2022-07-03, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/xXGvS5n4

Bilden känns lite arrangerad 😉
Viktigt att alla ser hur fint dom har det!
Flytvästen spänner farligt över hullet 😁
Muskliga vader 😉

Hennes ben ser verkligen ut som ”stolpar” speciellt med de löjligt små fötterna hon dessutom kör ”french tip” på så man ser de ännu mer.. LOL
Citera
2022-07-03, 20:27
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oscarostermalm
Hennes ben ser verkligen ut som ”stolpar” speciellt med de löjligt små fötterna hon dessutom kör ”french tip” på så man ser de ännu mer.. LOL
Anna känns fin i hullet, har alltid Halmpyntet tyckt, men jag såg en artikel I Dina Pengar (förstås låst) där han den nyblivna miljonären, på omvägar beklagade sin hustrus dyra levnadsomkostnader.
Börjar man se en liten spricka i fasaden?
Senast redigerad av Rimbert 2022-07-03 kl. 20:55.
Citera
2022-07-03, 20:31
Medlem
Undrar om det blir nåt plaskande i pölen vid tokfamiljens andra hem i Spanien i sommar?
Citera
2022-07-03, 20:38
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluenail
Undrar om det blir nåt plaskande i pölen vid tokfamiljens andra hem i Spanien i sommar?
Dom lär åka, det är ändå Tookens andra hem. Spanjorska som hon är.
Citera
2022-07-03, 20:59
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluenail
Ja, det kan man fundera över. Men jag tror att att råttboet i Spanien blev sålt innan farfars frånfälle. Fast jag har inte tillgång till hela dödsboet där jag sitter nu.
Citera
2022-07-03, 21:03
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Anna känns fin i hullet, har alltid Halmpyntet tyckt, men jag såg en artikel I Dina Pengar (förstås låst) där han den nyblivna miljonären, på omvägar beklagade sin hustrus dyra levnadsomkostnader.
Börjar man se en liten spricka i fasaden?
Va? När var detta? Är det rätt personer som artikeln handlar om?
Citera
2022-07-03, 21:15
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det framgick med all tydlighet att det handlade om Stolledanos. Bland annat omnämdes Halmpyntet som en viktig spelare i säkerhetsbranchen...
Citera
2022-07-03, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

Artikeln är ju ”låst” men kul att fantisera ihop en story.
Klart inte en sådan site bryr sig om en snubbe som ärvt en bostadsrätt på nedre Gärdet nära Valhallavägen. Finns betydligt större förmögenheter som ärvs som ingen bryr sig om.
Men kittlande tanke kanske..

”By all means” länka gärna den ”låsta artikeln” jag betalar gärna de kronor det kostar för att läsa om den gigantiska förmögenhet som snubben i Märsta ärvt..
Gissar att den inte går att hitta längre 😂😂😂
Senast redigerad av oscarostermalm 2022-07-03 kl. 21:23.
Citera
2022-07-04, 12:11
Medlem
TPLs avatar
Nu har Anna rensat vitrinskåpet och köpt nytt, nytt, nytt. Lyx, lyx, lyx! Nya kuddar. Nya gardiner beställda. Lyx!
Citera
2022-07-04, 13:08
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Nu har Anna rensat vitrinskåpet och köpt nytt, nytt, nytt. Lyx, lyx, lyx! Nya kuddar. Nya gardiner beställda. Lyx!

Aahaha, jag visste det. Gubben ligger knappt i jorden och redan så har Anna börjat spendera arvet.

När kommer vi få höra om alla skönhetsbehandlingar?
Citera
2022-07-04, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Aahaha, jag visste det. Gubben ligger knappt i jorden och redan så har Anna börjat spendera arvet.

När kommer vi få höra om alla skönhetsbehandlingar?

Men jag hoppas lite grann på att hon gör en operation i magen igen. Det var så länge sen hon pratade och tidningarna skrev om magen.
Citera
2022-07-04, 16:15
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Men jag hoppas lite grann på att hon gör en operation i magen igen. Det var så länge sen hon pratade och tidningarna skrev om magen.
Tänk den stackars kirurg som stämplar in och sedan ser Anna på dagens operationslista.
Att skära i hennes mage måste ju vara som att vandra genom ett minfält, med tanke på alla hennes problem.
Även om man gör ett bra jobb lär hon ju gråta ut i media om hur jobbigt hon har det.

Hur funkar det förresten? Man måste väl få rejält ont i ryggen om man opererar en "bred" patient, och får luta sig framåt för att nå? Eller springer kirurgen runt operationsbordet för att jobba på andra sidan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in