2021-08-04, 10:06
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Hon sa för ett tag sedan att hon slutade klippa sig hos Bobby för att han fick problem med ryggen och inte alltid kunde ta sig an Anna just när hon behövde det.
Problem med ryggen? De två är väl lika långa, dessutom är frisörstolarna höj-och-sänkbara.. tror snarare att Bo**y inte vill ha kriminella negativa kunder som vill betala med tonfiskmackor
Citera
2021-08-04, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Eller hur?! 😂 Har för mig att hon skrev att det var så svårt att hitta parkeringsplats bredvid Bobbys salong efter flytten till Märsta, så hon var tvungen att hitta en ny frisör..
Vad hände med den kvinnliga frisören hon hyllade stort efter Bobby?
Anna hittar hela tiden på en massa lögner. Den nuvarande frisören har sin salong i närheten av Bobbys så inte är det parkeringsplatsen som är orsaken. Anna blir osams med alla förr eller senare. Det är en tidsfråga innan hon får byta frisör igen när de tröttnar på hennes tiggeri, hon hade en frisör på Södermalm förra året men det tog slut också. När det gäller Bobby tror jag att jag läst att han umgicks i familjen och kände hennes mamma också. Bobby var idag i morgonprogrammet på tv . Han har ett program på tv idag 21.00.
Citera
2021-08-04, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Problem med ryggen? De två är väl lika långa, dessutom är frisörstolarna höj-och-sänkbara.. tror snarare att Bo**y inte vill ha kriminella negativa kunder som vill betala med tonfiskmackor
Såklart kan en frisör få problem med ryggen, det är inte alls ovanligt. Höj- och sänkbara stolar löser liksom inte allt.

Men det är ju typiskt Anna att ge en förklaring som ska insinuera att hon likt andra stjärnor kan behöva fixas till omedelbums och med kort varsel p g a jobb t ex.
Citera
2021-08-04, 10:21
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Såklart kan en frisör få problem med ryggen, det är inte alls ovanligt. Höj- och sänkbara stolar löser liksom inte allt.

Men det är ju typiskt Anna att ge en förklaring som ska insinuera att hon likt andra stjärnor kan behöva fixas till omedelbums och med kort varsel p g a jobb t ex.
Nej, självklart är det inte helt ovanligt att frisörer får problem med rygg, axlar, handleder, tumgrepp, det är bara A:s pinsamma bortförklaringar jag syftade på
Citera
2021-08-04, 10:33
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Anna hittar hela tiden på en massa lögner. Den nuvarande frisören har sin salong i närheten av Bobbys så inte är det parkeringsplatsen som är orsaken. Anna blir osams med alla förr eller senare. Det är en tidsfråga innan hon får byta frisör igen när de tröttnar på hennes tiggeri, hon hade en frisör på Södermalm förra året men det tog slut också. När det gäller Bobby tror jag att jag läst att han umgicks i familjen och kände hennes mamma också. Bobby var idag i morgonprogrammet på tv . Han har ett program på tv idag 21.00.

Relationen med Bobby går tillbaka till mamma Marita som umgicks med Bobbys familj, de fick Anna på köpet..
Citera
2021-08-04, 10:35
Medlem
Citat:
Nej, självklart är det inte helt ovanligt att frisörer får problem med rygg, axlar, handleder, tumgrepp, det är bara A:s pinsamma bortförklaringar jag syftade på

Fast han jobbar fortfarande tror mer det handlar om annat!
Hon gick ett tag hos Micheal och frisörerna det tog snabbt slut när hon var där och hade Covid, hade sänt live innan och det var ingen tvekan om hon hade en infektion då hon snorade och var täppt i näsan. Hon gjorde Covid test för hon skulle spela in något med J. Lundell annars tror jag inte hon hade gått och testat sig!
Citera
2021-08-04, 10:36
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Om jag inte minns fel tog Anna faktiskt med sig mackor till sin tidigare frisör, vilket hon dokumenterade på IG...
Citera
2021-08-04, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Relationen med My har också tagit slut så sent som för ett par veckor sedan.
Så tragisk människa. Så ensam människa.
Så innehållslöst liv.
Så det var till My det där inlägget om ”nu skiljs våra vägar åt” var riktat. Där ser man! Fattar dock inte varför de fortfarande följer varandra på insta……
Citera
2021-08-04, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Om jag inte minns fel tog Anna faktiskt med sig mackor till sin tidigare frisör, vilket hon dokumenterade på IG...

Det minns jag också att mitt under pandemin åkte Anna till Västerås med tonfiskmackor i en plastpåse. Den kvinnliga frisören hade sin salong i Västerås, efter det blev det Södermalm dit hon gick sjuk och testade sedan positivt. Efter det bytte hon till den nuvarande frisören som hon gör så mycket reklam för, få se hur länge det varar.
Citera
2021-08-04, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Hon gick ett tag hos Micheal och frisörerna det tog snabbt slut när hon var där och hade Covid, hade sänt live innan och det var ingen tvekan om hon hade en infektion då hon snorade och var täppt i näsan. Hon gjorde Covid test för hon skulle spela in något med J. Lundell annars tror jag inte hon hade gått och testat sig!

Sista gången hon var hos Michael & Frisörerna fick hon väl vända i dörren? Hon åkte dit spontant men fick bara stoppa in huvudet genom dörren och fick ett blankt nej, vilket hon också dokumenterade på sitt IG. Efter det blev det Salong Vita och BÄSTA frisören Bahir.

Annas samarbeten blir som regel kortvariga. Se bara på PartyKungen och nu senast PartyLand. Till Fetlicias 30-årsdag fick hon bara lite ballonger och presentboxar av PartyLand. Till Vanessas student var Partyland där och fixade stort med ballonger, röda mattan osv. Året innan till Vanessas 18-årsdag var det Partykungen för Kung och fosterland. Antar att det utlovade försäljningslyftet av att nämnas på Annas IG uteblev.
Citera
2021-08-04, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Ingen har sagt att han inte jobbar. Man kan ju behöva jobba _mindre_, och mer anpassat efter vissa tider t ex, p g a t ex ryggbesvär. Annas förklaring skulle kunna vara fullt rimlig … om det inte vore för att Anna är Anna liksom.
Citera
2021-08-04, 13:39
Medlem
Snart kommer Anna att hävda att hon tackat nej till nya Sveriges Mästerkock att hon tackat nej. Sanningen är att hon ALDRIG varit aktuell eller blivit tillfrågad.
Eftersom dom snart kommer att meddela vilka som är med så kommer Anna med en förklaring varför inte hon är med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in