2021-12-21, 13:40
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khun-T
Finns det någon spekulant som vill bo nära BIG Anna!
Är det svärfar som kränger av en lägenhet!
Förskott på arvet, många frågor nu.

https://www.idealista.com/sv/inmuebl...xtor=EPR-1236-[daily_total_alerts_20211220]-20211220-[Property.Recommended.Photo%7C1dfdfcbdcb1244f5a802c c79a49e0ba8]-72483291758@1-20211220225147&recid=1dfdfcbdcb1244f5a802cc79a49e0 ba8

Jajamen, det ÄR svärfars lägenhet.
https://imgur.com/gallery/Qy5Rfrd
Anna och Robetto åkte iväg med bilen för att fotografen skulle kunna ta en bild på garaget.
Svärfar har väl inte kunnat bo i lägenheten på ett tag och har tydligen upplåtit lägenheten till någon djurägare.

Gissar att Anna planerar för många sprutinjektioner och hårförlängningar.
Blir ju över 2 miljoner för lägenheten vid försäljning.
Förhoppningsvis har farfar lite hjärna och ser till att barnbarnen får pengar att grunda till lägenhetsinköp.
Fetlicia... Däremot..
Senast redigerad av cece123 2021-12-21 kl. 13:56.
Citera
2021-12-21, 13:54
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Jajamen, det ÄR svärfars lägenhet.
https://imgur.com/gallery/Qy5Rfrd
Anna och Robetto åkte iväg med bilen för att fotografen skulle kunna ta en bild på garaget.
Svärfar har väl inte kunnat bo i lägenheten på ett tag och har tydligen upplåtit lägenheten till någon djurägare.
Snyggt, du har faktiskt rätt. Jag avfärdade lägenheten då det bara var två kuddar på sängen
Hur ska familjen klara sig nu då lägenhetens pris bara genererar hotellkostnader för typ 100 år till för de få veckor om året de är där.
Citera
2021-12-21, 14:00
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Snyggt, du har faktiskt rätt. Jag avfärdade lägenheten då det bara var två kuddar på sängen
Hur ska familjen klara sig nu då lägenhetens pris bara genererar hotellkostnader för typ 100 år till för de få veckor om året de är där.

Vincente fixade en mindre? lägenhet till Anna och sonen i närheten av hans och hustruns egna misstänker jag.
Det är inte Annas lägenhet.
Inte samma fläkt i köket, inte samma vardagsrums och sovrumsmöbler.

Anna nämnde tidigare att de fick tillgång till den lägenhet de har i dag samma år lillgrabben föddes.
Senast redigerad av cece123 2021-12-21 kl. 14:02.
Citera
2021-12-21, 14:04
Medlem
mi amor har ritat i snön

https://postimg.cc/gallery/mFsWpJr
Citera
2021-12-21, 14:30
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
mi amor har ritat i snön

https://postimg.cc/gallery/mFsWpJr

Anna och hennes spanska..
Anna lever i en fantasivärld, där hon uteslutit den krassa verkligheten.. att farsan övergav Anna som bebis och gick tillbaka till sin familj
i Spanien.
Han sket i sin svenska familj.
En bra farsa lämnar inte sitt barn i ett annat land.
Han finns där för barnet i samma land och tar sitt ansvar för sitt penetrerande.Punkt.
Citera
2021-12-21, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Varför ska dom betala? Anna sätter sitt namn med pizzerian på insta, så är hon inte delägare så ska dom fan få äta GRATIS, så mkt som hon nämner dem.

Ska de ge Anna med familj gratismat som kompensation för att få sitt namn-rent ut sagt-nersablat? Skulle vara intressant att veta hur Annas ”reklam” påverkade hennes tidigare stamhak, Valvet.

Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna och hennes spanska..
Anna lever i en fantasivärld, där hon uteslutit den krassa verkligheten.. att farsan övergav Anna som bebis och gick tillbaka till sin familj
i Spanien.
Han sket i sin svenska familj.
En bra farsa lämnar inte sitt barn i ett annat land.
Han finns där för barnet i samma land och tar sitt ansvar för sitt penetrerande.Punkt.

