2021-11-17, 18:17
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Mina 3 cent

1. Det ligger i Sigtuna och det är fiiiint och Anna som bor i Sigtuna och kommer från Malaga med en make från Östermalm är fiiin.
2.Det är en privatläkare och det är fiiiint.
3. Anna är en fin dam
Håller med om 1 och 3 men inte 2.
Läkarhuset där Anna fotar är i Landstingets regi och är en usel mottagning.
Sigtuna Vårdcentral är privat och är fantastiskt bra.
Citera
2021-11-17, 18:17
Medlem
Citat:
Mina 3 cent

1. Det ligger i Sigtuna och det är fiiiint och Anna som bor i Sigtuna och kommer från Malaga med en make från Östermalm är fiiin.
2.Det är en privatläkare och det är fiiiint.
3. Anna är en fin dam

Ja, såklart Första jag tänkte när jag såg läkarskylten att det är en privat mottagning och hon vill visa det för sina följare.

VC i Märsta skulle hon väl aldrig skriva sig som patient hos.
Måste vara en enorm motsägelsefullhet i den fiiiina familjen där man dels ska stå med fötterna på Östermalm, i Sigtuna, i Benalmádena(som jag förstått är lite fiiinare än Torremolinos så därför taggar hon sina inlägg från Segunda Casa där, fast lägenheten eg ligger i Torremolinos) och så ska sonen låtsas vara ghetto/gangsta från orten…
Citera
2021-11-17, 18:19
Medlem
Jag kan inte släppa det här att Anna tog sin hemmagjorda gravsmyckning ( fick hon ingen gratis från blomstetflickan) och helt enkelt tog bort systern Pias Krans som hon lagt dit en vecka tidigare.
Det är ondskefullt på så många plan.
Anna som hyllar sin mor och talar om att hon alltid behandlade sina döttrar jämlikt.
Vilken genomvidrig människa du är Anna!
Citera
2021-11-17, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Ja, såklart Första jag tänkte när jag såg läkarskylten att det är en privat mottagning och hon vill visa det för sina följare.

VC i Märsta skulle hon väl aldrig skriva sig som patient hos.
Måste vara en enorm motsägelsefullhet i den fiiiina familjen där man dels ska stå med fötterna på Östermalm, i Sigtuna, i Benalmádena(som jag förstått är lite fiiinare än Torremolinos så därför taggar hon sina inlägg från Segunda Casa där, fast lägenheten eg ligger i Torremolinos) och så ska sonen låtsas vara ghetto/gangsta från orten…

Ja precis så! Och samtidigt så är hon ju så ödmjuk och jordnära, en superkändis som klagade minst av alla i blv och som inte har några divalater utan minsann hälsar på pöbeln när hon är ute på jobb.
Citera
2021-11-17, 19:02
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Tack för transkriberingen. Har aldrig läst någon säga emot sig själv så ofta som hon gör. Det är nästan läskigt. 100% ärlig är ju hennes mellannamn och ändå ljuger hon mer än hon talar sanning. Undrar om hon ser en rimmad lax framför sig när hon lägger fram saffranslängden?

Ja, jag skulle offra mycket för att få vara en fluga på väggen om hon skulle besöka en psykolog. Men det lär väl aldrig hända?

Anna är en person som tror på sina ord. En ok pastor i Knutby. Stenhård utan kompromisser och kan mässa i evig tid om sin storhet.

Hon släpper inte fram någon annans åsikter. Punkt
Citera
2021-11-17, 19:49
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Partykungen(bästa!)råkar ha det perfekta plagget för Anna

https://i.postimg.cc/tCnMQ4K2/5-E8-F...E440-EF7-A.png

Först 1994 infördes spanska som c-språk i grundskolans läroplan, fanns dock på vissa skolor även innan det.

Anna var och fotade utanför ”Sigtuna Läkarhus” för sin Story för några timmar sen. Ingen förklaring förstås, let the guessing begin

Eftersom Anna påstår att hon bott i Spanien periodvis som barn och haft en nära relation med sin far, ( Det skymtar dock fram att Annas morsa var den som såg till att Anna och hennes farsa träffades, annars skulle nog Anna haft varit i samma situation som Fetlicia idag dvs obefintlig far/dotter relation. )
borde väl Anna ha fått hemspråksundervisning..
För att kunna prata med sin kära far som barn.

