2021-11-17, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Jag kan inte släppa det här att Anna tog sin hemmagjorda gravsmyckning ( fick hon ingen gratis från blomstetflickan) och helt enkelt tog bort systern Pias Krans som hon lagt dit en vecka tidigare.
Det är ondskefullt på så många plan.
Anna som hyllar sin mor och talar om att hon alltid behandlade sina döttrar jämlikt.
Vilken genomvidrig människa du är Anna!
Hon tog inte bort kransen men flyttade den så att hennes egen gravsmyckning hamnade i centrum. Hade jag bott nära hade jag åkt dit och flyttat tillbaka Pias krans till där hon placerade den. Anna har hela tiden betett sig som om hon har ensamrätt på modern. Pia har lagt upp bild på mamma marita och sig själv och en låt mama i love you. Otroligt jobbigt med ett syskon som tror sig ha ensamrätt på en förälder och vill att all kärlek ska gå endast till denna. Om Anna ser det så kommer det garanterat snart en kontring om hur mamma var hennes allt och bild på mamma marita och anna. Kräks på denna onda egotrippade sjuka människa.
Citera
2021-11-17, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Han avled 1994 i en skottlossning i kampen mot brottsligheten i Spanien det är väl dokumenterat.
Hennes far begravdes enligt Spansk tradition för hjältar inom yrket.
Svara på frågan, har Roberto några ex, eller lik i ryggsäcken?
Edit:
Varför flyttar ni fokus från Roberto?
Vad är det som döljs här?
Hade starkt för mig att Annas spermier kom från Mallorca, har du andra uppgifter?
Citera
2021-11-17, 22:07
Medlem
Citat:
Han avled 1994 i en skottlossning i kampen mot brottsligheten i Spanien det är väl dokumenterat.
Hennes far begravdes enligt Spansk tradition för hjältar inom yrket.
Svara på frågan, har Roberto några ex, eller lik i ryggsäcken?
Edit:
Varför flyttar ni fokus från Roberto?
Vad är det som döljs här?
Hon har sagt att han dog i en bilolycka iofs(till självutnämnda mediet Regina Lund om jag inte minns fel, Anna ville veta om mamma och pappa levde tillsammans lyckliga på andra sidan) men han kanske var Mallorcas svar på Dirty Harry. Vad vet jag.
Citera
2021-11-17, 22:24
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Dirty Harry är väl att ta i för mycket, men han arbeta som taxi chaufför under cover.
Maffian insåg att han borde röjas ur vägen, och där tog det slut.
Som taxi chaufför får man nog insikt i mer än man vill och det var hans öde, jobba som under cover var nog inte det bästa uppdraget han fick, och så gick det fel också.
jag tror inte Anna vet hela sanningen om hennes far.

Var det inte här i Sverige han var taxichaufför?
Nåväl, hur blev det med läkarbesöket? Har människan sagt något kring det eller var det bara en tillfällighet att hon snokade runt en vårdcentral?
Citera
2021-11-17, 22:33
Medlem
Citat:
Fel, han har aldrig satt sin fot i Sverige , han genomförde tjänsten i Spanien.
Förvisso som ingen höjdare, men jag har facit om Du vill veta mer!
Annas far är oaktat ni tror er veta en Spansk hjälte och informatör.
Kan det vara så att Roberto har den rollen nu?
Upp med facit nu!
Citera
2021-11-17, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Nåväl, hur blev det med läkarbesöket? Har människan sagt något kring det eller var det bara en tillfällighet att hon snokade runt en vårdcentral?
Biltvättare var han under tiden i Sverige. Ingen information om vad läkarbesöket handlade om. Om det nu var något läkarbesök. Fan vet.
Citera
2021-11-17, 23:14
Medlem
Citat:
Trams biltvättare!
Läkarbesök har han definitivt aldrig gjort i Sverige, han var aldrig här.
Så fantasierna behåll dom för dig själv, så det inte blir en tråd sanning.
Anna är frukten av ett pensionerat möte mellan två olika världar.
Frågor på det ?
Nej, bara ett konstaterande. Annas mamma fick kuk på Mallorca och resultatet blev, ja, Anna.
Citera
2021-11-17, 23:15
Medlem
TPLs avatar
Anna brukar fota vårdinrättningar. En påsk tog hon ett suddigt foto av en närakut i stan och tackade personalen för hjälpen. Problemet var bara att hon fotat en streetviewbild från en mottagning som var stängd den dan Anna påstod att hon var där.

Blev uppmärksammat på Bloggbevakning bland annat. Anna låtsades vara sjuk för att gå på bio med ena dottern och lämnade återbud till gästerna.
Anna blev sen mirakulöst frisk och kunde ha det utlovade kalaset som hon hade fått ställa in på grund av "sjukdom".
Elkler om det var på grund av professionella "stjäl".

Mata inte trollen! 🙏
Senast redigerad av TPL 2021-11-17 kl. 23:22.
Citera
2021-11-17, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight

Hon sa i podden att han jobbade på en biltvätt här i Sverige och anledningen till att han inte trivdes här och ville tillbaka till mallis var att han där hade sin egen taxibil som han körde (och var även utbildad polis, tillade hon snabbt)
Citera
2021-11-17, 23:49
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Jag trodde det skulle stå nåt om hennes pappa.
Nu är jag traumatiserad.
Bilden där hon har jeans och guldsandaler och rosa nagellack, zoomade in och såg rynkiga tår.
Har sett liknande på mumier på museer.

Har aldrig hört talats om wikifeet.com förut
😅😅 Beklagar traumat..

Anna har ju lagt upp hur många bilder som helst av sina fötter på sociala medier..
Som wikifeet.com i sin tur bara lagt upp en bråkdel på..
Denna bild av Anna i helfigur såg riktigt tung ut, undrar om det är Magdalena Graafs Vuitton handbag Anna håller i?
https://pasteboard.co/ooSKotNkdw6r.jpg
Citera
2021-11-18, 00:07
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jag finner egentligen det hela rätt roligt med tanke på att trenden verkar gå helt tvärtom idag - man ska snarare ljuga om att sin bakgrund var otroligt fattig och att man har "arbetarbakgrund". Se: Blondinbellas ständiga ljugande om att sin uppväxt var jobbig med polarbröd.

Nåja, det visar generationsskillnaden i alla fall...

Ja så sant. Hon missar även denna trend.
Citera
2021-11-18, 00:11
Medlem
TPLs avatar
Här är Annas påskmiddagsfusk 2017.
Från Bloggbevakning:
"Som bevis visade hon ett suddigt foto från en närakutmottagning som enligt deras hemsida var stängd den dagen Anna sa att hon var där... Kan det bli bättre?"

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!

Det senaste besöket kanske var för att sy fast fingret som hon nästan skar av?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in