Att gå igenom ett sånt stadie av idealiserande i barndomen/tonåren är förståeligt men i hennes ålder borde hon insett hur föräldrarna svikit henne-allra mest pappan-och både hunnit bli arg och sluta fred/acceptera. Att fortsätta sitt idealiserande av en oansvarig/ryggradslös far upp i femtioårsåldern är sorgligt. Jäkligt sorgligt att denne svekfulle far fått påverka hennes sviktande identitetskänsla.
Senast redigerad av PannaSnook 2021-12-21 kl. 18:06.
Citera
2021-12-21, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Haha Tooket tror hon är såååå anonym i den del av Spanien hon besöker ibland!!! Snälla! Vi är många som har ganska god insyn i hennes liv och svärfar Vicente tillhör INTE Annas fan-club

Haha, de vibbarna fick jag ganska fort efter att jag fastnat i Tunnan-träsket Vad finns det för en svärfar att älska i Ers Hemskhet liksom(skämmer ut hela familjen oavbrutet och håller Halmpyntet i koppel)- inte verkar han vilja synas med henne heller. Intressant att få det bekräftat av någon med insyn dock
Citera
2021-12-21, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Haha, de vibbarna fick jag ganska fort efter att jag fastnat i Tunnan-träsket Vad finns det för en svärfar att älska i Ers Hemskhet liksom(skämmer ut hela familjen oavbrutet och håller Halmpyntet i koppel)- inte verkar han vilja synas med henne heller. Intressant att få det bekräftat av någon med insyn dock

Allt som The Retarded ”äger” tycker sig Tooket också äga! Vilket hon i och för sig gör p g a giftorätten. OM det inte finns ett äktenskapsförord. Det tror jag inte! Om inte padre Vicente sagt åt sonen att fixa detta. The Retarded har inte förmågan att förstå. Helt fucked up. Det är synd om Vicente som har en son som inte har alla hästar i stallet och en sonson som är så tiltad i knoppen att han borde vara på ett boende. Dessutom är han dömd vilket är en skymf mot denne stolte spanjor
Citera
2021-12-21, 20:32
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Ska de ge Anna med familj gratismat som kompensation för att få sitt namn-rent ut sagt-nersablat? Skulle vara intressant att veta hur Annas ”reklam” påverkade hennes tidigare stamhak, Valvet.

.
Enkel matematik, hon har väl 55 000 fans/följare på Instagram. Räcker med 0.5 % av dessa äter lunch där per vecka och vips så är det ca 250 måltider extra för haket.

Har hon vart med i tv kan jag tänka mig upp till 2% vilket ger hela 1100 måltider extra på en vecka. Så nog bidrar Bookan till ökande omsättning. Absolut är det så.
Citera
2021-12-21, 20:50
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Enkel matematik, hon har väl 55 000 fans/följare på Instagram. Räcker med 0.5 % av dessa äter lunch där per vecka och vips så är det ca 250 måltider extra för haket.

Har hon vart med i tv kan jag tänka mig upp till 2% vilket ger hela 1100 måltider extra på en vecka. Så nog bidrar Bookan till ökande omsättning. Absolut är det så.

"Absolut" är något som du har druckit, eller är du nykter när du skriver detta vansinne?
Citera
2021-12-21, 21:01
Medlem
irrljuss avatar
Citat:

Seriöst? tror du så många åker just till världens ände (Sigtuna) och käkar lunch på en pizzeria för att Anna gör det?
Citera
2021-12-21, 21:06
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrljus
Seriöst? tror du så många åker just till världens ände (Sigtuna) och käkar lunch på en pizzeria för att Anna gör det?
Vad då världens ände, jag skulle kunna åka ännu längre bara för att få dela en pizza med Anna.
Så absolut att hon bidrar med ökad omsättning utan tvekan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in