Eller så var det så att Anna hade en väldigt sporalisk kontakt med sin far, så sporalisk, nästintill obefintlig att hemspråksundervisning på spanska aldrig var aktuellt för Anna.
Anna har väl lärt sig spanska genom att ha lyssnat på Ricky Martin.
Kan Fetlicia sin fars hemspråk?

I podden målar Anna upp en kärlekshistoria utan dess like mellan hennes kära mor och far..
Fan trot!
Citera
2021-11-17, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Eftersom Anna påstår att hon bott i Spanien periodvis som barn och haft en nära relation med sin far, ( Det skymtar dock fram att Annas morsa var den som såg till att Anna och hennes farsa träffades, annars skulle nog Anna haft varit i samma situation som Fetlicia idag dvs obefintlig far/dotter relation. )
borde väl Anna ha fått hemspråksundervisning..
För att kunna prata med sin kära far som barn.

Eller så var det så att Anna hade en väldigt sporalisk kontakt med sin far, så sporalisk, nästintill obefintlig att hemspråksundervisning på spanska aldrig var aktuellt för Anna.
Anna har väl lärt sig spanska genom att ha lyssnat på Ricky Martin.
Kan Fetlicia sin fars hemspråk?

I podden målar Anna upp en kärlekshistoria utan dess like mellan hennes kära mor och far..
Fan trot!

Och han var polis också… det uppfanns nog när klasskompisarna undrade vart farsan var och vad han gjorde. Han är polis i Spanien….En lögn som hänger med fortfarande
Citera
2021-11-17, 21:00
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Verkligen osmakligt att lägga ut en filtrerad gråtbild och skriva att hon sörjer sin pappa så mycket som hon knappt träffade, en gift man som var otrogen med Annas mamma. Väldigt osmakligt också med julgranskulor och röda band , Anna är white trash.

Nja... ett sorgearbete påverkas av relationen du hade till din förälder. Om du hade en hel del ouppklarat, vilket hon kanske hade eftersom hon är frukten av en otrohetsaffär, så kan jag ha full förståelse för att sorgen är svårare att hantera och bearbeta. Det betyder inte att hon är White Trash.

Att dokumentera det hela så som hon gjorde, är väl däremot ganska osmakligt, men hon har väl alltid visat på svårigheter i det sociala samspelet?
Citera
2021-11-17, 21:08
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60plus
Och han var polis också… det uppfanns nog när klasskompisarna undrade vart farsan var och vad han gjorde. Han är polis i Spanien….En lögn som hänger med fortfarande

Tyckte att Anna även påstod i podden att hennes käre far kunde 9 språk flytande..
Måste ha hört fel..
Citera
2021-11-17, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Tyckte att Anna även påstod i podden att hennes käre far kunde 9 språk flytande..
Måste ha hört fel..

Nejdå, du hörde rätt!
Men, hon försäger sig på ett ställe och avslöjar att han var taxichaufför på mallorca. Sekunden efteråt lägger hon till att han även var utbildad polis.
Citera
2021-11-17, 21:43
Medlem
Citat:
Nejdå, du hörde rätt!
Men, hon försäger sig på ett ställe och avslöjar att han var taxichaufför på mallorca. Sekunden efteråt lägger hon till att han även var utbildad polis.

Saken är klar, farsan körde droska på Mallis, plockade upp en dyngrak Marita som han fick ”ha” hela veckan hon var där. Bam Bam Bam nio månader senare fick hela världen se en stjärna födas
Citera
2021-11-17, 21:45
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Nejdå, du hörde rätt!

Anna kommer ju inte ens ihåg när hennes pappa dog, för i podden säger hon att han dog 1993, i en intervju i Expressen sa hon 1995.
https://pasteboard.co/i07bVVXhv63O.jpg
Det där med årtal är inte så viktigt för Anna, hon minns ju inte ens vilket årtal hon gifte sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in