2021-11-24, 22:32
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
Varför tror du att avgifterna betalas i från Sverige? Har du någon insyn i detta?
Jag själv har inte något konto i det land jag har min lägenhet i och därför betalar jag räkningarna kontant (eller via betalkort) på postkontor de gånger jag tar mig dit.
Du svarade inte på min fråga och ja jag har insyn i detta. Knapp någon som bor i Sverige åker ner till Spanien och betalar avgiften kontant för sin bostadsrätt.
Citera
2021-11-24, 22:53
Medlem
Hon skriver att hon serverar svärfar kaffe i bostaden.
Citera
2021-11-25, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Och hon är lika kryptisk som vanligt - allt för att folk ska bli nyfikna.

Nog mest debila tantfansen som på riktigt blir nyfikna-vet tusan om de faktiskt är så korkade att de skickar Anna massor av DMs om all möjlig skit som recept man enkelt kan googla eller om hon ljuger ihop det med. Resten vet hur det brukar sluta med hennes hemliga möten och projekt-med att det bidde ingenting iallafall.

Ingen som sitter på info om hur det blev med kyrko”talkshowen” (”Jakobs stege” eller vad det kallades) som ställdes in? Har det flyttats fram eller bidde det inget alls? Ville församlingen inte höra Annas sång och visdomar?
Citera
2021-11-25, 05:17
Medlem
cece123s avatar
Då och då glömmer jag bort för en sekund hur Anna fungerar.. Tills jag fräschar upp minnet igen..
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...te-levt-langre
Citat:
– Det är som att de säger att de skulle ha ertappat mig med händerna i kakburken. Jag äter inte ens kakor fast jag är tjock. Men Bert Karlsson – han äter kakor.
Citera
2021-11-25, 07:36
Medlem
PricklyCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Ingen som sitter på info om hur det blev med kyrko”talkshowen” (”Jakobs stege” eller vad det kallades) som ställdes in? Har det flyttats fram eller bidde det inget alls? Ville församlingen inte höra Annas sång och visdomar?

Det blir i alla fall inte av i år. Sen finns ingen info längre fram.
Senast redigerad av PricklyCity 2021-11-25 kl. 07:38.
Citera
2021-11-25, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
Varför tror du att avgifterna betalas i från Sverige? Har du någon insyn i detta?
Jag själv har inte något konto i det land jag har min lägenhet i och därför betalar jag räkningarna kontant (eller via betalkort) på postkontor de gånger jag tar mig dit.

Menar du att du har lägenhet i ett land som inte har IBAN eller SWIFT-nummer? Då är det ett i sitt slag unikt land.. 😂😂
Citera
2021-11-25, 09:56
Medlem
Åter igen bär hon med sig boken Helix....

Anna, du skall läsa den!
Inte bara fotografera den.

En rekommendation till er författare som ger Anna böcker: skicka ljudbok. Ljudbok är ett fantastiskt alternativ och Anna kan ju skylla på att hon har inte tid att läsa. Men har man tex lässvårigheter, svårt med språket osv så är ljudboken toppen. Åka buss och lyssna pp ljudbok är kvalitetstid. Att skicka själva boken till Anna är som att kasta pärlor åt svinen.
Citera
2021-11-25, 10:38
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Åter igen bär hon med sig boken Helix....

Anna, du skall läsa den!
Inte bara fotografera den.

En rekommendation till er författare som ger Anna böcker: skicka ljudbok. Ljudbok är ett fantastiskt alternativ och Anna kan ju skylla på att hon har inte tid att läsa. Men har man tex lässvårigheter, svårt med språket osv så är ljudboken toppen. Åka buss och lyssna pp ljudbok är kvalitetstid. Att skicka själva boken till Anna är som att kasta pärlor åt svinen.

Annas liv känns så.. Innehållslöst
Hon tittar på solnedgångar, äter och äter samt tar kort på en bok.. en sisådär.. 193 gånger..
Citera
2021-11-25, 10:43
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Annas liv känns så.. Innehållslöst
Hon tittar på solnedgångar, äter och äter samt tar kort på en bok.. en sisådär.. 193 gånger..
Hur många gånger har hon taggat författarna? Som hon jobbade med en gång för sju år sedan och tror hon känner.
Citera
2021-11-25, 10:58
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Hur många gånger har hon taggat författarna? Som hon jobbade med en gång för sju år sedan och tror hon känner.

Hon fick ju kolla in den dära lyxvåningen i samband med att de gav ut boken, så nu är Anna ödmjuk, såååå tacksam och glad.
För att de erkänner henne som en kändis och artist sedan 36 år sedan edyl i och med deras invitation.
Citera
2021-11-25, 11:32
Medlem
Jag vill minnas att de åkte till Spanien förra året också med liknande uppgifter som denna gång. De storstädade en av svärfars lägenheter och var iväg till banken.
Jag vet inte hur många objekt som svärfadern äger men en avancerad gissning är att han säljer av dem.
Det är det han skickar ut paret Took att göra.
De städar och stylar, ev visar de också lägenhet och sen åker de till banken.
Jag hoppas vinsten går direkt till barnbarnen och att endast den sunkiga Torremolinos- lyan testamenteras över till Anna och Retardo.
Men hur de ska ha råd med hyra och underhåll av den utan att hyra ut den, är en annan femma.
Citera
2021-11-25, 13:06
Medlem
När jag har kollat lite på lägenheter i Spanien så har det dykt upp lägenheter i Annas "hus". De är exakt lika fult möblerade och har exakt samma stil. Det är väldigt knepigt att äga en egen lägenhet i Spanien och inte lyckats att sätta en personlig prägel på den under 24 års tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in