2022-06-05, 12:36
Anna som inte läser här betonar att de var vid svärfars sida när han gick bort.
https://postimg.cc/gallery/9fxckvj
Citera
2022-06-05, 13:50
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Jomen visst... hon var iväg på bröllopsfest, enligt hennes instastory och bokstavligen frotterade sig med glamfolk.
V som bor i Västerås tog sig till farfar och höll hans hand, la upp på sin instastory, där man ser blöja och handledslarmknapp.

Tror inte att Anna var närvarande, hon var ju bjuden på fest i ny blåsa...
Citera
2022-06-05, 15:34
Medlem
Citat:
Nu är det ju Anna vi pratar om. Tänk vad fint det låter att familjen har hus i Sigtuna, lägenhet på Östermalm och boende i Spanien!

Du menar herrgård i Sigtuna, våning på Östermalm och hus i Spanien?

Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jomen visst... hon var iväg på bröllopsfest, enligt hennes instastory och bokstavligen frotterade sig med glamfolk.
V som bor i Västerås tog sig till farfar och höll hans hand, la upp på sin instastory, där man ser blöja och handledslarmknapp.

Tror inte att Anna var närvarande, hon var ju bjuden på fest i ny blåsa...

Här förstår jag inte riktigt Annas och men framförallt Robertos prioritering. Jag kan förstå att man närvarar vid vigseln om det är några nära vänner som gifter sig om man har en nära anhörig som står inför döden. Men inte fan går man på den efterföljande bröllopsfesten!

Robertos pappa har bara dagar kvar i livet och hur man inte kan vilja ta till vara den sista tiden med en närstående är egendomligt. Hur kan man ens vara på humör för att festa i det läget? Anna med familj upphör aldrig att förvåna…
Citera
2022-06-05, 16:50
Medlem
Någon som vet var Anna köpt sin klänning ?
Citera
2022-06-05, 17:32
Medlem
Citat:
Jisses som hon smörar för R.
Kanske litet skraj för att han tar sitt ansenliga arv och drar!
Citera
2022-06-05, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman

Var det inte Cecilias eller nåt sånt i Sundbyberg
Citera
2022-06-05, 18:46
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma

Ja och det borde hon vara också. Hon var ju livrädd att han skulle sticka när hon var iväg på det där VIP BL och bad äldsta dottern att hålla koll på honom osv. Det är ENBART hennes fel att han inte fick sitta på sjukhuset och ta farväl av sin pappa. Hon är så egoistisk och tänkte bara på att hon skulle få visa upp sig i den där "kreationen" och vara primadonna på bröllopet!! Och inte skäms hon heller vilket gör mig så arg så jag måste sätta mig på golvet en stund!!!
Senast redigerad av Gabriel Knight 2022-06-05 kl. 18:49.
Citera
2022-06-05, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma

Jag tror nog inte att hon och Robertos föräldrar var så tighta . Hon brukar ju vara så översvallande med hjärtan och fina ord . Men ingenting om att V var en fin person eller saknaden av han .
Tror aldrig att jag har läst att hon har skrivit nåt om att han har varit en bra svärfar / farfar .
Citera
2022-06-05, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Ja och det borde hon vara också. Hon var ju livrädd att han skulle sticka när hon var iväg på det där VIP BL och bad äldsta dottern att hålla koll på honom osv. Det är ENBART hennes fel att han inte fick sitta på sjukhuset och ta farväl av sin pappa. Hon är så egoistisk och tänkte bara på att hon skulle få visa upp sig i den där "kreationen" och vara primadonna på bröllopet!! Och inte skäms hon heller vilket gör mig så arg så jag måste sätta mig på golvet en stund!!!

Vem vet vad som rör sig i Robertos huvud. Ibland uppträder han ju högst besynnerligt. När han LÅG ner på gräsmattan och dansade till ABC är en favorit, även där Anna puttar på honom i gungorna och han såg så lycklig ut.

Och för framtiden så antingen att Roberto och tar pengarna och drar och om han har tur har hans pappa skrivit att arvet är enskilt för honom, eller, att Anna får fatt i pengarna och börjar shoppa. Det kan bli roligt och hur lång tid tar det?
Citera
2022-06-05, 19:05
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Jag gjorde bildsök för att se om jag kunde få namnen på de som gifte sig men fick i stället träffar på Annas klänning. En som finns på Bubbleroom eller vad det heter för typ 250 spänn såg väldigt lik ut. Ja nu var modellen smal så den satt ju helt annorlunda men det kan ha varit den.
Citera
2022-06-05, 19:52
Citat:
Jag gjorde bildsök för att se om jag kunde få namnen på de som gifte sig men fick i stället träffar på Annas klänning. En som finns på Bubbleroom eller vad det heter för typ 250 spänn såg väldigt lik ut. Ja nu var modellen smal så den satt ju helt annorlunda men det kan ha varit den.
Såg den också men det är inte samma. Men väldigt lik
Citera
2022-06-05, 20:51
Medlem
Klänningen är köpt på Cecilia mode, bröllopsbutik i Sundbyberg, det står längre bak I tråden.
Senast redigerad av Muminflickan 2022-06-05 kl. 21:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in