alla-medier-precis-hela-tiden-?-Mamma,vad är hon känd för egentligen?"

Vet aldrig vad jag ska svara..annat än ABC och pressgråt typ
Citera
2021-11-03, 16:00
Medlem
https://youtu.be/h3xxHoVnUXo

-"Nä jag kommer inte göra några kirurgiska ingrepp i mitt ansikte"

Varför skulle hon? Det finns filter
Citera
2021-11-03, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
https://youtu.be/h3xxHoVnUXo

-"Nä jag kommer inte göra några kirurgiska ingrepp i mitt ansikte"

Varför skulle hon? Det finns filter

https://youtu.be/wEx8D-1bBmc
Oj! Var tog rynkorna/påsarna under ögonen vägen?

Filter eller kirurgiskt ingrepp Anna?
I vilket fall som helst ljuger du så hela du borde bli svart!
Vore rätt uppfriskande om du kunde stå för NÅGOT någon gång i ditt liv!

(Skriver direkt till Hennes Majestät, då hon läser detta om 1 minut)
Citera
2021-11-03, 16:29
Medlem
https://youtu.be/uqit4hs26oA

Till nykomlingar, bjuder på denna! Sug på den, ni som tycker att hon är en from och genuint genomsnäll äkta människa 😳
Citera
2021-11-03, 16:33
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Märklig kuliss eller vad det är. Det ligger en komradio på bordet så borde rimligen vara en lite större lokal där dom fyller någon funktion.

Nja det är två trådlösa mikrofoner/headset och en monitorhögtalare så det är någon slags backstage till en scen.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2021-11-03 kl. 16:36.
Citera
2021-11-03, 16:39
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
ojsan, Anna arbetar med det gud gett henne

https://postimg.cc/gallery/RffC9WD
Anna har fått visa sina känslor = hon har storbölat

Garanterat en inspelning av det nya programmet, som varit uppe här tidigare, Secret singer.
Citera
2021-11-03, 16:47
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Nja det är två trådlösa mikrofoner/headset och en monitorhögtalare så det är någon slags backstage till en scen.
OK jag tror dig, jag kan bara komradio och tyckte det var likt med antenn, kanalväljare, volym samt headset.
Citera
2021-11-03, 16:48
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
https://youtu.be/uqit4hs26oA

Till nykomlingar, bjuder på denna! Sug på den, ni som tycker att hon är en from och genuint genomsnäll äkta människa 😳

Tänker ändå att hennes medicin kan ha hjälpt till. En sån mentalitet är lite lik t ex Britney Spears och andra som flippat.
Citera
2021-11-03, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Hon är artist, enligt henne själv, och det enda hon kan är att sjunga. Det är vad hon sysslat med i nästan 40 år.

Varför ställer hon upp i lekprogram?

Varför åker hon inte på turné som Carola och Lena PH? Varför släpper hon inte skivor? Varför har hon inte skrivit nya låtar det senaste ett och ett halvt året?

Varför, varför ställer hon upp i ett lekprogram då hon är en sån folkkär och välkänd artist?

Hon är inte kreativ, skriver ingen musik och har inga idéer för exempelvis krogshower som PW och Lena PH. Hon vill få hitlåtar skrivna åt sig och vara en primadonna som får allt arrangerat och att arrangörer och produktionsbolag ringer henne. Dessutom är hon ju känd för att vara omöjlig och för att göra sig ovän med gud och hela världen. Lekprogram är hon perfekt för däremot eftersom hon ställer upp på det mesta som ger lite pengar och uppmärksamhet.
Citera
2021-11-03, 16:55
Medlem
flugornass avatar
Det programmet är som skapat för Anna.

Ser verkligen fram emot att äntligen få se henne sjunga och jobba igen.

Citat:
Det är ett kärleksfullt program med mycket känslor
Citera
2021-11-03, 16:57
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Hon är inte kreativ, skriver ingen musik och har inga idéer för exempelvis krogshower som PW och Lena PH. Hon vill få hitlåtar skrivna åt sig och vara en primadonna som får allt arrangerat och att arrangörer och produktionsbolag ringer henne. Dessutom är hon ju känd för att vara omöjlig och för att göra sig ovän med gud och hela världen. Lekprogram är hon perfekt för däremot eftersom hon ställer upp på det mesta som ger lite pengar och uppmärksamhet.

Precis så är det - det är samma sak vi såg när hon gnällde över att hon ville ha en podcast, men ingen ville göra den åt henne. Finns hur många som helst som har startad podcaster med en mikrofon som kostat ett par hundralappar, fixat klippning själv (hennes barn hade ju kunnat hjälpa till där då dom dräller mest hemma) och laddat upp den på diverse gratistjänster. Men nej, det går inte. Superstjärnor som Anna gör inte sådana saker själva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in